Hyvä Piritta Hagman

Anonyymi

Lopeta jo tuo jatkuva ruikutus avioeron ikävistä puolista, et sinä saa Nikkeä enää takaisin. Etkä sinä tosiaankaan ole ainut avioeron kokenut nainen/mies. Tuskin sinä olit alun perinkään se petetty puoliso.....Varmasti sinä sait elää hyvin etuoikeutettua elämää, myös taloudellisesti, ja ehkäpä hyödyt siitä edelleenkin. Yritä nyt vaan olla aikuinen ja sopeudu eronneen naisen rooliin. Hyväksy se, että ex-puolisosi on erinomainen isä ja elämä jatkuu. Tee oma osuutesi äitinä, lopeta tuo lööpeissä olo ja ryhdistäydy. Etkä sinä ole mitään muuta kuin Niklaksen ex-puoliso, tunget itsesi joka lehden lööppiin, säälittävää! Tämmöistä se elävä elämä nyt vaan on.

18

3368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Väärä foorumi, tämä sun avautumisesi kuuluu julkkisjuoru palstalle.

    • Anonyymi

      Piritta Hagman on mielestäni harvinaisen kaunis monellakin tapaa - aito ja empaattinen ihminen. Hänen kaltaisiaan ei ole koskaan liikaa...

      • Anonyymi

        täysi illisko kaikkea muuta ,kuin kaunis kovapiirteiset kasvot kirveellä veistetyt !


    • Anonyymi

      Kyllä Pirita saa vielä itsensä arvoisen eli paljon paremman arvostavan miehen. Törkimyksiä ei tarvitse kukaan!

      • Anonyymi

        Kaikissa meissä on ne hyvät ja huonot puolet. Sitten ku ne joutuvat törmäyskurssille tapahtuu myös näitä eroja. Yhtä syyllistä harvemmin löytyy eroissa. Toivottavasti Pirittakin oppii virheistään ja on siten ehkä parempi mahdollisuus löytää mieleinen mies rinnalle? Niklas siihen tuskin enää lämpenee, toisen huonot puolet jättävät lähes aina jälkensä myös toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikissa meissä on ne hyvät ja huonot puolet. Sitten ku ne joutuvat törmäyskurssille tapahtuu myös näitä eroja. Yhtä syyllistä harvemmin löytyy eroissa. Toivottavasti Pirittakin oppii virheistään ja on siten ehkä parempi mahdollisuus löytää mieleinen mies rinnalle? Niklas siihen tuskin enää lämpenee, toisen huonot puolet jättävät lähes aina jälkensä myös toiseen.

        Niklas ei käynyt koskaan piritalle. Näki jo hääpäivänä.

        Tulkoon parempi mies naisen elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikissa meissä on ne hyvät ja huonot puolet. Sitten ku ne joutuvat törmäyskurssille tapahtuu myös näitä eroja. Yhtä syyllistä harvemmin löytyy eroissa. Toivottavasti Pirittakin oppii virheistään ja on siten ehkä parempi mahdollisuus löytää mieleinen mies rinnalle? Niklas siihen tuskin enää lämpenee, toisen huonot puolet jättävät lähes aina jälkensä myös toiseen.

        Miesten takia naiset kärsivät. Miehet voivat suksia sen enemmittä v it tuun.


      • Anonyymi

        Tyhmä akka,ei ihme että mies otti eron.


    • Anonyymi

      Ja paljon myöhemmin N tajuaa tehneensä virheen. Sit on jo uudet tuulet.

    • Anonyymi

      Eikö sullakaan ole muuta seuraamista , kun julkkiksien erot ja parisuhteet, hohjoijaa...

    • Anonyymi

      Jätä sinä ne me naisten artikkelit vähemmälle ja hanki parempaa luettavaa jos noin ahistaa

    • Anonyymi

      Ja sinä luet joka paskalehden ja tulet vihaiseksi, ja verenpaineesi nousee toisten asioista, jos koittaisit lukea nyt vaikka Helsingin Sanomat , ettet kiihdy niin paljoa, ja kerro meille mitä siellä oli.
      Tai hanki ihan oma elämä.

      • Anonyymi

        Ei ihme että mies otti eron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme että mies otti eron.

        Lapset saa kärsiä kun akka on suuna ja päänä joka asiassa.


    • Anonyymi

      Jääkiekkoilijan aivotyötä.

      • Anonyymi

        PimppiPiritta, mikä näitä keski-ikäisia naisia nykyään vaivaa? Kaikesta pitää keskustella ja nyt sitten pidetään radio-ohjelmaa naisen pimpistä. Hei haloo, se pimppi keksittiin miljoonia vuosia sitten. Se on vanha juttu eikä siitä tarvitse radio-ohjelmaa tehdä.


    • Anonyymi

      Heipparallaa. Ammattinimike muuttunut. Valmentaja varmaan käskenyt vaihtaa lantionpohja fysioterapeutti nimihirviöksi.

      • Anonyymi

        Mitä? Eikö Pirita olekkaan enää pimppitäti?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe