Kun toinen mies koskettaa

Olin pukuhuoneella ilman paitaa. Yhtäkkiä tunnen kun joku koskettaa minua olkavarresta. Käännyn ihmeissäni katsomaan ja joku kaveri koskettaa kämmenellä minua. Hän sitten sanoo, että onpa upea tatuointi. Minullahan on siis koko käsivarsi tikattu täyteen.

Onko tuollainen ihan aidosti mielenkiintoa tatuointeja kohtaan, vai oliko kyse jostain muusta? Ite en ole tottunut että kukaan vieras tulee nykimään varsinkaan ilman lupaa. Oliko se joku pervo, vai hämärtyykö soveliaisuuden rajat kun kyse on jostain koristeesta kuten tatuointi? Vai olinko minä itse herkkis ja hämmenyin turhasta?

33

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Homo se oli.

    • Anonyymi

      Etkö siis ole vieläkään löytänyt itseäsi?

      • Huhuu. Missä mää oon?


    • Anonyymi

      Olisin spontaanisti lyönyt. Eka reaktio, jos joku tulee koskemaan. Olisin kyllä sitten pyytänyt anteeksi. Ei ole normaalia. En itse menisi.

      • Anonyymi

        Oletko tosiaan lyönyt vastaavanlaisissa tilanteissa? Onko tullut montakin oikeusprosessia? Ei ole nimittäin normaalia reagoida noin tällaisessa tapausessa.


    • Anonyymi

      Jos se yrittää kättä sun housuihin niin älä ylläty.

    • Anonyymi

      Sä palstapersu oot vain niin ihku. Heterotkin muuttavat mieltään sinut nähtyään.

      • Teinkö taas yhdestä homon? No, miltä tuntuu nyt sitten olla homoseksuuali?

        Yksi kaverini sanoi tajunneensa olevansa homoseksuaali, kun ihastui minuun. Kai sitä voi sitten niinkin käydä.


    • Anonyymi

      Jos olisit nainen tuo olisi poliisijuttu, mutta miehenä "hei mitä sä nyt noin pienestä mieles pahoitat. Vähän nyt asennetta elämään hei"

    • Anonyymi

      Tuolta naisesta tuntuu kun mies koskee luvatta. Käsivarsi on hyvin neutraalialue eikä vielä loukkaa yksityisyyttä kovinkaan pahasti, silti sellainenkaan kosketus ei tunnu hyvältä, jos se ei ole toivottu.

    • Hän oli ihmisiä jotka ei kavahda toisen ihmisen koskemista. Heitäkin on. Tai sitten kiinnostunut susta. 😋

      • Mietin vaan, että mistäs tuollaisia työpaikkoja löytyy missä naiset yrittää liehitellen saada tekemään hommat heidän puolesta ja miehetkin tulee iholle? :)

        Mä voisin harkita sellasta työpaikkaa missä naiset tulee silittelemään mun tatuointeja. :D


      • JasuM kirjoitti:

        Mietin vaan, että mistäs tuollaisia työpaikkoja löytyy missä naiset yrittää liehitellen saada tekemään hommat heidän puolesta ja miehetkin tulee iholle? :)

        Mä voisin harkita sellasta työpaikkaa missä naiset tulee silittelemään mun tatuointeja. :D

        Jos kävis ottaa leiman kankkuunkin. ;D


      • JasuM kirjoitti:

        Mietin vaan, että mistäs tuollaisia työpaikkoja löytyy missä naiset yrittää liehitellen saada tekemään hommat heidän puolesta ja miehetkin tulee iholle? :)

        Mä voisin harkita sellasta työpaikkaa missä naiset tulee silittelemään mun tatuointeja. :D

        Ei ole hyötyä. Antavat vaan ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ei ole hyötyä. Antavat vaan ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa.

        Niinhän se monilla on.


    • Anonyymi

      Mitäpä sillä väliä, mitä se oli? Mutta on hiukan epäkorrektia mennä koskemaan toista tuosta vaan ja huomaamatta. Ei siis kovinkaan fiksua toiselta mieheltä.

      Mutta kaikille ei ole suotu sosiaalisen kanssakäymisen taitoja. Hyvä jos kuitenkin itse osaa olla reagoimatta vahvasti ja ottaa vaikka itse väliä, näyttäen, että rajojen yli on tultu.

    • Anonyymi

      HAlusi kehua tatuointejasi. Ei tiennyt nimeäsi ja sinä olit ilmeisestikin selin häneen. Kyllä olkavarteen koskettaminen on ihmisille ihan luontainen tapa herättää toisen yksilön huomio tuollaisessa tilanteessa. Se miten itse kukin yksilö siihen sitten suhtautuu ja sen kokee on taas toinen asia.

      Itse en tykkää halailusta. Siis halailusta esimerkiksi työkavereiden kesken. Olen vaihtamassa työpaikkaa ja onneksi mahdollisissa läksiäisissä ei halailla, koska korona. Ainakin toivon, että selviän pelkällä kakkutarjoilulla ja lähtiessäni vilkuttamisella.

