Teinkö jotain väärää?

Anonyymi

Kerroin parhaalle ystävälleni että tunnen oloni kovin ulkopuoliseksi ja yksinäiseksi kun olemme hänen kavereidensa kanssa.
Kun menemme hänen kavereiden luokse yhtäkkiä minua ei ole olemassakaan. Hän lähtee aina heidän kanssaan eikä koskaan enää odota minua.

Hän syrjäytti kaikki minun tunteet ja sitten syytti minua siitä mitä hän itse teki. Mutta onko se minun syytäni jos hän itse tekee noin minulle.
Sitten hän sanoi minulle että jos en ole kaikkien hänen kavereidensa kaveri niin emme enää voi olla parhaita ystäviä. Hän sanoi myös että hän aikoo 100% varmasti aina olla hänen muidenkin kavereiden kanssa silloin kun on minun kanssani.

No hän sitten esti minut lopuksi kaikkialla.
Hän oli loppujen lopuksi ainoa ystäväni vai oliko hän edes aito sellainen.

Mitä tein väärin? Olisiko vain pitänyt pitää suuni kiinni?

4

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parasta olisi kun juttelisit ystäväsi kanssa. Täältä et järkeviä vastauksia saa.

      • Anonyymi

        Jos on jo estänyt toisen joka paikassa, niin aika mahdotonta enää yrittää ottaa yhteyttä. Ehkä ne toiset ystävät osoittautuivat mielenkiintoisemmaksi ja tärkeämmäksi ja koki tuon estämänsä henkilön vaikeaksi, kun olisi pitänyt huomioida häntäkin yhtä paljon muiden ohessa ja se ei sopinut enää tuolle ystävälle. Ehkä tuo ystävä ei pitänyt estämäänsä ystävää bestiksenä, vaan niitä toisia. Ehkä olisi vaan parasta antaa tuollaisen ystävän mennä menojaan, jospa aloituksen kirjoittaja löytäisi jonkun mukavamman henkilön ystäväkseen, joka kohtelisi häntä tasavertaisesti toisten seurassa, ei jättäisi ulkopuoliseksi, ei kohtelisi ilmana muiden seurassa vaan kohtelisi ystävänä, itselleen tärkeänä henkilönä.


    • Anonyymi

      Omista tunteista ja tuntemuksista on hyvä mahdolisiman pien otaa asiasi kahden kesken kasvotusten esille ystäväsi kanssa. Ei mitän puhelin tai viestitelyn kautta.On nuorena hyvä opetella puhuman suoraan asioista hyvistä ja nistä huonoista mitä kokee esim.ystävän kanssa. Se mitaa sitä ystävyttä samalla.

      • Anonyymi

        Juuri noin. Keskustelu ja asian reippaasti ilmoittaminen saa toisen huomamaan että on tehnyt väärin sinua kohtaan.
        Ehdota aluksi että hän vetää sinutkin jutteluihin mukaan kysymällä mielipidettäsi.
        Ehdota että hän pyytäisi sinut mukaan kun lähtee kaverittensa kanssa. Sinä, tuntien ja tietäen minne menevät, voit aina kieltäytyä ja sanoa että voi voi , sorry, mutta on xxxxtekemistä, menkää te vain.
        Tuolloin kukaan ei menetä kasvojaan (tule loukatuksi) ja sopu säilyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 190
      2234
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2054
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      165
      1830
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      164
      1675
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      18
      1280
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1168
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1168
    Aihe