Palstakamu kiittää ja kuittaa

Joskus elämässä tulee aika jatkaa eteen päin. Minulla se hetki on nyt.

Tässä on vierähtänyt lähemmäs 10 vuotta palstaillessa. Olen nauttinut vuosien varrella palstailusta todella paljon. Huomaan kuitenkin ettei palstahahmoni enää edusta nykyistä ajatusmaailmaani. On niin kovin vaikea aloittaa täällä enää puhtaalta pöydältä, kun moni tuntee minut pitkältä ajalta. Ja heti samaan hengenvetoon haluan todeta, että tämä ei johdu teistä, vaan tämä johtuu minusta.

Aika laittaa kimpsut ja kampsut kasaan. Taputtelen siis palstahahmoni tähän paikkaan ja suuntaan kohti uusia tuulia. Lupaan kuitenkin jossain vaiheessa vielä tulla moikkaamaan, mutta en tiedä vielä milloin olen siihen valmis. Nämä eivät siis ole siinä mielessä hyvästit.

Näkyillään, joku päivä :)

33

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomenna nähdään.

    • Anonyymi

      Höröhöhö!

      Nää on hauskoja! Aina...

      No näitä on nähty ja tullaan näkemään. 😁

      Näyttäviä jäähyväisiä ! 😁
      No heihei vaan siihen kun taas oot täällä. 😁

      Terveisin Disse. (En lähde kai ikinä täältä)

    • Anonyymi

      Mjaa

      Mulla ei ole hajuakaan kuka olet, saati mitä olet ollut. Siitäkään minulla ei ole mitään käsitystä, että mikä tällä hetkellä olet tai kuvittelet olevasi.

      Eli tilanne on hieman kuin sellainen, että anonyyminä kirjoitteleva kirjoittaa palstalle jäähyväisensä.
      Ai miksi sellainen? No siksi että on äärimmäisen vaikea personoitua millään tavalla tällaisella alustalla, joten lukijalle tulee mieleen, että kaikki anonyymit ovat jättämässä palstan.

      Ei joku hauska kuva personoi ketään, hyvänen aika sentään.

      (naurua)

      • Anonyymi

        On tuo kyllä mahdottoman raadollista, että 10 vuotta ei riitä persoonallisuuden luomiseen.

        Itse olen ollut täällä (ehkä) vuoden, ja tunnen olevani varsin persoonallinen ja kuuluisa.

        (hirn)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tuo kyllä mahdottoman raadollista, että 10 vuotta ei riitä persoonallisuuden luomiseen.

        Itse olen ollut täällä (ehkä) vuoden, ja tunnen olevani varsin persoonallinen ja kuuluisa.

        (hirn)

        Monitahoisena ajattelijana ja kokijana koin monitahoisessa ajattelussani juuri järkytyksen: Olen (suuren suosioni vuoksi) potentiaalinen palstahuijareiden operointiväline Tinderin kaltaisilla paritussivustoille.

        Joku saattaa tälläkin hetkellä esiintyä minuna ja vaania saalista.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monitahoisena ajattelijana ja kokijana koin monitahoisessa ajattelussani juuri järkytyksen: Olen (suuren suosioni vuoksi) potentiaalinen palstahuijareiden operointiväline Tinderin kaltaisilla paritussivustoille.

        Joku saattaa tälläkin hetkellä esiintyä minuna ja vaania saalista.

        (hihitystä)

        Varsin kauhea ajatus.

        Voin tässä kaikille muille anonyymeille myöntää, että en käytä tuollaisia alustoja minkäänlaisiin tarkoituksiin, joten anonyymit ja vähemmän anonyymit pörrääjät siellä (tai täällä) eivät kuulu luomuksiini, koska en ole näissä softissa paikalla, vaikka olenkin hyvin kuuluisa siitä, että en ole missään oikein koskaan paikalla.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsin kauhea ajatus.

