Onko kellään kokemuksia?
Samuli Tolvanen valmennus
19
6402
Vastaukset
- Anonyymi
Ostin vuoden valmennuksen. Täysin pettymys koko homma. Aluksi annettiin ruokavalio, sen jälkeen pari kertaa vastasivat kysymyksiini ja siihen se yhteyden pito loppui.
Käsitin mainoksista että saa apuja koko ajan mutta täysi hiljaisuus alkoi ensimmäisen kk jälkeen. Jos haluat kunnollista ohjausta niin ei Tolvaselta sitä saa.- Anonyymi
Sama täällä. Yli 200€ ruokaohjeet ei muuta
- Anonyymi
Paljon tämä vuoden paska maksoi?
Ei näytä olevan kyseisellä firmalla mitään käsitystä myöskään aerobisesta treenistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon tämä vuoden paska maksoi?
Ei näytä olevan kyseisellä firmalla mitään käsitystä myöskään aerobisesta treenistä.Ei todellakaan ole.
- Anonyymi
"Jos haluat kunnollista ohjausta niin ei Tolvaselta sitä saa."
Tuskin valmennussopimukseen sentään kuuluu että valmentaja tulee vaihtamaan vaippasi ja kuuntelee pahanmielen purkauksesi.
- Anonyymi
Puhuttiin pyörryksiin ja otin 3kk valmennuksen hintaan 699€ , halusin heti perua mutta näyttää olevan hankalaa. Tulinko huijatuksi? Toimitusehdoissa 14 pvää aikaa perua. Onko muilla kokemuksia?
- Anonyymi
Heihin ei saa millään yhteyttä.
- Anonyymi
”Puhuttiin pyörryksiin ja otin 3kk valmennuksen hintaan 699€”
Minua kiinnostaisi saada tietää, miten nainen puhutaan pyörryksiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Puhuttiin pyörryksiin ja otin 3kk valmennuksen hintaan 699€”
Minua kiinnostaisi saada tietää, miten nainen puhutaan pyörryksiin?En tiedä, kun olen mies.
- Anonyymi
Itseäni kiinnostaisi myös kyseisen herran valmennukset, ovatko ne hyviä?
- Anonyymi
Täällä on aika laaja ketju samasta aiheesta https://keskustelu.suomi24.fi/t/16658213/samuli-tolvanen-laihdutus
- Anonyymi
Noi ettii koko ajan työntekijöitä. Mäkin oisin päässy vaikka ei mitäää hajua mistää
- Anonyymi
Eikö monipuoliseen ja terveelliseen ravitsemukseen löydy tietoa muualta kuin ko henkilöltä?
- Anonyymi
Ostin 5 kk valmennuksen hintaan 747 € huipputarjous 🤑 Ruokavalio ja treeniohjelma salille. Vituttaa suoraan sanottuna OMA tyhmyys ja sinisilmäisyys. En suosittele kenellekään. Oli vaan hyvä myyjä, puhui pyörryksiin sopivalla itseinhon keskellä 🤣
- Anonyymi
Hei!
Samuli Tolvasen valmennukseen ei todellakaan kannata liittyä.
Siinä luvataan 'personal'-valmennus. Kun kirjoitin mitä ruoka-aineita en halua käyttää, minulle ehdotetut ruokailut sisälsivät pääasiassa juuri tätä ruoka-ainetta. Eli ei ole mitenkään 'personal' - on vain tehty yksi ruokaohjelma, joka tarjotaan kaikille. Kun mainitsin asiasta, minulle vastatTiin, että onhan siinä vaihtoehto.
Lisäksi sinne on erittäin vaikea saada yhteyttä. Sähköposteihin ei vastata. Kun minä peruutin osallistumisen, en enää päässyt 'äppiin' - minulla ei ollut siihen oikeutta. Mutta laskutusaiaa ei kyllä hoidettu. Walley uhkailee. Tämä on stressaavaa.
