Samuli Tolvanen valmennus

Anonyymi

Onko kellään kokemuksia?

24

7715

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ostin vuoden valmennuksen. Täysin pettymys koko homma. Aluksi annettiin ruokavalio, sen jälkeen pari kertaa vastasivat kysymyksiini ja siihen se yhteyden pito loppui.

Käsitin mainoksista että saa apuja koko ajan mutta täysi hiljaisuus alkoi ensimmäisen kk jälkeen. Jos haluat kunnollista ohjausta niin ei Tolvaselta sitä saa.

• Anonyymi

Sama täällä. Yli 200€ ruokaohjeet ei muuta

• Anonyymi

Paljon tämä vuoden paska maksoi?
        Ei näytä olevan kyseisellä firmalla mitään käsitystä myöskään aerobisesta treenistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon tämä vuoden paska maksoi?
        Ei näytä olevan kyseisellä firmalla mitään käsitystä myöskään aerobisesta treenistä.

Ei todellakaan ole.

• Anonyymi

"Jos haluat kunnollista ohjausta niin ei Tolvaselta sitä saa."

Tuskin valmennussopimukseen sentään kuuluu että valmentaja tulee vaihtamaan vaippasi ja kuuntelee pahanmielen purkauksesi.

• Anonyymi

Puhuttiin pyörryksiin ja otin 3kk valmennuksen hintaan 699€ , halusin heti perua mutta näyttää olevan hankalaa. Tulinko huijatuksi? Toimitusehdoissa 14 pvää aikaa perua. Onko muilla kokemuksia?

• Anonyymi

Heihin ei saa millään yhteyttä.

• Anonyymi

”Puhuttiin pyörryksiin ja otin 3kk valmennuksen hintaan 699€”

Minua kiinnostaisi saada tietää, miten nainen puhutaan pyörryksiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Puhuttiin pyörryksiin ja otin 3kk valmennuksen hintaan 699€”

Minua kiinnostaisi saada tietää, miten nainen puhutaan pyörryksiin?

En tiedä, kun olen mies.

• Anonyymi

Itseäni kiinnostaisi myös kyseisen herran valmennukset, ovatko ne hyviä?

• Anonyymi

Noi ettii koko ajan työntekijöitä. Mäkin oisin päässy vaikka ei mitäää hajua mistää

• Anonyymi

Eikö monipuoliseen ja terveelliseen ravitsemukseen löydy tietoa muualta kuin ko henkilöltä?

• Anonyymi

Ostin 5 kk valmennuksen hintaan 747 € huipputarjous 🤑 Ruokavalio ja treeniohjelma salille. Vituttaa suoraan sanottuna OMA tyhmyys ja sinisilmäisyys. En suosittele kenellekään. Oli vaan hyvä myyjä, puhui pyörryksiin sopivalla itseinhon keskellä 🤣

• Anonyymi00025

Sama täällä. Ruokavalio ja treenit sinänsä hyviä, ja sain tuloksia -10kg verran, mutta hinta on kohtuuttoman kova. Jos on vähääkään omaa salikokemusta ja ymmärrystä ruokavaliosta niin en voi suositella. Kannattaa liittyä esim. Vahavan Legioonaan joka maksaa 80-100€ per 3kk jakso. Siellä on ammattitaitoiset valmentajat, hyvä foorumi missä voi keskustella muiden jäsenten kanssa, monipuoliset ja viikottain muuttuvat treenit ja ruokavaliot eri tavotteille.

Käytännössä sama sisältö kuin Tolvasen valmennuksessa, mutta murto-osalla hinnasta. Eipä tuossa Tolvasen valmennuksessa mikään tuntunut "henkilökohtaiselta" vaikka sitä mainostettiin.

Valmennuksen jälkeen on tullut lukuisia viestejä niin mailiin, tekstarina ja whatsappina, että josko haluaisi ilmaista laihdutusopasta tai käyttää "stipendin" valmennukseen, vaikka olen sanonut että en ole kiinnostunut.

• Anonyymi

Hei!
      Samuli Tolvasen valmennukseen ei todellakaan kannata liittyä.
      Siinä luvataan 'personal'-valmennus. Kun kirjoitin mitä ruoka-aineita en halua käyttää, minulle ehdotetut ruokailut sisälsivät pääasiassa juuri tätä ruoka-ainetta. Eli ei ole mitenkään 'personal' - on vain tehty yksi ruokaohjelma, joka tarjotaan kaikille. Kun mainitsin asiasta, minulle vastatTiin, että onhan siinä vaihtoehto.
      Lisäksi sinne on erittäin vaikea saada yhteyttä. Sähköposteihin ei vastata. Kun minä peruutin osallistumisen, en enää päässyt 'äppiin' - minulla ei ollut siihen oikeutta. Mutta laskutusaiaa ei kyllä hoidettu. Walley uhkailee. Tämä on stressaavaa.
      JOTEN ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA LIITTYKÖ TÄHÄN HUIJAUKSEEN.

• Anonyymi

Mitä ruoka-ainetta kerroit välttäväsi? Olisiko se ruoka-aine, jota vältät ja jota et halua syödä juurikin joku tärkeä ja olennainen laihtumisen kannalta?

