Pettääkö kaikki miehet?

tuhkimocinderella

Oon aloittanut parisen kuukautta sitten seurustelemaan todella ihanan ja kiltinoloisen miehen kanssa. Kaikki tuntuu sujuvan meillä kahdella hyvin. Ongelmana vain on, että mun mies on naisten mielestä tavattoman hyvännäköinen. Jos se menee baariin, naiset tulee ehdotteleen sille suoraa kaikenlaista. En muuten tietäisi, mutta se on itse kertonut näin tapahtuvan. En voisi uskoa miehen pettävän mua, mutta silti mua raastaa aina kamalasti jos se lähtee kavereiden kanssa ulos. Oon itsekin kaunis nainen, ettei mun toisaalta tarvisi pelätä, mutta silti oon koko ajan hieman varpaillani. Pelkään sitä hetkeä, kun mies kertoo jonain päivänä pettävänsä mua tai vielä enemmän sitä, jos saan sen jotenkin itse selville.

En olisi mustis, mutta joissain aiemmissa suhteissa oon seurustellut kamalien pelimiesten kaa. Monta kuukautta on mennyt ennen kuin olen tajunnut, että se kiltteys olikin vain ulkokuori ja kun ollaan poissa mun näköpiiristä voi tehdä mitä haluaa. Mistä voi tietää pettääkö mies? Ja millaset miehet ylipäänsä pettää? Kertokaa nyt joku ihana mies, ettette ole koskaan pettäneet naistanne, koska rakastatte häntä niin paljon.

28

4911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuuj

      niillä joilla ei ole munaa.

      • mies

        Ainoastaan henkisesti heikot luuserit pettävät, pätee molempiin sukupuoliin. Ulkonäöllä ei ole asian kanssa mitään tekemistä.


    • aidosti pahoillaan

      mulla sattu pari viikkoa sitten pieni "lipsahdus" ja löysin itseni aamulla väärästä paikasta. Alkoholilla oli vaikutusta asiaan jne. jne. (seliseli). Mulla on nyt hirveen huono omatunto, mutta en uskalla kertoa "eukolle". Miten esimerkiksi sinä reagoisit tälläiseen paljastukseen?

      Kaikki mitä ei tiedä ei voi satuttaa. Vai olenko aivan väärässä? Toistoa tapahtumalle ei ole tulossa. Niinpä luulen että pahoittaisin vain suotta naiseni mielen.

      Ja miten tämä liittyi kysymykseesi? Noh, en tiedä. Valitettavasti mä olen elämäni aikana muutamia kertoja tyttöystäviäni pettänyt. En tarkoituksella tosin(se alkoholi,se alkoholi...) Eikä mulla varsinaisesti muita naisia oo ollut seurustelu(jen) aikana, vain yksittäisiä viinanhuuruisia syrjähyppyjä(noh, tarkalleen kolme) vieraan naisen sänkyyn. En voi silti olla ylpeä itsestäni. :(

      • kata

        olen pettänyt kolmesti mutta toistoa tapahtumiin ei ole tulossa..hah.oletkos vähän pöljä vai mitä?


      • Minna
        kata kirjoitti:

        olen pettänyt kolmesti mutta toistoa tapahtumiin ei ole tulossa..hah.oletkos vähän pöljä vai mitä?

        No tuo oli jo tältä häiskältä aika tökeröä todella! Kolmesti pettänyt ja ei ole toistoa tulossa...eiköhän tuossa ole jo kaava????
        Eiköhän se todellakin ole että henkisesti vahvat ja itsensä kanssa sinut olevat miehet/ naiset eivät petä. Ihmiset joilla on luonteenlujuutta ovat parhaita kumppaneita. Kiltteyskään ei tähän vaikuta.


      • aidosti pahoillaan
        Minna kirjoitti:

        No tuo oli jo tältä häiskältä aika tökeröä todella! Kolmesti pettänyt ja ei ole toistoa tulossa...eiköhän tuossa ole jo kaava????
        Eiköhän se todellakin ole että henkisesti vahvat ja itsensä kanssa sinut olevat miehet/ naiset eivät petä. Ihmiset joilla on luonteenlujuutta ovat parhaita kumppaneita. Kiltteyskään ei tähän vaikuta.