        Voin tässä kaikille muille anonyymeille myöntää, että en käytä tuollaisia alustoja minkäänlaisiin tarkoituksiin, joten anonyymit ja vähemmän anonyymit pörrääjät siellä (tai täällä) eivät kuulu luomuksiini, koska en ole näissä softissa paikalla, vaikka olenkin hyvin kuuluisa siitä, että en ole missään oikein koskaan paikalla.

        (hihitystä)

        Kenties

        Minulle tule mieleen, että saatan olla eräänlainen olemattomuuden linnake bittiavaruudessa.

        (reps)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenties

        Minulle tule mieleen, että saatan olla eräänlainen olemattomuuden linnake bittiavaruudessa.

        (reps)

        Eikö olekin runollista ja hienoa, sekä oivaltavaa?

        Mielestäni niin ei jäädä kenenkään mieleen tällaisessa olemattomuuden avaruudessa, että ollaan siellä jotain mieltä ja esitellään oman palettinsa hedelmiä kanssamuumeille.

        Aivan toiset keinot, veliseni.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olekin runollista ja hienoa, sekä oivaltavaa?

        Mielestäni niin ei jäädä kenenkään mieleen tällaisessa olemattomuuden avaruudessa, että ollaan siellä jotain mieltä ja esitellään oman palettinsa hedelmiä kanssamuumeille.

        Aivan toiset keinot, veliseni.

        (hihitystä)

        Juurikin näin

        Kummallista, mutta huolimatta näkyvyydestäni, en ole esitellyt mitään siitä, mitä olen.

        Tämä johtaa vielä kummallisempaa tulokseen tai johtopäätökseen: jos päättäisin jättää jäähyväiset palstalle, ei olisi mitään mikä poistuisi palstalta, sillä en ole tuonut tänne mitään enkä esittänyt täällä mitään.

        Todella outoa.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin

        Kummallista, mutta huolimatta näkyvyydestäni, en ole esitellyt mitään siitä, mitä olen.

        Tämä johtaa vielä kummallisempaa tulokseen tai johtopäätökseen: jos päättäisin jättää jäähyväiset palstalle, ei olisi mitään mikä poistuisi palstalta, sillä en ole tuonut tänne mitään enkä esittänyt täällä mitään.

        Todella outoa.

        (naurua)

        Detaljeja

        Vaikka tässä nyt onkin hieman veto poissa ja lautaset vaiti, niin on tarkoin aina muistettava jättää ajattelematta kirjoitetut sanat.

        Jos sanoja ja niiden suhteita alkaa pohdiskella, kannattaa vaihtaa alaa. Mutta vaikka näin on, niin mielestäni äärimmäisyyksissä on sellainen hienous, että niiden vastakkaisuuksien yhdistämisessä on taikaa, mystiikkaa ja magiikkaa.

        Oma kombo toimii aina: komposiittikypärä ja punainen paljettimekko.


        (hihitystä)


    • Anonyymi

      Vai niin 😏

      Uutta nimimerkkiä kehiin ja uusi alku. Me luvataan olla tunnistamatta sua... 🤞😁

      xLiner

      • Anonyymi

        Mjaa

        Siis kenestä tässä oli kyse?

        (naurua)


    • Ettei tässä vaan olisi kettu haudattu ja koira päästetty vapaaksi.

    • Anonyymi

      Palstakallu lupaa vaan, eikä kuitenkaan ymmärrä häipyä täältä tyhmine juttuineen 🥱

    • Itsellä käynyt ihan sama mielessä aina välillä tän 10 vuoden aikana, ja pieniä taukoja olen pitänytkin, mutta jotenkin aina vain päädyn jatkamaan kirjoittelua tänne, ja tosiaan nyt kun D on saanut bannit, ja itsellä tulee/tuli vain 30-vuotiaana jopa 10 vuotta palstalla täyteen, niin tähtäimessä on tottakai mahdollisimman pitkä palstaura 😂