Ja jos on vielä vaihtoehtokin annettu, niin mikä tuossa on ongelma? Ei kai hekään ole selvänäkijöitä.

Lisäksi kerrot, ettei he vastaa sähköposteihin ja kuitenkin sanoit että vastattu on, että "vaihtoehto on annettu". Eli valehtelet.

Minusta on tärkeää että yrittäjä pelaa reilua peliä ja antaa vastinetta maksetulle rahalle sovitusti. Mutta rajansa kaikella, ei nämä valmentajat sentään tee sitä asiakkaan puolesta joka kuuluu asiakkaan itsensä hoidettavaksi.

Kun et laihdu niin vika on siis valmentajan, eikä sinun vaikka itse sinne naamaan mätät niitä herkkuja.

Olen itse asiakaspalvelussa ja tapaan näitä joka asiasta ulisijoita, mielisairaita ja selkärangattomia ihmisiä jotka kuvittelee ostavansa itselleen jonkun holhoojan palvelun mukana. Itse ei tehdä mitään oman terveyden eteen ja kuvitellaan että kun maksaa valmennuksesta niin sillä rahalla saa työntää toisen niskaan kaiken paskan mitä sisällään kantaa. Valmentaja ei ole syntipukki.

Itse ostin edullisen valmennuksen ja noudatin ohjeita. Ja kappas kummaa, homma toimi. Oma vastuu jokaisella on siitä mitä napaansa vetää!

• Anonyymi00017

Itselläni myös hieman negatiivinen kokemus kyseisestä valmennuksesta, niin kuin monella muullakin täällä. Sain johonkin "alennettuun" hintaan 3kk valmennuksen 499€ eli silti melko kallis. Noh se 3kk meni itseasiassa ihan kohtuu hyvin ja sain tuloksiakin, mutta sen jälkeen voitin heidän arvonnastaan 6kk lisää valmennusta jonka arvo olisi ilmeisesti jotain 900 luokkaa. Siinä vaiheessa kun valmennus vaihtui tuohon 6kk, niin kommunikaatio muuttui vähäisemmäksi, ruokavaliovaihtoehtoja ei enää päivitetty pyynnöstäni huolimatta, eikä treeniohjelmaa muutettu millään tavalla koko tämän yhteensä 9kk aikana, vaikka ST itse toitottaa somessaan kuinka tärkeää on muuttaa treeniohjelmaa säännöllisesti kehittyäkseen.

Turhauduin itse myös todella paljon heidän viestintään ja tiedonkulun ongelmiin. Tolvanen itse spämmi minulle viestejä neljän eri kanavan kautta ja kyseli haluanko lähteä mukaan valmennukseen vaikka olin jo mukana. Samaan aikaan heidän tiimiltään soiteltiin minulle ja kerrottiin että olen jättänyt hakemuksen valmennukseen vaikka olin ollut jo ties kuinka kauan mukana. Varmasti tuolla spämmimisellä ja painostamisella saavat huijattua monet maksamaan jopa yli 1000 euroa noista valmennuksista, jotka esim ChatGPT pystyy tuottamaan lähes samankaltaisena ja ilmaiseksi.

En siis voi suositella tämän firman palveluja.

• Anonyymi00019

"Noh se 3kk meni itseasiassa ihan kohtuu hyvin ja sain tuloksiakin,"

Eikö 3 kk riittänyt uuden oppimiseen kun kerran sillä tuloksiakin tuli? Ei kai valmentaja ole kuitenkaan holhooja vaan itse pitäisi ottaa vastuu jossain kohtaa.

• Anonyymi00018

Ettii työntekijlitä koko ajan eli siinä varmaan yks syy

• Anonyymi00020

Kyllä on,

Olen kohta vuoden pyytänyt Tolvasta poistamaan minut spostilistaltaan.

Ei mitään vaikutusta ole ollut.
      Hän ei taida ymmärtää missä raja menee.
      Äsken laitoin viimeisen pyynnön asiasta.

Tarvittaessa vien asian vaikka tuomioistuimeen saakka.

• Anonyymi00021

Huono kokemus!
      En suosittele. Paljon luvattiin ja mitään en saanut. Sain nippa nappa purettua valmennuksen, mutta sain poikkeuksellisesti vain 150€ laskun tehdystä työstä. Eli en siis mistään, koska ei mikään mitä luvattiin toteutunut.

• Anonyymi00022

Minulla hyvä kokemus! Tein kuten sovittiin ja neuvottiin ja sain tukea mistä maksoinkin. Kunto kohosi ja opin uuden tavan syödä, kestää pitkään ennen ku laihduin kun oppii pois huonoista ruokailutottumuksista. Mitään ongelmia ei ollut. Ohjeet saa itselle ja niitä saa käyttää vaikka loppuiän. Sähköpostin voi perua nappulasta lopeta uutiskirjeen tilaus. Minusta vaikuttaa että ehkä kaikki ei osaa vaan toimia oikein eikä tietotekniikkaa, kun on ongelmaa vaikka kenen ja minkä kanssa.

• Anonyymi00024

Sehän on aivan itsestä kiinni miten laihtuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      273
      11697
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      138
      10960
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      236
      6282
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      218
      5142
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      158
      3606
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      174
      3518
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      53
      2438
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      325
      1947
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      10
      1778
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1674
    Aihe