        Siis en ole tätä nykyistä naista pettänyt kuin kerran(ensimmäisen ja viimeisen - näin olen päättänyt). Ne muut oli aiemmassa suhteessa. Ja kuten sanoin en ole koskaan tarkoituksella pettänyt, tuntuu vain että aina löytyy joku joka onnistuu mut viettelemään. Ja edelleen painotan että nämä tapaukset ovat olleet vain pelkkää seksiä, ei mitään muuta. Ja onko se sitten pelkästään mun vika? Kyllä mä aina oon yrittänyt sanoa että olen varattu.

        Mutta se on ohi nyt.


      • -Syöjätär-
        aidosti pahoillaan kirjoitti:

        Siis en ole tätä nykyistä naista pettänyt kuin kerran(ensimmäisen ja viimeisen - näin olen päättänyt). Ne muut oli aiemmassa suhteessa. Ja kuten sanoin en ole koskaan tarkoituksella pettänyt, tuntuu vain että aina löytyy joku joka onnistuu mut viettelemään. Ja edelleen painotan että nämä tapaukset ovat olleet vain pelkkää seksiä, ei mitään muuta. Ja onko se sitten pelkästään mun vika? Kyllä mä aina oon yrittänyt sanoa että olen varattu.

        Mutta se on ohi nyt.

        Juu juu, et halunnu mitenkään pettää mutta kolme kertaa tuli joku syöjätär joka väkisin vietteli.

        Heh, kiitos aamunauruista.


      • shattered

        mulla oli just sunkaltaisesta miehestä kokemus, ja se särki mut pahasti! selvinpäin mies oli maailman ihanin, mutta nyt sain tietää että se petti mua kännireissuillaan, ja USEIN.

        miltä tuntuis, jos "eukkos" sais tietää ja menis sirpaleiks? itkis ja oksentais, ei pystyis syömään kolmeen viikkoon? valvois neljä yötä ku ei sais unta? MILTÄ TUNTUIS?


      • aidosti pahoillaan
        shattered kirjoitti:

        mulla oli just sunkaltaisesta miehestä kokemus, ja se särki mut pahasti! selvinpäin mies oli maailman ihanin, mutta nyt sain tietää että se petti mua kännireissuillaan, ja USEIN.

        miltä tuntuis, jos "eukkos" sais tietää ja menis sirpaleiks? itkis ja oksentais, ei pystyis syömään kolmeen viikkoon? valvois neljä yötä ku ei sais unta? MILTÄ TUNTUIS?

        Siksi en ole hänelle vielä kertonutkaan, enkä koskaan aiokkaan. Eikä hän sitä voi saada miltään muulta taholta kuulla. Tulis vaan kärpäsestä härkänen jos olisin rehellinen ja paljastaisin asian. Kun se juttu ei oikeesti mulle merkannut yhtään mitään.


      • shattered
        aidosti pahoillaan kirjoitti:

        Siksi en ole hänelle vielä kertonutkaan, enkä koskaan aiokkaan. Eikä hän sitä voi saada miltään muulta taholta kuulla. Tulis vaan kärpäsestä härkänen jos olisin rehellinen ja paljastaisin asian. Kun se juttu ei oikeesti mulle merkannut yhtään mitään.

        "Siksi en ole hänelle vielä kertonutkaan, enkä koskaan aiokkaan. Kun se juttu ei oikeesti mulle merkannut yhtään mitään."

        Noin just munkin mies ajatteli, luulisin. Mutta mä sainkin tietää, ja tässä sitä nyt ollaan. Asumuserossa. Koska antaisin anteeksi kerran hairahduksen, mutten jatkuvaa pettämistä. Eikä sitä kännäilylläkään selitelä, mies kun petti selvinkinpäin välillä. Kuulemma "ei suunnitellu sitä, se vaan tapahtui". HAH!

        Ei merkannu mitään... Mitä jos "eukkos" saiskin tietää ja haluais saada tilit selviks? Että hänkin kävisi kiksauttamassa muita ja sitten olisitte taas onnellisesti vain kahdestaan?


