Koska naisen saanti on tehty erittäin vaikeaksi nykyaikana, varsinkin kilttinä ja kunnollisena miehenä. Ovatko yksinhuoltajat nykypäivänä yhtä epätoivoisia ja epähaluttuja kun nettideittailun alkuaikoina?
Ajattelin laskea omaa tasoani, koska en kunnollisena ja kilttinä kiltitmiehenä kelpaa naisille. Yksinhuoltajien riippakivenä tulee toki niitä rääkyviä ja huutavia kakaroita jotka päivittäin muistuttavat siitä, että väkivaltainen ja kaulatatuoitu mies on sellaisen tähän maailmaan ähkinyt. Mutta minkäs teet kun rakkautta ja seksiä on saatava.
Yksinhuoltajaan tyytyminen kilttinä ja kunnollisena miehenä
21
51
Vastaukset
- Anonyymi
Monet yksinhuoltaja naiset on kauniita joten minun mielestä nainen laskee tasoaan jos sinut huolii. Jos siis onnistut saamaan naisen. Voit tietty kelpuutta jonkun lihavan 40 v yh naisen, sellaiset nyt ei niin ulkonäöstä välitä jos sulla on paljon rahaaa.
- Anonyymi
Rakkautta ja seksiä sinun on saatava. Sinulla on vaatimuksia, mutta onko sinulla mitään annettavaa? Pelkillä vaatimuksilla et saa mitään, et edes lihavaa yksinhuoltajaa.
Epätoivoista kitinää "kiltiltä ja kunnolliselta "mieheltä"", joka alentaa yksinhuoltajia vain siksi, että he sentään ottavat vastuun lapsistaan.
Kiltti ja kunnollinen voi sanoa deitti-ilmoiotuksissaan, että vihaa lapsia. Eipähän kiltit ja kunnolliset tytöt ainakaan sellaiseen erehdyksessäkään sekaannu.- Anonyymi
Juu ei. Tässä yksi yksinhuoltaja, joka ei moista"kilttiä ja kunnollista" huolisi ikinä. Tosin eipä mulla ole koskaan ollut mitään kaulatatuoitua jännämiestä ja lapsikin on saatettu alulle ilman miehen fyysistä läsnäoloa. Vaan onnea etsintöihisi.
- Anonyymi
Juurikin noin. Suurinosa yksinhuoltajista on asiallisia ihmisiä. Moni saanut lapsensa lapsettomuushoidoilla tai avioliitossa. Kumman vanhanaikaiset asenteet tämän ketjun aloittajalla. Kuulostavat 60-70lukujen maailmaan jämähtäneeltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin noin. Suurinosa yksinhuoltajista on asiallisia ihmisiä. Moni saanut lapsensa lapsettomuushoidoilla tai avioliitossa. Kumman vanhanaikaiset asenteet tämän ketjun aloittajalla. Kuulostavat 60-70lukujen maailmaan jämähtäneeltä.
Meillä meni niin, että eksäni, kiltti ja kunnollinen, ei lopulta halunnutkaan lapsia. Minä, kiltti ja kunnollinen, taas en halunnut miestä isäksi pakottaa, pidin huolen ehkäisystä ja kun tiemme erkanivat, niin hankin lapsen yksin.
- Anonyymi
Suomessa on tilastollisesti aika vähän yksinhuoltajia. Useimmilla vanhemmilla on yhteisestä lapsestaan yhteishuoltajuus.
Jos joku on aidosti yksinhuoltaja, voi olla aika varma että he ovat varsin tarkkoja seurastaan. Siinä voi monesti olla takana henkistä/ fyysistä väkivaltaa tai muita traumoja edellisestä suhteesta, jotta on päädytty ihan yksinhuoltajaksi. He eivät helpolla ota uutta ihmistä elämäänsä.
Preferenssejä saa ja pitääkin olla. Itsekin lapsettomana toivoisi mieluiten lapsetonta kumppania. Ei siksi, että lapsia tehneet olisivat jotenkin huonompia kumppaniehdokkaita, vaan siksi että jos niitä yhteisiä lapsia siunaantuu, niin olisi hienoa kokea ensimmäistä kertaa yhdessä se kaikki. - Anonyymi
Asenteesi ei ole kiltin ja kunnollisen miehen asenne. Sanat kuulostaa itsekkäältä ja keskenkasvuiselta. Olen aika varma, että sinulla on vielä matkaa aikuiseksi kasvamisessa iästäsi huolimatta ja silloin pariksi sopii parhaiten nuori itsekin kasvamassa oleva ihminen. Suhde ei tule olemaan helppo, mutta parhaassa tapauksessa opitte.
Luulen, että keskimääräinen yh, ei sinua puolisoksi kelpuuta asenteesi ja keskenkasvuisuuden takia. Jos kyseessä on irtoseksiä harrastava tapaus (vähemmistö), kelpaat seksiin, mutta siihen se jää. Ei kukaan halua yhtä lasta lisää katraaseen. - Anonyymi
Mahtavaa! Sainhan kunnon keskustelua aikaiseksi. Terkuin aloitta isoisä.
