Onko kellään kokemuksia?
Samuli Tolvanen valmennus
8
3362
Vastaukset
- Anonyymi
Ostin vuoden valmennuksen. Täysin pettymys koko homma. Aluksi annettiin ruokavalio, sen jälkeen pari kertaa vastasivat kysymyksiini ja siihen se yhteyden pito loppui.
Käsitin mainoksista että saa apuja koko ajan mutta täysi hiljaisuus alkoi ensimmäisen kk jälkeen. Jos haluat kunnollista ohjausta niin ei Tolvaselta sitä saa.- Anonyymi
Sama täällä. Yli 200€ ruokaohjeet ei muuta
- Anonyymi
Puhuttiin pyörryksiin ja otin 3kk valmennuksen hintaan 699€ , halusin heti perua mutta näyttää olevan hankalaa. Tulinko huijatuksi? Toimitusehdoissa 14 pvää aikaa perua. Onko muilla kokemuksia?
- Anonyymi
Heihin ei saa millään yhteyttä.
- Anonyymi
”Puhuttiin pyörryksiin ja otin 3kk valmennuksen hintaan 699€”
Minua kiinnostaisi saada tietää, miten nainen puhutaan pyörryksiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Puhuttiin pyörryksiin ja otin 3kk valmennuksen hintaan 699€”
Minua kiinnostaisi saada tietää, miten nainen puhutaan pyörryksiin?En tiedä, kun olen mies.
- Anonyymi
Itseäni kiinnostaisi myös kyseisen herran valmennukset, ovatko ne hyviä?
- Anonyymi
Täällä on aika laaja ketju samasta aiheesta https://keskustelu.suomi24.fi/t/16658213/samuli-tolvanen-laihdutus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko1272111Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2431893Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik271750- 2241737
- 2151505
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151279Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o841248Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie421170Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka771036- 781032