      • shattered
        aidosti pahoillaan kirjoitti:

        Siksi en ole hänelle vielä kertonutkaan, enkä koskaan aiokkaan. Eikä hän sitä voi saada miltään muulta taholta kuulla. Tulis vaan kärpäsestä härkänen jos olisin rehellinen ja paljastaisin asian. Kun se juttu ei oikeesti mulle merkannut yhtään mitään.

        "Siksi en ole hänelle vielä kertonutkaan, enkä koskaan aiokkaan."

        Et aiokaan. Okei, Mutt mieti kutienkn sitä, kun hän saa tietää. Minäkin sain tietää ihan ihme kautta. uskomatonta miten moenn asian piti sattua yhtaikaa pienessä piirissä, jotta törmäisin tähän naiseen, joka paljasti minulle totuuden. Ja mies myönsi kaiken lopulta.

        "Kun se juttu ei oikeesti mulle merkannut yhtään mitään."
        Eikö? Siksikö se tehdäänkin, kun ei se "tunnu missään"? Ketokaa pettäjät, mikä idea siinä on? Miskeitoinenkin saisi sitten "erehtyä", ja vielä muutamaan kertaan? olettehan itsekin "erehtyneet" eikä se "merkinnyt mitään"!

        Ihmisten arvot ovat erilaiset. Sinulle se ei emrkinnyt mitään. Naisellesi se voi merkitä kauniin asian särkymistä.


      • ajaölkjgklje
        aidosti pahoillaan kirjoitti:

        Siis en ole tätä nykyistä naista pettänyt kuin kerran(ensimmäisen ja viimeisen - näin olen päättänyt). Ne muut oli aiemmassa suhteessa. Ja kuten sanoin en ole koskaan tarkoituksella pettänyt, tuntuu vain että aina löytyy joku joka onnistuu mut viettelemään. Ja edelleen painotan että nämä tapaukset ovat olleet vain pelkkää seksiä, ei mitään muuta. Ja onko se sitten pelkästään mun vika? Kyllä mä aina oon yrittänyt sanoa että olen varattu.

        Mutta se on ohi nyt.

        että ku kerran pettää niin aina pettää. kerran petturi aina petturi


      • Heebo
        aidosti pahoillaan kirjoitti:

        Siis en ole tätä nykyistä naista pettänyt kuin kerran(ensimmäisen ja viimeisen - näin olen päättänyt). Ne muut oli aiemmassa suhteessa. Ja kuten sanoin en ole koskaan tarkoituksella pettänyt, tuntuu vain että aina löytyy joku joka onnistuu mut viettelemään. Ja edelleen painotan että nämä tapaukset ovat olleet vain pelkkää seksiä, ei mitään muuta. Ja onko se sitten pelkästään mun vika? Kyllä mä aina oon yrittänyt sanoa että olen varattu.

        Mutta se on ohi nyt.

        1) Joko ne on sitten käyty läpi kaikki, jotka onnistuvat sinut viettelemään ? Ei löydy enää yhtään seuraavan kulman takaa ?

        2) olis ehkä kannattanut sanoa joka kerta eikä vaan yrittää sanoa, että olet varattu

        3) se että sanoo olevansa varattu ei yleensä ole pettämistä, siihen tarvitaan aika paljon muita toimenpiteitä jotka kaikki on suoritettava tahdonalaisesti.


      • aidosti pahoillaan
        Heebo kirjoitti:

        1) Joko ne on sitten käyty läpi kaikki, jotka onnistuvat sinut viettelemään ? Ei löydy enää yhtään seuraavan kulman takaa ?

        2) olis ehkä kannattanut sanoa joka kerta eikä vaan yrittää sanoa, että olet varattu

        3) se että sanoo olevansa varattu ei yleensä ole pettämistä, siihen tarvitaan aika paljon muita toimenpiteitä jotka kaikki on suoritettava tahdonalaisesti.

        1) En tiedä, mutta aion ennaltaehkäisevin toimenpitein vähentää veren alkoholipitoisuutta kaikissa paikoissa joissa esiintyy viehättäviä naisia.

