Kenestä palstalla saa

Anonyymi

Hyvän kumppanin? Ehdotuksia perusteluita?

35

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitäisi ensin tuntea henk.koht. Sitä ennen ei voi ehdottaa ketään.

      • Anonyymi

        Näin juuri. Teksti on tekstiä ja teot on tekoja.
        Ne voivat olla erillisiä toisistaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Teksti on tekstiä ja teot on tekoja.
        Ne voivat olla erillisiä toisistaan.

        Juu tiedän. aivan kuten politiikassa.


    • Anonyymi

      Noh ainakin Simitin oikean kädestä saa Simitille oikein hyvän partnerin. Kokemusta on.

    • Anonyymi

      Ei ole olemassa hyvää kumppania, on olemassa vain se vähiten epäsopiva.

      AV

      • Anonyymi

        Vähiten epäsopiva = eniten sopiva. Sinulla on vain negatiivinen näkemys elämään ja lasisi on puolityhjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähiten epäsopiva = eniten sopiva. Sinulla on vain negatiivinen näkemys elämään ja lasisi on puolityhjä.

        Toisaalta pessimisti ei pety niihin joilla on itsestään liian suuri kuva, heidän lasit kun ovat aina ylitsevuotavaisia.

        AV


    • Anonyymi

      Arvaustyttö on suosikkini ja aika paljon pelotti uusi rokotekin se kolmonen, joihin millään Ford Mustang Fastback -omistajilla ole varaa tai edes Ritari-Ässän -pelkureillakaan, häähäää juuserit, menkää Albaniaan dhhd :D

      Noh peleistä, kun kaikki tietävät että joku ford mustang fastback- on homojen auto jo syntyessäänkin :D:D

    • Anonyymi

      Jännä et helposti haukutaan lyttyyn ja tiedetään toisen palstailijan olevan huono, mutta kukaan ei nä kenessäkään mitään hyvää. Ei edes kumppani potentiaalia.

      • Anonyymi

        Kertoo kaiken palstailijoiden negatiivisuudesta.


      • Anonyymi

        Mikä lause tämä on?
        " ei nä kenessäkään mitään hyvää. Ei edes kumppani potentiaalia"

        Ei edes? Ihan niin kuin ehdokkaaksi kävisi vähän hyvän alapuolellakin oleva.

        Potentiaaliseksi kumppaniksi ei riitä hyvä, täytyy olla paljon parempi ja kiinnostavampi.


    • Anonyymi

      Rokote-määräys estää höpöttämisenkin pitäisi olla pedissä 4 vuorokautta kokonaan nyt ja on kunnollinen koronapassi sitten jossa on rokotteen antajan oma allekirjoitus: biontech 3/3 otettu

      Turhahan on mitään jostain omakannastakaan tulostella kopijoita jostain rokotteista, niitä myydään netissä halvalla, pitää olla rokottajan allekirjoitus, se aina.

    • Anonyymi

      Teemu-Irmeli Kiukkuinen-Kannonen, olisi hyvä nimi lumilautailijalle

    • Anonyymi

      Vastaukseen kysaymyas: Arvaustytöstä _D

    • Anonyymi

      Minusta saa. Olen kiltti ja huomaavainen. Kuuntelen ja teen kotitöitä, en juo viinaa enkä ole jännämies.

      Hahaha, naisten mielestä olisin tosi huono kumppani.

      • Anonyymi

        Hyvältä kuulostaa. Ala miehelle kumppaniksi.