      Toi palstahahmo / eräänlainen alter ego, ja ihminen ihan omana itsenään, on joskus sellanen yhdistelmä, mitkä pitää osata ihan tietoisesti erottaa toisistaan. Joskus 5-10 vuotta sitten mulla meinasi kieltämättä välillä mennä ne sekaisin, ja juurikin niin päin että olin tosielämässä vähän turhankin paljon "peris" tai ajattelin oikeita asioita ja ihmisiä yhä enemmän siihen sävyyn kuten palstahahmoni tekisi 🙄

      Mulla on joitain riippakiviä palstalla, kuten ne muka hauskat vitsit entisestä Fiestastani, se ikuisuusjankkaus mielenterveydestäni ja "turkulaisten kaverieni" olemassaolosta yms. mutta kokonaisuutena mä olen mielestäni pystynyt aloittamaan palstalla aika hyvinkin puhtaalta pöydältä, ensin sen jälkeen kun 2018 nimestäni ja firmastani tuli julkista riistaa ja pääpiirteittäin siistin käytöstäni palstalla, ja myöhemmin kun olen kertonut aika kaunistelematta erilaisista ongelmistani elämäni varrella, varsinkin viime vuosikymmenellä, ja mitkä kaikki syyt ovat todennäköisesti johtaneet mihinkin jne.
      Moni ei välttämättä ole kaikesta kanssani samaa mieltä, eikä tarvitsekaan olla, mutta jotenkin tuntuu että monet rekisteröityneet tai pidempiaikaiset kirjoittajat ovat ehkä vähän pehmentäneet mielipidettäni musta, kun olen pistänyt enemmän omaa persoonaa peliin, ruotinut melko arkisia asioita tai omia harrastuksiani, ja jättänyt ma-teorian jankkaamisen sekä incel-ulinat vähemmälle 🙄 Trollit, huutelijat ja muut heikkoitsetuntoiset wannabe-kiusaajat on toki oma lukunsa.

      Mehän ollaan joissain ketjuissa käyty keskustelua, ja ihan asiallisen oloiselta tyypiltä olet vaikuttanut, mutta kuten niin monen muunkin uudemman palstalaisen tapauksessa, niin en suoraan sanoen nytkään muista/tiedä susta paljoakaan 🙈 Mua joku 5-15 vuotta vanhempi miesoletettu, ja kirjoitit aiemmin nimellä partakaweri? 🤔 Anyway, kaikkea hyvää 👍 Palstasta voi olla joskus hyvä päästää irti, mutta älä silti unohda ma-teorian peruspilareita ja muita pariutumisjuttujen mekanismeja joita ei pahemmin muualla sanota, tai siis kirjoiteta "ääneen". 😁

      • Anonyymi

        Koskiko tämäkin aloitus sinua? Täällä on muutama vakkarikirjoittaja, joilla on pettämätön taito kääntää asia kuin asia ja aloitus kuin aloitus, itseensä. Minäminäminäminä....

        Ette te kuulkaa ole oikeasti yhtään niin kiinnostavia kuin kuvittelette olevanne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koskiko tämäkin aloitus sinua? Täällä on muutama vakkarikirjoittaja, joilla on pettämätön taito kääntää asia kuin asia ja aloitus kuin aloitus, itseensä. Minäminäminäminä....

        Ette te kuulkaa ole oikeasti yhtään niin kiinnostavia kuin kuvittelette olevanne.

        Njaa, ekassa kappaleessa hieman komppasin aloittajan tuntemuksia, toisessa kappaleessa ruodin tuota aloittajan mainitsemaa palstahahmon ja oikean ihmisen rajaa, seuraavassa kappaleessa kirjoitin kieltämättä paljon itsestäni mutta pointti oli juurikin tuo puhtaalta pöydältä aloittaminen jonka aloittaja mainitsi, ja viimeinen kappale oli pääosin osoitettu juurikin aloittajalle 🙄

        Tää on vain mun tyyli, en tykkää kirjoittaa mitään yhden lauseen huuteluja, ja yleensä kun jotain asiaa pohdin, niin argumentoin sen mieluiten omakohtaisilla kokemuksilla tai fiiliksillä. Muuten niistä menee jotenkin pohja, jos ei ole esittää mitään mikä tukee omia kirjoituksia, ja varsinkin anonyymina öyhöttäessä 🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koskiko tämäkin aloitus sinua? Täällä on muutama vakkarikirjoittaja, joilla on pettämätön taito kääntää asia kuin asia ja aloitus kuin aloitus, itseensä. Minäminäminäminä....

