Mikä hitto meni pieleen?

Anonyymi

19 vuotiaana kun kotiuduin armeijasta ajattelin seuraavani samaa tietä kuin ikätoverit, lähinnä vertailin toki armeijassa nähneisiini tyyppeihin. Oli selvä polku mielessä oli hommattava "emäntä/naisystävä" ja mentävä sitten töihin kun kotiasiat saa kohilleen.

Jotenkin sitä jäi tyhjän päälle siinä, eikä kukaan oikein antanut enää ohjeita miten edetä tilanteessani.

En nyt jaksa käydä läpi koko elämää mutta lyhyesti sanottuna en vieläkään 33 vuotiaana ole päässyt vakiintuneeseen parisuhteeseen jossa olisi myös työura käynnissä.

Olen koittanu analysoida elämääni, lapsuutta yms jotta saisin selville että miksi se sama on itselle mahdotonta ja muille helppoa mutta yksinkertaisesti en tiedä mikä kaikessa meni pieleen.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Armeijan jälkeen pitää lähteä juomaan viinaa yökerhoihin ja baareihin. Kun juo viinaa on mukana porukoissa ja tapaa naisia. Niin ne armeijakaveritkin tyttöystävät löysivät.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Jos sinä et tiedä tai edes aavista, miksi elämäsi menee niin kuin menee, niin ei sitä kukaan muukaan tiedä. Vähiten anonyymi keskustelupalsta.

    • Mun mielestä sulla ei oo mikään menny pieleen. Oon kohta viiskyt ja ei oo parisuhdetta, eikä ns. Vakityötä. Koko ajan oo siis töissä kuiyenkin ollu. Ja mun yks kaveri on ihan samassa tilassa ja silti on pystyny elättään kaks lasta. No voihan se olla että lapset häpee, kun isä ajaa ladalla mutta pitäs keskittyä vaan elämiseen, eikä siihen että kerätään tarpeetonta omaisuutta.

    • Anonyymi

      Sinun olisi pitänyt lähteä baariin heti armeijan jälkeen. Viinaa juomalla tutustuu naisiin ja löytyy kumppanin. Minä pääsin armeijasta 1995 syksyllä ja lähdettiin tupakavereitten kanssa heti baariin turun yökerhoihin juomaan viinaa. Bussi toi meidät gyltön linnakkeelta turun keskustaan suoraan baarin eteen ja meitä oli siinä 15 tyyppiä ja mentiin baariin. Seuraavana päivänä me lähdettiin tukholman risteilylle joka oli aikaisemmin varattu. Laivalla juotiin myös viinaa ja tutustuttiin naisiin laivan yökerhossa. Monet kuten minä saimme naista ja seksiä silloin.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Pistäpä tuo järjestyksesi toisinpäin. Ensiksi se työ ja muutenkin elämä järjestykseen ja sitten pohdit sitä parisuhdetta.

      • Anonyymi

        Toi mullakin särähti korvaan, kun oli laittanu parisuhteen ensin. Että työ ensin vaikka nykyään vähemmän niitä ns vakitöitä enää on. Mutta pääasia että työ on jatkuva, niin sitten voi hankkia parisuhteen ja sitten niitä vauvoja ja niin se elämä menee eteenpäin.


      • Anonyymi

        On ihan sama onko vakityötä vai ei jos ei käy yökerhossa juomassa viinaa. Jos naisia ei tapaa ei kumppaniakaan löydä. Ei siinä kauheasti mikään työpaikka auta.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihan sama onko vakityötä vai ei jos ei käy yökerhossa juomassa viinaa. Jos naisia ei tapaa ei kumppaniakaan löydä. Ei siinä kauheasti mikään työpaikka auta.

        t. viinamies

        Jos viinanaisen haluaa niin sitten sillä työllä vasta onkin väliä. Viinanaisen juottaminen tulee KALLIIKSI.


    • Anonyymi

      Nuorena piti käydä baareissa jos naisia halusi tavata. Ei ollut somea eikä kännyköitä eikä tinderiä. Nykyää miehet odottaa tinderistä löytyvän kumppanin mutta saavat odottaa loppuelämän koska vain viinaa juomalla baareissa tapaa naisia.

      t viinamies

    • Anonyymi

      Jaa, jospa tekisit suunnitelman miten mennä eteenpäin, ensimmäisenä kohtana on miten pystyn huolehtimaan itsestäni. Eli, koulutus ja työ, kun nämä ovat kunnossa niin sitten alat miettimään parisuhdetta.

    • Anonyymi

      Oletpa sinä ulkoaohjautuva!
      Et tiedä kuka olet ja mitä tahdot? Tarvitsen jonkun sanelemaan mitä nyt pitää tehdä?
      Et omaa mitään omia mielipiteitä, et tiedä mistä pidät ja mistä et? Et tiedä mitä toivot ja mihin tähtäät?
      Seuraat ja matkit toisia, Apinoit valmiita esimerkkejä? Seuraat laumaa koska se on turvallisinta, ja kun sitten syystä tai toisesta menetät lauman olet täysin ulkona ja eksyksissä. Alat kysellä epätoivoisena muilta mikä meni pieleen ja mitä nyt pitäisi tehdä, kun ratkaisu on että otat elämäsi omiin käsiisi. Opettelet tuntemaan itsesi. Et ole kenenkään muun klooni, olet yksilö omine tarpeinesi ja tunteinesi jne.
      Kyllä elämä kantaa eikä sitä saa pelätä. Kolhuja tulee takuulla mutta niihin ei jäädä makaamaan.
      Olet sentään jo hyvinkin aikuinen. Ryhdistäydy!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      158
      2569
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      135
      1966
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      106
      1815
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      73
      1480
    5. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      78
      1414
    6. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      24
      1392
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1100
    8. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      222
      906
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      60
      906
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      73
      900
    Aihe