Eli tänään ja huomenna olen täällä ja lauantai iltana ja sunnuntaina aamusta päivään ja illalla mut ensi viikosta alkaen vähennän täällä oloa rajusti eli arki iltaisin voin käydä ja viikonloppisin ehkä enemmän täällä riippuen miten menoja mut jos luppo aikaa niin tulen tänne
Nyt ikäviä uutisia
26
56
Vastaukset
Jouduitko töihin?
- Anonyymi
Nyt tuli välikselle todella ikäviä uutisia. Jotain työkkärin pakkokurssia puskee päälle :) Muuten leikataan markkinatukia.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuli välikselle todella ikäviä uutisia. Jotain työkkärin pakkokurssia puskee päälle :) Muuten leikataan markkinatukia.
Heh, sepäs se. :D
- Anonyymi
Juu työt alkavat ja vähennetään aluksi ja yrittää lopettaa pikku hiljaa
Anonyymi kirjoitti:
Juu työt alkavat ja vähennetään aluksi ja yrittää lopettaa pikku hiljaa
Noni, onnea työpaikkaan. Uusi paikka?
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Noni, onnea työpaikkaan. Uusi paikka?
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Mut palkka on vaan niin pieni ätmin palkka
Anonyymi kirjoitti:
No jostakin on aloitettava. Minäkin meinaan osa-aika töitä katsella jahka kuntoutukset käyty. Lisää tunteja työkunnon mukaan sitten. Ja jää toisaalta enempi aikaa muksujen perässä kaahottaa. Nyt kun he vielä minusta on riippuvaisia. Ja isänsä töitten luonteen mukaan isällä ei resursseja ole revetä muksujen perässä kaahottamaan, niin mulla on silloin oltava työ sen mukaan, että kykenen ottamaan vastuun meidän lapsista.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
No jostakin on aloitettava. Minäkin meinaan osa-aika töitä katsella jahka kuntoutukset käyty. Lisää tunteja työkunnon mukaan sitten. Ja jää toisaalta enempi aikaa muksujen perässä kaahottaa. Nyt kun he vielä minusta on riippuvaisia. Ja isänsä töitten luonteen mukaan isällä ei resursseja ole revetä muksujen perässä kaahottamaan, niin mulla on silloin oltava työ sen mukaan, että kykenen ottamaan vastuun meidän lapsista.
Toivotaan et löydät osa aika töitä ja kuntoudut ja muutenkin kaikki menis kuten haluat ja suunnittelet
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan et löydät osa aika töitä ja kuntoudut ja muutenkin kaikki menis kuten haluat ja suunnittelet
Löytyy niitä. Olen jo räknäillyt tulevaa. Kiitos. :)
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Löytyy niitä. Olen jo räknäillyt tulevaa. Kiitos. :)
Ja toivotaan et löydät hyvän työpaikan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouluttamattomat saavat vain vähimmäispalkkaa.
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Onnea Välis :)
Kiva juttu tuo, muutakin touhua välillä. Ehtii sitä vielä palstailemaankin, jos hinkua on.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouluttamattomat saavat vain vähimmäispalkkaa.
Ei se minunkaan palkkani nyt niin häävi ollut... Ei ainakaan omasta mielestäni.😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni palkka on paljon parempi kuin ei palkkaa ollenkaan, kaikenlisäksi saa tehdä töitä, se on hienoa onnittelut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniisti kirjoitettu :)
- Anonyymi
Nyt on ikävää palstalla kun viimeinen aito ätmi eli wanhan ajan kunnon suomalainen mies vähentää ja poistuu pikku hiljaa pois käy kuten livessä ei ole enään ätmejä eli kuoleeko palstalta viimeinen ätmi pois
- Anonyymi
Jaa. No kiva kun.ilmoitit tuonkin , mutta en.mä niin tarkalleen muista sit päiviä kuitenkoon
.. - Anonyymi
Vähän kuin luonto dokumentti jääkarhuista leijonista tiikereistä ätmeistä gorilloista tiikerihaista intiaaneista inkoista yms heidän elin tilansa vääjäämättömästi loppuu eikä heitä ole montaa enään jäljellä esim leijonat eli vanhan ajan kunnon leijonia ei enään ole ätmejäkin on vain enään jäljellä koko maailmassa 1 tai 2 korkeintaan 5 ja suomessa heitä enään on erittäin uhanalaisia ja sukupuuton partaalla tilalle tulee hihhulit ja ytmit ja jännämiehet
- Anonyymi
Niin että mikä tässä on se huono uutinen?
Sekö, että vaikka joudut rajusti vähentämään palstalla roikkumista et kuitenkaa sitä kokonaan lopeta? Niin että se on sitten se huono uutinen?
Ja onhan se kyllä.- Anonyymi
Kuka tekee sitten hyvii aloituksii kuten pimppi kuvia ja jokainen palstalainen tahtoisi pimppi kuvia nähdä muttei uskalla sanoa sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tekee sitten hyvii aloituksii kuten pimppi kuvia ja jokainen palstalainen tahtoisi pimppi kuvia nähdä muttei uskalla sanoa sitä
Kenen mielestä hyviä aloituksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö pastalainen tosiaankaan osaa niitä kuvia netistä itse etsiä? Enpä usko, että yhtään olet täällä kerjäämällä saanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan välis ja kynis haluavat niitä tuijotella.
- Anonyymi
Ihmisiä tulee ja menee, vain palsta on pysyvää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301896
- 1211375
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401150Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591071Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2831053- 491049
- 1361024
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet88862Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58819Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816