- Anonyymi
Jos aikoo yksinhuoltajan kanssa seurustella niin mies joutuu luopumaan monista asioista kuten viinan juomisesta. Ei voi lähteä enää baareihin koska siinä on se lapsiarki ja sen mukaan mennään. Joudut myös kokkaamaan ja siivoomaan ja viemään lapsea harrastuksiin. Raitis pitää olla että mieti voitko luopua viinasta naisen takia.
- Anonyymi
Kuules nyt. Sinulla käy todellinen luojanlykky jos yksinhuoltajan saat,sehän on kelvannut jännämiehellekkin,eli on todella priimaa tavaraa. Hänen lapsilleen olet sitten kaikkeamuuta ja siksipä et yhoota saakkaan sillä hän on ottanut opikseen eikä toista alatasoista ,vaikkakin toisesta ääripäästä, lapsiensa lähelle päästäisi. Olet mustasukkainen,helv...huonoitsetuntoinen luuseri että ei toivoakaan mistään yhoosta. Katsele sinä vaan niitä seinäruusuja. Tuskinpa saat niitäkään. Päähäsi ei mene faktat. Olet aivan pihalla.
- Anonyymi
Oletpa sinä jalo. Kyllä mahtava miehenmalli naisparan lapsille.
- Anonyymi
Ei ole yhäriä panevan miehen velvollisuus olla mikään esikuva vesipäisille äpärille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole yhäriä panevan miehen velvollisuus olla mikään esikuva vesipäisille äpärille.
Vielä parempi. Toivottavasti sattuu löytymään.
- Anonyymi
Yhärit vaihtaa parempaan. Sitä sinä et ole💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhärit vaihtaa parempaan. Sitä sinä et ole💩
En minä ole edes yhäri. ( niin dorka sana) Eikö tämä ole keskustelu . En minä ketään etsi .
- Anonyymi
Ei aloittajan pidä koskaan seurustella kun tuollaista ajattelee naisista. Toivotaan ettei kukaan sinua huoli.
- Anonyymi
Mutta onhan sulla silti ne koirat. Eiks ne oo ihan kivat. mutta semmonen pyyntö ihan tälleen ystävällismielisesti, että et nyt enää kävis siellä kunnanvirastossa riehumassa, kun ei ne tälle sun tilanteelle mitään voi.
- Anonyymi
Siksihän ne naiset tekee lapsia yksin, ettei tarvitse ottaa k&k-miestä riesaksi. Ne pahat pojat vaan luovuttaa siemenet ja suksii sitten hiiteen, sehän on paras ratkaisu! Saa nättejä lapsia eikä oo turhaa ukkoa pyörimässä jaloissa!
- Anonyymi
Voisiko aloittaja todella olla yksinhuoltajaäidin rakkauden arvoinen, jos kokee tyytyvänsä tähän? Entä voisiko aloittaa todella itse rakastaa yksinhuoltajaäitiä, jos kokee tämän olevan itsensä alapuolella?
- Anonyymi
En mä ole epätoivoinen yksinhuoltaja! Tein lapsen ihan tarkoituksella, vaikka suunnitelmani ei ihan mennyt suunnitelmieni mukaan. Nyt vaan se petollinen mies haluaa tulla merkityksi lapseni isäksi. Hän haluaa ainakin 2 kertaa kuussa tapaamisoikeuden, ja on valmis maksamaan elatusmaksuakin lapsestaan.
Mä en sen rentun rahoja huoli; joten avasin Mimmille oman tilin, jolta ei kumpikaan vanhemmista saa oikeutta nostaa rahaa. Rahat on lapsen, joka saa ne täysi-ikäiseksi tultuaan. Eikä elatusapu rahaa määritelty, maksakoon sen minkä oikeuden mukaiseksi itse tuntee. Hänellä on muitakin elätettäviä joiden kanssa asuu, eli saattaa olla kyseenalaista ett aina ei ole käteistä jakaa joka suuntaan.
Ja miks mä näin aattelin; lapsi ei ollut miehen suunnitelmissa, eikä mun suunnitelmissa kytkeä miestä itseeni tai lapseen. Mun virhearvioni.
En uskonut hänen perääni huutelevan, enkä ett haluaa pitää minkäänlaista yhteyttä tyttäreensä. Oikeesti jos mä olen jostain epätoivoinen, niin ainoastaan siitä; ett joudun sietämään hänen käyntejään... tapaamassa tytärtään.
Isällä ja tyttärellä on kuitenkin oikeutensa... itsepä olen ajatusvirheeni tehnyt.
Aina kaikki ei mene suunnitelmieni mukaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6392934- 1091572
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh701528Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831400- 1151297
- 1381276
- 1051147
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381051- 48970
- 49949