      • Anonyymi

        Oma ex kuvaili suurinpiirtein noin itseään. Totta oli vika lause ei juuri juo viinaa eikä ole jänniä piirteitä. ”Kuunteli” (oli hiljaa, mutta ei kuullut), ei osallistunut keskusteluun muuta kuin ihan kiva tai ehkä. Kotityöt hoito omassa kodissa itse, mutta yhtä usein jätti myös tekemättä (en ole niin paskaista kämppää nähnyt, seinässäkin on sängyn kohdalla ruskea raita). Ja yhteiselämässä siivous käytännössä toteutui esim. imurointi/3v, kun muutin eri huoneeseen nukkui samoilla lakanoilla 4-5kk. Koki itsensä huomaavaiseksi, kilteiksi ja empaattiseksi, mutta todellisuus oli hyvin toisenlainen. Ei pystynyt asettumaan yhtään toisen asemaan heti, jos kuva yhtään eroaa omasta kuvasta. Oli esim. valmis ampumaan pakolaisia ja asenteet oli tämän palstan atm-kopio ja sovinismia kirkuvia. Huomaavaista miestä ei tullut koskaan esiin.

        Kun pääset suhteeseen, muista toimia noin kuin itsesi markkinoit. Mieti mitä sinusta on huomaavaisuus ja kysy myös toiselta minkälaista huomaavaisuutta hän toivoo ja kuinka usein. Jos sosiaaliset taitosi on hyvät, asia tulee melkein itsestään, mutta muuten on pakko vaan opetella.


    • Anonyymi

      Lillis. Olis hyvä kumppani.

      • Anonyymi

        Perustelut on, että tomera eteenpäin menevä tytön tyllerö. Jolla on maailman kaunein hymy, silmät ne sielunpeilit hyvyyttä heijastaa. Joku saa ihanan kulta mussukan hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustelut on, että tomera eteenpäin menevä tytön tyllerö. Jolla on maailman kaunein hymy, silmät ne sielunpeilit hyvyyttä heijastaa. Joku saa ihanan kulta mussukan hänestä.

        Jahas. Jasu palasi palstalle parin päivän "lopetuksen" jälkeen.
        Ja samat haahuilut mielessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas. Jasu palasi palstalle parin päivän "lopetuksen" jälkeen.
        Ja samat haahuilut mielessään.

        Käymään vaan. :)

        Piti ehdottaa jotakuta, niin ei tullu muita mieleen.

        Nyt taas häivyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas. Jasu palasi palstalle parin päivän "lopetuksen" jälkeen.
        Ja samat haahuilut mielessään.

        sitkeä lillis-fani🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitkeä lillis-fani🤭

        Näin on. Nainen joka meni naisesta sekaisin.


      • Anonyymi

        No niinpä kai. Näinhän se aina on, että ne vahvimmat tarinat ovat niitä mahdottomia :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Nainen joka meni naisesta sekaisin.

        Niinno onhan niitä muitakin tomeria, kivoja ja kauniita naisia, enpä sillä.. muttei ne muut ole Lilliksiä.

        Jokainen tietää joka on joskus mielestään kohdannut jollain tavalla spessun ihmisen, joka on tehnyt vaikutuksen, että kyllähän he mieleen jää, kun muut unohtuu.

        Tuntuu erilailla tärkeiltä ja vaikuttavilta, kun muut. Vaikka muutkin ihmiset tärkeitä toki on ja voi olla. :)

        Kyllä meistä kaikki mielellään suosii niitä joista jäänyt hyviä ajatuksia ja mielikuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustelut on, että tomera eteenpäin menevä tytön tyllerö. Jolla on maailman kaunein hymy, silmät ne sielunpeilit hyvyyttä heijastaa. Joku saa ihanan kulta mussukan hänestä.

        😅 aivan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😅 aivan

        Aivan. Ihan uniikki ainutkertainen yksilö, joita on vain yksi kappale, vaikka maailmassa tomeria hymyhuulia on tietysti ja varmastikin muitakin. He on sitten taas mun silmissä eri asia. :)


    • Mä jäävään itseni, vaikka mun kaltaisesta kiltistä, kunnollisesta, hyvin lääkitystä, rokottamattomasta, Nato-kielteisestä, velattomasta ja mielestäni ihan komeastakin miehestä saisi aivan 5/5 kumppanin jos osoittautuu mun arvoiseksi. Joo, vitsit vitsinä 😅

