Onko väliä

Anonyymi

Onko mies pitempi sinua vai ei?

28

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kovin paljoa pidempi.

    • Anonyymi

      On.

    • Anonyymi

      Lyhyempi mies parempi

    • Anonyymi

      Mitä pidempi puu sitä lahompi latva...🤭

      • Anonyymi

        Muutamalla ollut kyllä näin :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutamalla ollut kyllä näin :(

        Vaikka puu kaadetaan, sillä on yhä toivoa: sen kanto työntää versoja, niiden kasvu ei lopu. Vaikka sen juuri vanhenee maassa, vaikka sen tyvi kuolee, jo kostea henkäys saa sen taas työntämään vesaa ja versoomaan kuin nuori taimi.
        Job.14:7,8,9


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka puu kaadetaan, sillä on yhä toivoa: sen kanto työntää versoja, niiden kasvu ei lopu. Vaikka sen juuri vanhenee maassa, vaikka sen tyvi kuolee, jo kostea henkäys saa sen taas työntämään vesaa ja versoomaan kuin nuori taimi.
        Job.14:7,8,9

        Jobbari on kyllä nyt oikaissut.
        Tuo riippuu ihan kokonaan puulajista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jobbari on kyllä nyt oikaissut.
        Tuo riippuu ihan kokonaan puulajista.

        Totta. Esim. Koivut versovat kannostakin, mutta Mänty ei. Ennenwanhaan Pihallani oli Koivuja sekä Pihlajanmarjapuita. Niistä ei päässyt millään eroon, joten ryhdyin tekemään pihlajanmarjaan pohjautuvaa kotiviiniä.

        Sen sijaan varmaankin (arvio) 100 vuotta vanha Mänty ei enää versonut. Metsuri pyynnöstäni kuitenkin jätti n.80cm korkuisen kannon. Se oli kätevä pöytä grillin vieressä.


    • Anonyymi

      Tasa-arvo on tärkeämpi. Luonne, viihtyminen toisen seurassa "kemiat" kolahtaa. Luottamus toiseen. Tasapaino suhteessa aina parempi, ymmärrys ja sovitteleva ilmapiiri.

    • Anonyymi

      Ei ole minulle väliä. Miehille itselleen sillä tuntuu olevan enemmän väliä.

    • Anonyymi

      En ole itseäni pidempiä naisia koskaan lähtenyt iskemään. Joku tarve siinä on että haluaa olla vähän naistaan pidempi. Ihan hirveästi lyhyempää en haluaisi, tulisi vähän olo että olisi lapsen kanssa liikkeellä.

      Huomannut että lyhyet naiset monesti hakee niitä keskiarvoa pidempiä miehiä, olisiko joku alitajuinen suojelun etsiminen siinä? Yleensä me keskimittaiset ollaan suht samanpituisia pariskuntia, ainakin silmämääräisesti arvioiden. Tai ehkä se kokoero ei niin pistä silmään, jos nainen on joku 170cm, kuin että jos olisi 150cm.

      Veljellä on itseään pidempi vaimo mutta ei niilläkään ole kuin joku viis senttiä eroa. Tutuissa pariskunnissa ei ole kuin yksi joilla on keskenään merkittävä pituusero, varmaan yli 30cm. Siksi siihen kai kiinnittyy huomio helposti. Useimmat näyttäisi olevan suht samalla korkeudella.

    • Anonyymi

      Naiset haluaa aina 15 cm itseää pidemmän miehen.

      • Anonyymi

        Koska nainen haluaa katsella rakastellessa miehen rintakehää, siksi nainen haluaa pitkän miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska nainen haluaa katsella rakastellessa miehen rintakehää, siksi nainen haluaa pitkän miehen.

        Pitkät myös luotettavampia kumppaneita 😉 tärkeä seikka, kun kumppania valitsee.


    • Takaapäin pantessa miehen olisi hyvä olla pitempi sen takia.

    • On. Minua lyhyempi mies olisi oikeasti lyhytkasvuinen. Näin pienikokoisena tottunut jo katsomaan ihmisiä ylöspäin. On outoa katsoa ihmistä alaspäin.

      • Anonyymi

        Noinko ajattelet lapsia katsellessasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinko ajattelet lapsia katsellessasi?

        Tai vielä: ajatteletko, että miehet ajattelevat naisista noin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noinko ajattelet lapsia katsellessasi?

        En puhunut lapsista. Miehistä ja tottumuksestani katsoa ihmisiä, myös joitakin lapsia, ylöspäin. Olen lyhyt...


    • Anonyymi

      Kovin pitkä mies ei nappaa. Tulee väistämättä mielikuva jostain kömpelöstö Hessu Hoposta.
      En ole koskaan seurustellut pitkän miehen kanssa, kaikki olleet samanpituisia kuin minä tai senti kaksi pitempiä.

    • Ei mulle ole. Yksi kollegoista on puoli päätä lyhyempi, toinen puolitoista päätä pidempi, siinähän nuo menee, kollegoista 😂😂

    • Anonyymi

      Ei ole väliä. Tosin aniharvoin josko niinkään usein olen törmännyt itseäni lyhyempiin miehiin.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Joo, hukkapätkät älköön vaivautuko..

    • Anonyymi

      Niin hei jos 160 cm mies tulee teitä 180 cm naisia iskemään niin annatte pakit 100% heti. Turha uikuttaa että antaisitte mahdollisuuden tutustua. Naiset aina puhuu paskaa ettei pituudella ole väliä mutta sillä on.

    • Anonyymi

      Ei saa olla paljon pidempi, korkeintaan 15-20 cm. En pidä pitkistä miehistä.

    • Anonyymi

      On. Pitää olla ainakin sen 15cm pidempi, mielellään 20-25cm pidempi. :)

    • Anonyymi

      No helposti mies on minua pidempi, olen ollut 167 cm pitkä vaan hukannut kummasti johonkin 4 cm. :D

      Viime mittauksessa enää 163 cm, en tosin suoristanut itseäni vaan seison rentona. Ehkä olisi tullut muutama centtimetri lisää ryhdikkäänä. Oli kiire jo lähteä vastaanotolta. Ei jouda mittailemaan jotain niin turhaa kun pituus.

    • Anonyymi

      Miehen pitää olla korkea kuin katonharja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      225
      2792
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      69
      1820
    3. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      108
      1280
    4. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      96
      1161
    5. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      69
      1078
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      317
      919
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      42
      899
    8. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      84
      894
    9. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      68
      844
    10. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      803
    Aihe