        Ette te kuulkaa ole oikeasti yhtään niin kiinnostavia kuin kuvittelette olevanne.

        Niin enkä nyt viitsinyt mitään isoa kysymystulvaa heittää aloittajalle ihan siksi, jos hän aikoo tosiaan jättää palstan, eikä toisaalta tullut erityisemmin mieleen mitään kysyttävää. Kunhan vastasin hänen aloitukseensa kertomalla omakohtaisia fiiliksiä tai esimerkkejä, joihin voi kenties samaistua jos sikseen on, tai ottaa jotain vinkkejä toiselta pitkän linjan palstalaiselta, joka on niin ikään kipuillut välillä oman itsensä ja alter egonsa kanssa.


      • Anonyymi

        Nuo kaikki disset, partakaverit, elisaketut muut hahmot saman 40n miehen eri hahmoja. Ei täällä varmaan muitten hahmoja olekkaan.


    • Anonyymi

      Lopetat, muttet lopetakaan. 🙄🙄🙄

    • Anonyymi

      Niin nyt kun on useamman vuoden kylvänyt vihan siemeniä ympäriinsä, on tullut aika ilmoittaa jalostuneensa paremmaksi mieheksi ja tehdä näyttävä exit näyttämöltä. Kai sitäkin voi joku pitää kehitysharppauksena.

    • Anonyymi

      Olet siinä mielessä erikoinen palstailija, että olet kehittynyt järkevämpään suuntaa.

    • Olen ollut somealustalla, jolla juhlalliset jäähyväiset sekä pateettiset lopettamisilmoitukset olivat kiellettyjä ja poistettiin välittömästi.

      Kannatettava periaate.

    • Anonyymi

      Sehän on ihan luonnollista, että lopettaa palstailun ja jää seuraamaan muiden kirjoituksia, jos joku vaikka jäisi kaipaamaan.

      • Anonyymi

        Tai itse jää kaipaamaan jotain ja jää kyttäämään elonmerkkejä.


    • Anonyymi

      Hienoa kehitystä. Tulet sitten ajallasi omana itsenäsi. 🤗

      • Anonyymi

        Ps. Olet esimerkki jota monen muunkin kannattaisi seurata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Olet esimerkki jota monen muunkin kannattaisi seurata.

        Ihana

        Odotan mielenkiinnolla


    • Anonyymi

      Ja huomenna takaisin uudella nikillä :)

    • Anonyymi

      Harmi tulokaana törmäsin sinuun vasta. menetkö joku muu sivu kirjoitelemaan ? Vai pystykö lopettaman kirjoitus mielipiteiden vaihdon kuin seinään? Toki 10 v.On pitkä aika.Kaikkki kun emme ole F.B, jossa kuitenkin laajempaa oletan vastavia forumeita. Ei muta kuin poikeahan sivulla joskus. Nauti elämästä mitä haetkin ja toivitaan toteutuu se mikä tuo hyvää mieltä.Itä- Helsinki 94. Kontula .10.2.2022.

    • Anonyymi

      Huomiseen sitte vaan

    • Jaahansson. Aika aikansa kutakin, maiseman vaihtaminen on hyvä tapa katsoa itseään uusin silmin. Vaya con dios!

    • Anonyymi

      Ei sitten hömpsyillä virkavaltojan kanssa jatkossa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      90
      1801
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1446
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1250
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1039
    5. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      936
    6. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      933
    7. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      62
      910
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      903
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      874
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      817
    Aihe