Lopeta jo tuo jatkuva ruikutus avioeron ikävistä puolista, et sinä saa Nikkeä enää takaisin. Etkä sinä tosiaankaan ole ainut avioeron kokenut nainen/mies. Tuskin sinä olit alun perinkään se petetty puoliso.....Varmasti sinä sait elää hyvin etuoikeutettua elämää, myös taloudellisesti, ja ehkäpä hyödyt siitä edelleenkin. Yritä nyt vaan olla aikuinen ja sopeudu eronneen naisen rooliin. Hyväksy se, että ex-puolisosi on erinomainen isä ja elämä jatkuu. Tee oma osuutesi äitinä, lopeta tuo lööpeissä olo ja ryhdistäydy. Etkä sinä ole mitään muuta kuin Niklaksen ex-puoliso, tunget itsesi joka lehden lööppiin, säälittävää! Tämmöistä se elävä elämä nyt vaan on.
Hyvä Piritta Hagman
18
3368
Vastaukset
- Anonyymi
Väärä foorumi, tämä sun avautumisesi kuuluu julkkisjuoru palstalle.
- Anonyymi
Piritta Hagman on mielestäni harvinaisen kaunis monellakin tapaa - aito ja empaattinen ihminen. Hänen kaltaisiaan ei ole koskaan liikaa...
- Anonyymi
täysi illisko kaikkea muuta ,kuin kaunis kovapiirteiset kasvot kirveellä veistetyt !
- Anonyymi
Kyllä Pirita saa vielä itsensä arvoisen eli paljon paremman arvostavan miehen. Törkimyksiä ei tarvitse kukaan!
- Anonyymi
Kaikissa meissä on ne hyvät ja huonot puolet. Sitten ku ne joutuvat törmäyskurssille tapahtuu myös näitä eroja. Yhtä syyllistä harvemmin löytyy eroissa. Toivottavasti Pirittakin oppii virheistään ja on siten ehkä parempi mahdollisuus löytää mieleinen mies rinnalle? Niklas siihen tuskin enää lämpenee, toisen huonot puolet jättävät lähes aina jälkensä myös toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikissa meissä on ne hyvät ja huonot puolet. Sitten ku ne joutuvat törmäyskurssille tapahtuu myös näitä eroja. Yhtä syyllistä harvemmin löytyy eroissa. Toivottavasti Pirittakin oppii virheistään ja on siten ehkä parempi mahdollisuus löytää mieleinen mies rinnalle? Niklas siihen tuskin enää lämpenee, toisen huonot puolet jättävät lähes aina jälkensä myös toiseen.
Niklas ei käynyt koskaan piritalle. Näki jo hääpäivänä.
Tulkoon parempi mies naisen elämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikissa meissä on ne hyvät ja huonot puolet. Sitten ku ne joutuvat törmäyskurssille tapahtuu myös näitä eroja. Yhtä syyllistä harvemmin löytyy eroissa. Toivottavasti Pirittakin oppii virheistään ja on siten ehkä parempi mahdollisuus löytää mieleinen mies rinnalle? Niklas siihen tuskin enää lämpenee, toisen huonot puolet jättävät lähes aina jälkensä myös toiseen.
Miesten takia naiset kärsivät. Miehet voivat suksia sen enemmittä v it tuun.
- Anonyymi
Tyhmä akka,ei ihme että mies otti eron.
- Anonyymi
Ja paljon myöhemmin N tajuaa tehneensä virheen. Sit on jo uudet tuulet.
- Anonyymi
Eikö sullakaan ole muuta seuraamista , kun julkkiksien erot ja parisuhteet, hohjoijaa...
- Anonyymi
Jätä sinä ne me naisten artikkelit vähemmälle ja hanki parempaa luettavaa jos noin ahistaa
- Anonyymi
Ja sinä luet joka paskalehden ja tulet vihaiseksi, ja verenpaineesi nousee toisten asioista, jos koittaisit lukea nyt vaikka Helsingin Sanomat , ettet kiihdy niin paljoa, ja kerro meille mitä siellä oli.
Tai hanki ihan oma elämä.- Anonyymi
Ei ihme että mies otti eron.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihme että mies otti eron.
Lapset saa kärsiä kun akka on suuna ja päänä joka asiassa.
- Anonyymi
Jääkiekkoilijan aivotyötä.
- Anonyymi
PimppiPiritta, mikä näitä keski-ikäisia naisia nykyään vaivaa? Kaikesta pitää keskustella ja nyt sitten pidetään radio-ohjelmaa naisen pimpistä. Hei haloo, se pimppi keksittiin miljoonia vuosia sitten. Se on vanha juttu eikä siitä tarvitse radio-ohjelmaa tehdä.
- Anonyymi
Heipparallaa. Ammattinimike muuttunut. Valmentaja varmaan käskenyt vaihtaa lantionpohja fysioterapeutti nimihirviöksi.
- Anonyymi
Mitä? Eikö Pirita olekkaan enää pimppitäti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522