Onko olemassa naista minulle?
Suht hyvälle miehelle: 178cm, lihaksikas, pitkätukkainen…
Omillaan erityisen hyvin toimeentuleva.
Löytyisikö naista näin?
Vanhempi nainen n. 50 ++
7
1215
Vastaukset
- Anonyymi
Ei löydy.
- Anonyymi
Jaa, tuskin löytyy ap:n itsestään antaman kuvauksen perusteella. Taas yksi joka kuvittelee olevansa jotain erityistä, on kuitenkin ihan tavis tallaaja!
- Anonyymi
Mulle kelpaa, mutta en oo tarpeeksi vanha sulle. 💔
- Anonyymi
No vaikea sanoa. Kuvaus niin suppea. Vain ulkoisia piirteitä luettelet.
- Anonyymi
Varmasti on. Vaan kelpaako hän sinulle kenelle sinä kelpaisi?
- Anonyymi
Ei löydy.
- Anonyymi
Mitä sen naisen pitäisi olla? Luettelit vaan ulkonäköasioita itsestäsi. Kuitenkin luonne ja elämäntapa sekä kiinnostuksenkohteet on asioita jotka merkkaavat ulkonäköä enemmän. Toki aluksi ulkonäköön kiinnittää huomiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432160Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1801941- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44855Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701