        2)Eipäs saivarrella. Kyllä mä oon sanonut, mutta ei niitä "seireeneitä" se kiinnosta (itsekkin varattuja[?]). Oon mä kyllä joskus itsekkin aloittanut jutustelun, mutta aikomuksenani ei ollut pettäminen. Mä taas oon silloin niin fiiliksissä(humala) että en tajua mihin tapahtumat ovat johtamassa. Ja kas, sitten koittaa armas aamu, ja aivan väärässä paikassa, väärän ihmisen vieressä. On mulla tosin enemmänkin hairahduksia jotka eivät kuitenkaan ole onneksi johtaneet seksiin asti. Eikö se kuitenkin ole tärkeintä että tietää tehneensä väärin ja katuu oikeasti tekoaan?

        3)"se että sanoo olevansa varattu ei yleensä ole pettämistä"
        Ihanko totta? Nyt en kyllä pysy mukana mitä tarkoitat. Ai sekö jo on pettämistä kun sanoo "olen varattu". Outoa.


      • Minnu
        aidosti pahoillaan kirjoitti:

        Siksi en ole hänelle vielä kertonutkaan, enkä koskaan aiokkaan. Eikä hän sitä voi saada miltään muulta taholta kuulla. Tulis vaan kärpäsestä härkänen jos olisin rehellinen ja paljastaisin asian. Kun se juttu ei oikeesti mulle merkannut yhtään mitään.

        Tuon kaltainen ajattelu raivostuttaa mua naisena ainakin paljon enemmän kuin itse pettäminen!!!
        Että mitäs sillä on väliä kun toinen ei tiedä eikä se merkinnyt mitään?
        Ensinnäkin, naisesi olettaa olevansa yksiavioisessa suhteessa joten koko suhteen perusta muodostuu tällä hetkellä valheelle. Eli sitä ei ole.
        Toiseksi, jos se yhden yön nainti ei merkinnyt mitään, niin naisesi ja suhteesi häneen merkitsee vielä vähemmän, sillä riskeeraat sen kaiken jonkun täysin merkitsemättömän vuoksi.
        Kärpäsestä härkänen? Olisihan se aivan kamalaa jos suhteessa oltaisiin rehellisiä ja uskollisia.


      • MilkShake
        aidosti pahoillaan kirjoitti:

        Siis en ole tätä nykyistä naista pettänyt kuin kerran(ensimmäisen ja viimeisen - näin olen päättänyt). Ne muut oli aiemmassa suhteessa. Ja kuten sanoin en ole koskaan tarkoituksella pettänyt, tuntuu vain että aina löytyy joku joka onnistuu mut viettelemään. Ja edelleen painotan että nämä tapaukset ovat olleet vain pelkkää seksiä, ei mitään muuta. Ja onko se sitten pelkästään mun vika? Kyllä mä aina oon yrittänyt sanoa että olen varattu.

        Mutta se on ohi nyt.

        Kasva MIEHEKSI. Hehheee, hyvät naurut sai jos ei muuta. Tällästa pullamössöökö ne nykyajan "miehet" on????


      • negis
        Minnu kirjoitti:

        Tuon kaltainen ajattelu raivostuttaa mua naisena ainakin paljon enemmän kuin itse pettäminen!!!
        Että mitäs sillä on väliä kun toinen ei tiedä eikä se merkinnyt mitään?
        Ensinnäkin, naisesi olettaa olevansa yksiavioisessa suhteessa joten koko suhteen perusta muodostuu tällä hetkellä valheelle. Eli sitä ei ole.
        Toiseksi, jos se yhden yön nainti ei merkinnyt mitään, niin naisesi ja suhteesi häneen merkitsee vielä vähemmän, sillä riskeeraat sen kaiken jonkun täysin merkitsemättömän vuoksi.
        Kärpäsestä härkänen? Olisihan se aivan kamalaa jos suhteessa oltaisiin rehellisiä ja uskollisia.

        Kännissä näitä mitättömiä juttujaan örveltää ja kantaa naiselleen mukavan tippurin tai klamydian joku kerta tuliaisiksi.


    • nainen vainen

      Koskaan et voi olla toisesta varma...

    • nanna

      Itse uskon, että nykypäivänä jokainen (melkeimpä) pettää ainakin kerran elämässään.

