Kiihottuuko miehet fleece-vaatteista? Entäs pörröpaidoista?
Kiihottaako fleecehuppari miehiä?
8
1476
Vastaukset
- Anonyymi
Ei fleece-vaatteista, pörröpaidoista kylläkin.
- Anonyymi
En ymmärrä miten jostain pörröpaidoista voi kiihottua. Olen nainen ja minusta ne ovat rumia...
- Anonyymi
Miehiä ei kiinnosta edes naisten pitkät tai laitetut hiukset, niin paljon kuin naiset näkevätkin vaivaa hiustensa eteen ja luulevat niillä hurmaavansa. Tämä ilmeni jostain kyselystä. Hyvältä pitää näyttää, mutta se hyvältä näyttäminen tarkoittaa miehille ihan muuta kuin naisille.
- Anonyymi
En kiihotu. Enemmän kiinnostaa siellä alla oleva. Mitä enemmän siitä näkyy, sitä enemmän kiihotun.
- Anonyymi
Valkoiset pitkävartiset pörrösukat jalkaan ja punaista ritsikkaa/pikkaria päälle sekä joululaulut soimaan....:D Saletisti on pukilla kova paketti tonttutytölle!
- Anonyymi
Riippuu siitä kenen päällä ne ovat
Karl vonKuk - Anonyymi
"Kiihottuminen on seksuaalinen emotionaalis-fysiologinen tila, joka ilmenee sydämen sykkeen kiihtymisenä, sukupuolielinten verenkierron voimistumisena sekä siittimen ja häpykielen turpoamisena" LÄHDE: https://fi.wikipedia.org/wiki/Kiihottuminen
Sen sijaan:"Himo tarkoittaa voimakasta halua. Sanaa käytetään varsinkin seksuaalisista haluista" LÄHDE: https://fi.wikipedia.org/wiki/Himo - Anonyymi
Mul oli pörrövaate ylläni. Käsivarteni näyttivät se päällä kuin gorillan omilta. Se päällä baariin, huijaamaan naisia <3.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119098
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265718- 544730
- 944667
- 593649
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703370- 513366
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262886Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502752- 432651