JOTEN ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA LIITTYKÖ TÄHÄN HUIJAUKSEEN.- Anonyymi
Mitä ruoka-ainetta kerroit välttäväsi? Olisiko se ruoka-aine, jota vältät ja jota et halua syödä juurikin joku tärkeä ja olennainen laihtumisen kannalta?
Ja jos on vielä vaihtoehtokin annettu, niin mikä tuossa on ongelma? Ei kai hekään ole selvänäkijöitä.
Lisäksi kerrot, ettei he vastaa sähköposteihin ja kuitenkin sanoit että vastattu on, että "vaihtoehto on annettu". Eli valehtelet.
Minusta on tärkeää että yrittäjä pelaa reilua peliä ja antaa vastinetta maksetulle rahalle sovitusti. Mutta rajansa kaikella, ei nämä valmentajat sentään tee sitä asiakkaan puolesta joka kuuluu asiakkaan itsensä hoidettavaksi.
Kun et laihdu niin vika on siis valmentajan, eikä sinun vaikka itse sinne naamaan mätät niitä herkkuja.
Olen itse asiakaspalvelussa ja tapaan näitä joka asiasta ulisijoita, mielisairaita ja selkärangattomia ihmisiä jotka kuvittelee ostavansa itselleen jonkun holhoojan palvelun mukana. Itse ei tehdä mitään oman terveyden eteen ja kuvitellaan että kun maksaa valmennuksesta niin sillä rahalla saa työntää toisen niskaan kaiken paskan mitä sisällään kantaa. Valmentaja ei ole syntipukki.
Itse ostin edullisen valmennuksen ja noudatin ohjeita. Ja kappas kummaa, homma toimi. Oma vastuu jokaisella on siitä mitä napaansa vetää!
- Anonyymi00017
Itselläni myös hieman negatiivinen kokemus kyseisestä valmennuksesta, niin kuin monella muullakin täällä. Sain johonkin "alennettuun" hintaan 3kk valmennuksen 499€ eli silti melko kallis. Noh se 3kk meni itseasiassa ihan kohtuu hyvin ja sain tuloksiakin, mutta sen jälkeen voitin heidän arvonnastaan 6kk lisää valmennusta jonka arvo olisi ilmeisesti jotain 900 luokkaa. Siinä vaiheessa kun valmennus vaihtui tuohon 6kk, niin kommunikaatio muuttui vähäisemmäksi, ruokavaliovaihtoehtoja ei enää päivitetty pyynnöstäni huolimatta, eikä treeniohjelmaa muutettu millään tavalla koko tämän yhteensä 9kk aikana, vaikka ST itse toitottaa somessaan kuinka tärkeää on muuttaa treeniohjelmaa säännöllisesti kehittyäkseen.
Turhauduin itse myös todella paljon heidän viestintään ja tiedonkulun ongelmiin. Tolvanen itse spämmi minulle viestejä neljän eri kanavan kautta ja kyseli haluanko lähteä mukaan valmennukseen vaikka olin jo mukana. Samaan aikaan heidän tiimiltään soiteltiin minulle ja kerrottiin että olen jättänyt hakemuksen valmennukseen vaikka olin ollut jo ties kuinka kauan mukana. Varmasti tuolla spämmimisellä ja painostamisella saavat huijattua monet maksamaan jopa yli 1000 euroa noista valmennuksista, jotka esim ChatGPT pystyy tuottamaan lähes samankaltaisena ja ilmaiseksi.
En siis voi suositella tämän firman palveluja.- Anonyymi00019
"Noh se 3kk meni itseasiassa ihan kohtuu hyvin ja sain tuloksiakin,"
Eikö 3 kk riittänyt uuden oppimiseen kun kerran sillä tuloksiakin tuli? Ei kai valmentaja ole kuitenkaan holhooja vaan itse pitäisi ottaa vastuu jossain kohtaa.
- Anonyymi00018
Ettii työntekijlitä koko ajan eli siinä varmaan yks syy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli369285"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn313807Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi792400Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1172325Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on221913Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait151580Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.281403Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.311396- 711247
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1721022