    • Enkä ole pettänyt

      Ikinä en ole pettänyt ketään vaikka tilaisuuksia on kyllä ollut. Mieli on joskus tehnyt mutta tästä periaatteesta en luovu!

      Aiemmassa suhteessa minua on kerran petetty. Kun sain tietää asiasta, sai nainen lähteä lopullisesti ulkoruokintaan, enkä kyllä hetkeäkään ole katunut tuota päätöstäni. Eikä edes tehnyt mieli kostaa mitenkään, koska tuon "tempun" jälkeen pelkkä ajatuskin koko muijasta sai mut pahoinvontiseksi.

      En menettänyt luottamustani naisiin, vaan olen nyt onnellisesti naimisissa naisen kanssa joka ei kyllä ikimaailmassa voisi pettää!

    • Chingon

      Eivät kaikki petä. Yllättävän moni nainenkin pettää, mutta kyllä me miehetkin silti uskomme, että eivät kaikki.

    • yx täti

      Tekisi mieli sanoa, että kyllä tilaisuus kuule tekee varkaan, mutta jaksan kyllä uskoa siihen, että mies joka saa paljon huomiota ihan itsekseen, ei tunne tarvetta tarttua jokaiseen tilaisuuteen. Ja sitäpaitsi, kuinka hyvännälöinen tahansa, hän saattaa ihan hyvin olla yhden naisen mies. Kenties jopa hieman kiusaantunut saamastaan huomiosta? Itse kyllä ihmettelen, että miksi tulee kertomaan sinulle että naiset haluavat häntä ja ehdottelevat suoraan, varsinkin kun hän on siellä ilman sinua?! Tuntuu, että hänen on jotenkin pönkitettävä itsetuntoaan (usko pois, hän ei välttämättä edes itse tajua olevansa hyvännäköinen, eikä itsetunnolla ole ulkonäön kanssa aina edes mitään tekemistä)...

      Minä olen 28-vuotias nainen, olen seurustellut viitisen kertaa vakavammin, yhteensä kai n. 12 miehen kanssa. Ja JOKAINEN on pettänyt. Mutta en siltikään tee tästä johtopäätöstä että kaikki miehet pettäisivät. Ja muutenkin, olen oppinut ajattelemaan että ei se maailman loppu ole, jos toinen kerran erehtyy.

      Anteeksi nyt, että vastasin vaikka olenkin nainen. Olen vain huolissani, sillä tuo sinun tilanteesi luisuu helposti siihen että mies on jalustalla ja sinä palvot, odotat, pelkäät ja itket. Ja hän saadakseen sinut enemmän valtaansa kertoilee kuinka kaikki muutkin naiset haluavat vain häntä ja sinun pitäisi olla äärettömän kiitollinen että tuollainen jumala edes katsoo sinuun päin... Tai näin on joskus käynyt.

      Älä turhaan pilaa suhdetta sillä että mietit mitä voi tapahtua. Kannattaa luottaa kunnes toisin todistetaan. Ja sitäkin voi opetella.

    • Femme-65

      En tahtoisi uskoa, että KAIKKI pettävät. En, vaikka nykypäivänä se tuntuukin olevan melkoisen muodikasta...

      Itse olen myös aloittanut pari kk sit seurustelun kivannäköisen miehen kanssa. Tosin hän on enemmänkin heikolla kuin vahvalla itsetunnolla varustettu ja totesi juuri ennen seurusteluamme tanssimassa käynnistään,kuinka "ei osaa näitä kuvioita" eli tanssi kyllä, mutta ei olisi osannut tehdä muuhun aloitetta. Tuohan kuulosti minusta tietysti hyvältä! ;)

      Kuitenkin mua mietityttää välillä, että koska mies on "kiltti" luonteeltaan, OSAISIKO sanoa vastaan, jos/kun joku suoraan tyrkyttäisi itseään? Kuulostaa naurettavalta, mutta tuossa ns. kiltteydessä voi olla se puoli, ettei ole tottunut sanomaan vastaan, pitämään puoliaan. Silloin se voi kääntyä negatiiviseksi piirteeksi. Eli lopputuloksena voisin todeta, että kai yhtä hyvin hyvällä itsetunnolla varustetut macho-miehet pettävät siinä missä ns. kiltit miehetkin.
      Tai siis toisinpäin.