      • Anonyymi

        Eikai kenenkään hiuksiakaan mennä silittelemään jos ne näyttävät "cooleilta".


    • Anonyymi

      Tyyppi oli kiinnostunut sinusta seksuaalisesti. Pääset pukille.

    • Anonyymi

      Olisit pyyhkäissyt haistimeen.

    • Anonyymi

      Mä en oo ikinä ilman paitaa, just tosta syystä. Paidaton ihminen herättää homotunteita vähän jokaisessa. Ite vaihdan paidan hiha kerrallaan, ettei yläruumiis oo koskaan täysin paljaana.

      • Itteä ei häiritse, vaikka joku homo olisikin. Mutta koskettaminen on iso ei, onpa kyseessä homo tai hetero.


    • No jos tilanne jatkui keskusteluna tatuoinneista niin varmaan oli sitten siitä kiinnostunut. Samoin jos vain tuon ohimennen tokaisi niin kehuna kai tuota itse pitäisin.

      itseäni ei tuollainen haittaisi vaan ottaisin kohteliaisuutena. Toisaalta lievästi sanoen kömpelö tapa kiinnittää toisen huomio on tuollainen olkavarren koskettelu.

    • Anonyymi

      Itse olin ylpeä, kun viime kesänä tuttavan naisystävä joka on samaa ikäluokkaa kuin minä ihasteli olkavarren tatuointejani.
      Ei siinä, mutta kun hän kosketti samalla tavalla kun sinunkin tapauksessa ja kehui, että hänellä myös on jalassaan iso harrastusta kuvaava tatska.
      Arvoitukseks jäi kun sanoin pilke silmäkulmassa, että harmi kun olet farkuissa ettei pääse vastavuoroon kuvia arvostelemaan. Hän katsoi pitkään silmiin ja tuumas salaperäinen hymy suupielessä et "ehkä sit seuraavalla kerralla".
      Nojoo varattu miäs tässä ollaan, mut tuollainen flirtti tuntui kyl mukavalta.

    • Anonyymi

      Eikös se ole se sanonta että kyllä koira koiran tuntee?

      -harmiseikirj-

      • Ei sekään paikkaansa pidä. Minäkin olen erehtynyt "koirana" luulemaan toista "koiraksi", eikä ole ollut.


      • Tiedä häntä. Mitä kertoo se, ettei minulla ole lainkaan homotutkaa?


    • Hmm. Ymmärrän jos hämmennyit. Itsekin olisin ainakin nuorempana hämmentynyt, ei nyt vanhempana kotkana niinkään. Ja kyllä, nuorempana kun tuntematon nainen on tullut koskettelemaan, siinä on ollut intiimin tunne - usein osoittanutkin vain kiinnostuksensa. Mutta kyllä olen persoonattomiin reipashenkisiin kosketuksiin tottunut, esim biksuja on tultu kohentelemaan rantsulla sun muuta (juu, kyllä, useimmiten kyse on nimenomaan vaatekappaleista!).

      Olisin voinut vaikka vannoa, että halaat ihmisiä, ja osaat koskettaa toista, vierastakin - esim lohduttaaksesi. Ilmeisesti olen erehtynyt.

      Itse olen tottunut koskettelemaan ihmisä. Toki tuntemattomien kohdalla se on varovaisempaa ja hienotunteisempaa, sukupuoletonta. Läheisemmät saavat taas kärsiä mun halailuista ja taputuksista ja ties mistä. Kamu aina vain pistää silmät kiinni ja näyttää rukoilevan armoa :-D

      Joo. Vaikea mennä sanomaan. On todellakin voinut vain ihailla ja ihan epähuomiossa piirteli kuvaa kädellään siinä liian lähellä ja tarkoituksettomasti työnsi kämmenensä iholle. Tai sitten siinä oli kiinnostusta. Ajan mittaan kyllä huomaat miten asia on, jos pukkarilla törmäätte toisenkin kerran.

      • Ei kosketuksessa mitään vikaa ole. Kyllä minä halaan ja vieraitakin nyvin sellaisissa luonnollisissa tilanteissa. Tuollein boksereissa heiluessa se vaan tuntuu aika intiimiltä, kun yhtäkkiä vieras ihminen varoittamatta koskettaa.


    • Anonyymi

      Harvinaista, jos mies kehuu ääneen toisen tatskoja, saatikka sivelee niitä. Tyyppi oli homo tai välitön pöljä tajuamatta henk. koht. tilan merkitystä. Sama, jos laskee käden olkapäälle. Saa aikaan poisnytkäytys-reaktion. ;( - cu-

      • Miehet ovat niin herkkiä :-D


    • Anonyymi

      Minä olisin hyvilläni ,jos nainen tulisi ja kävisi haaroihini kiinni.

      • Kokemusta on tuostakin. En tykännyt.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4159
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      25
      2458
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      25
      1623
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      48
      1527
    5. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      29
      1417
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1416
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1378
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      93
      1280
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      53
      1181
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      161
      1137
    Aihe