      Joten äänestän tässä kohtaa Pääskyvuoren Jereä. Vaikka jätkä on mua joku 5-10 vuotta nuorempi, niin tullaan kyllä hyvin juttuun kun toisinaan nähdään. Ja hän on kuitenkin hyväpalkkaisessa vakityösuhteessa isänsä Jorman serkun maansiirtofirmassa, jonka Hiaset ja Hiluksit ei käsittääkseni ole meinaan kertaakaan jättäneet tien päälle, että esim. telaketjut ja muut tärkeät tarvikkeet olisi jääneet toimittamatta työmaalle. Ja pakkohan Jerelle on jäädä palkastaan aika hyvä pesämuna vaikkapa omaa asuntoa varten, kun mitä olen kuullut, niin hänen yli puoli miljoonaa kilsaa ajettu Carina se vain kulkee ja ajo on halpaa kunhan kerran vuodessa hitsaa uutta peltiä lattiaan 😊😊😊 Mutta onhan Jerekin pyörinyt palstalla jo varmaan 3-4 vuotta, joten onkohan omaksunut MA-teoriaa yms. sen verran paljon että pitää myös tietyn riman naisasioissaan 🤔 Mehän ollaan äijien kesken lyöty ihan vetoakin kumpi löytää tyttöystävän ekana, mutta tällä hetkellä näyttää kyllä siltä ettei kumpikaan ihan pääse hetkeen rikastumaan sen 20€ verran 😂

    • Anonyymi

      Periaatteessa olisin hyvä kumppani mutta olen työtön joten se laskee arvoani. Mutta kelpaa panokumppaniksi yhdelle naiselle jota olen tapailut. Kyllä se haluaisi luultavasti seurustella mutta kerroin että en työttömänä voi muuttaa yhteen ainakaan enkä voi panostaa rahallisesti suhteeseen eli ei lomamatkoja etelään.

      • Anonyymi

        No, mutta moni pitäisi noita hyvinä ominaisuuksina. Ei tarvitse ottaa miestä riesaksi samaan kämppään, vaan se mennee aina lopuksi omaan kotiinsa. Eikä tarvitse pilata etelänlomiaan kompromisseilla, vaan voi rentoutua rauhassa.


    • Anonyymi

      Siitä, joka osaa tapetoida suoraan ja kupruitta.

      • Anonyymi

        Heitä ne liisterit mäkeen ja maalaa!


    • Peris saattoi olla lähimpänä totuutta äänestäessään itse keksimäänsä mielikuvituskaveria. Senhän tuntee läpikotaisin, eikä sellainen koskaan tuota pettymystä, ei edes koskaan sotke kämppää tai tyhjennä jääkaappia. ; )

      • Anonyymi

        Hmm, minusta taas suhteen onnellisuus ja hyvyys perustuu keskinäiseen kunnioitukseen ja arvostukseen. Ei auta mikään määrä tuntemista läpikotaisin, eikä pettymyksettä jäämistkään, jos nuo puuttu ja toisaalta, kun kunioitus ja arvostus pelittää kestää pettymyksikin yhdessä. Ja ei yhtään haitta tuteakkaan läpikotaisin, eikä haittaa vaikka toinen syö ja sotkee. Se on silti se oma arvokas pikku syöppö ja sottapytty. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, minusta taas suhteen onnellisuus ja hyvyys perustuu keskinäiseen kunnioitukseen ja arvostukseen. Ei auta mikään määrä tuntemista läpikotaisin, eikä pettymyksettä jäämistkään, jos nuo puuttu ja toisaalta, kun kunioitus ja arvostus pelittää kestää pettymyksikin yhdessä. Ja ei yhtään haitta tuteakkaan läpikotaisin, eikä haittaa vaikka toinen syö ja sotkee. Se on silti se oma arvokas pikku syöppö ja sottapytty. :)

        Perhana kirjoitusvirheet..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      158
      2569
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      135
      1966
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      106
      1815
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      73
      1480
    5. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      78
      1414
    6. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      24
      1392
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1100
    8. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      222
      906
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      60
      906
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      73
      900
    Aihe