      Mutta uskon, että jos suhde toimii, myös seksipuoli, niin tarvetta ei tule ja toivottavasti rohkeimmatkin iskuyritykset mies pystyy torjumaan! Niin, sit vielä se alkoholi...miten sekaisin se saa kenetkin...
      Äh. Parasta kun luottaa yhtä tiukasti kuin itseensä, koska itse en ikinä pettäisi. Ennemmin lopetan suhteen ja alan sitten vasta katsella muita.

    • Pig

      Sehän on aina sanomatta selvää ettei toisesta voi varmasti tietää.. Mutta pettääkö kaikki naiset? Ei, joten kyllä niitä kunnon miehiäkin on, jotka rakastavat ja kunnioittavat naistaan... Minä uskon tähän ainakin.. Täytyy vaan löytää sellainen "aikuinen" mies, jolle merkitsee muukin kuin seksi. Nykyään ihmisiltä vain puuttuu rakkaus. toisen kanssa ollaan muista syistä, kuten juuri seksi, raha, talous, kulissi perhe.. tms. Saa olla onnellisia ne, jotka löytävät samanlaisen kuin itse ovat. Olkoot pettäjät pettäjien kanssa, mutta hyvät hyvien.. Ja kysymys tuohon yhteen tuleeko muka jokaiselle himo pettää?? minä tiedän, että kun kaikki on hyvin oman kullan kanssa niin ei sitä edes ajattele muita tai edes kiinnitä huomiota toisten seksikkyyteen tms. kun ei muut kiinnosta millään tasolla..

    • mies pohojanmaalta

      Naimisissa oltu kullan kanssa pari vuotta ja sitä ennen seurusteltiin muutama vuosi eikä ole tullut mieleenkään, että pettäis. En usko, että vaimonikaan ikinä pystyis pettämään. Meillä on elämässä sellaiset arvot ja muutenkin halutaan rakentaa meidän suhteesta sellainen, että se kestää ihan kaiken ja pitää olla luottamusta ja kummallakin hyvä ja turvallinen olla. Mun vaimoa petti sen entinen miesystävä ja muistan seurusteluaikoina, kun vaimoa pelotti, että jos minäkin olisin samanlainen. Puhuttiin asiasta ja minä kerroin, miten tärkeää oikeasti epävakaassa maailmassa on se, että on edes yksi ihminen vierellä, johon voi sataprosenttisesti luottaa. Sen jälkeen ei ole tarvinnut menneitä murehtia vaimonikaan ja hänestä näkee, että hän on hyvin onnellinen niin kuin itsekin.

      Mulla on muutamia kavereita ja työkavereita, joista tiedän, että pettävät. Joskus on pyydetty muakin mukaan niille reissuille, mutta oon vaan kuittaillut, että yritä pysyä miehenä eikä viettiensä vallassa olevana teinipoikana. Sanoisin, että monet näistä pettäjistä on sitten henkisesti riekaleina, vaikkeivat aina sitä itse edes myöntäisikään tai ymmärtäisivätkään. Irtosuhteet ja pettäminen rikkoo sekä pettäjän että petetyn sisimmän.

    • Mies

      Yli 20 vuotta naimisissa enkä koskaan pettänyt, Tilaisuuksia olisi ollut. Tässä rohkaisua...on niitä sittenkin!

    • ---

      kyllä! sekä miehet että naiset pettävät, mutta eivät kaikki!...ei se kaikilla kauneutta katso ketä panee, kun himo iskee....itse en ole pettänyt ja niin väittää myös mieheni, mutta voinko siltikään olla varma?! NOUP!

      Mistään ei voi olla varma. Ei siitä ettetkö jäisi auton alle huomenna tai etteikö poikakaverisi pettäisi sinua vuosien saatossa. Mutta, jos keskityt ainoastaan miettimään tätä aihetta 247. Suhteesi kaatuu luultavasti siihen eikä siihen mikä on suurin pelkosi!...ehkäpä aiheesta kannattaisi keskustella poikakaverisi kanssa....

    • Anonyymi

      MiES ei petä mutta mies pettää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe