Samuli Tolvanen valmennus

Anonyymi

Onko kellään kokemuksia?

16

5874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ostin vuoden valmennuksen. Täysin pettymys koko homma. Aluksi annettiin ruokavalio, sen jälkeen pari kertaa vastasivat kysymyksiini ja siihen se yhteyden pito loppui.

Käsitin mainoksista että saa apuja koko ajan mutta täysi hiljaisuus alkoi ensimmäisen kk jälkeen. Jos haluat kunnollista ohjausta niin ei Tolvaselta sitä saa.

• Anonyymi

Sama täällä. Yli 200€ ruokaohjeet ei muuta

• Anonyymi

Paljon tämä vuoden paska maksoi?
        Ei näytä olevan kyseisellä firmalla mitään käsitystä myöskään aerobisesta treenistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon tämä vuoden paska maksoi?
        Ei näytä olevan kyseisellä firmalla mitään käsitystä myöskään aerobisesta treenistä.

Ei todellakaan ole.

• Anonyymi

"Jos haluat kunnollista ohjausta niin ei Tolvaselta sitä saa."

Tuskin valmennussopimukseen sentään kuuluu että valmentaja tulee vaihtamaan vaippasi ja kuuntelee pahanmielen purkauksesi.

• Anonyymi

Puhuttiin pyörryksiin ja otin 3kk valmennuksen hintaan 699€ , halusin heti perua mutta näyttää olevan hankalaa. Tulinko huijatuksi? Toimitusehdoissa 14 pvää aikaa perua. Onko muilla kokemuksia?

• Anonyymi

Heihin ei saa millään yhteyttä.

• Anonyymi

”Puhuttiin pyörryksiin ja otin 3kk valmennuksen hintaan 699€”

Minua kiinnostaisi saada tietää, miten nainen puhutaan pyörryksiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Puhuttiin pyörryksiin ja otin 3kk valmennuksen hintaan 699€”

Minua kiinnostaisi saada tietää, miten nainen puhutaan pyörryksiin?

En tiedä, kun olen mies.

• Anonyymi

Itseäni kiinnostaisi myös kyseisen herran valmennukset, ovatko ne hyviä?

• Anonyymi

Noi ettii koko ajan työntekijöitä. Mäkin oisin päässy vaikka ei mitäää hajua mistää

• Anonyymi

Eikö monipuoliseen ja terveelliseen ravitsemukseen löydy tietoa muualta kuin ko henkilöltä?

• Anonyymi

Ostin 5 kk valmennuksen hintaan 747 € huipputarjous 🤑 Ruokavalio ja treeniohjelma salille. Vituttaa suoraan sanottuna OMA tyhmyys ja sinisilmäisyys. En suosittele kenellekään. Oli vaan hyvä myyjä, puhui pyörryksiin sopivalla itseinhon keskellä 🤣

• Anonyymi

Hei!
      Samuli Tolvasen valmennukseen ei todellakaan kannata liittyä.
      Siinä luvataan 'personal'-valmennus. Kun kirjoitin mitä ruoka-aineita en halua käyttää, minulle ehdotetut ruokailut sisälsivät pääasiassa juuri tätä ruoka-ainetta. Eli ei ole mitenkään 'personal' - on vain tehty yksi ruokaohjelma, joka tarjotaan kaikille. Kun mainitsin asiasta, minulle vastatTiin, että onhan siinä vaihtoehto.
      Lisäksi sinne on erittäin vaikea saada yhteyttä. Sähköposteihin ei vastata. Kun minä peruutin osallistumisen, en enää päässyt 'äppiin' - minulla ei ollut siihen oikeutta. Mutta laskutusaiaa ei kyllä hoidettu. Walley uhkailee. Tämä on stressaavaa.
      JOTEN ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA LIITTYKÖ TÄHÄN HUIJAUKSEEN.

• Anonyymi

Mitä ruoka-ainetta kerroit välttäväsi? Olisiko se ruoka-aine, jota vältät ja jota et halua syödä juurikin joku tärkeä ja olennainen laihtumisen kannalta?

Ja jos on vielä vaihtoehtokin annettu, niin mikä tuossa on ongelma? Ei kai hekään ole selvänäkijöitä.

Lisäksi kerrot, ettei he vastaa sähköposteihin ja kuitenkin sanoit että vastattu on, että "vaihtoehto on annettu". Eli valehtelet.

Minusta on tärkeää että yrittäjä pelaa reilua peliä ja antaa vastinetta maksetulle rahalle sovitusti. Mutta rajansa kaikella, ei nämä valmentajat sentään tee sitä asiakkaan puolesta joka kuuluu asiakkaan itsensä hoidettavaksi.

Kun et laihdu niin vika on siis valmentajan, eikä sinun vaikka itse sinne naamaan mätät niitä herkkuja.

Olen itse asiakaspalvelussa ja tapaan näitä joka asiasta ulisijoita, mielisairaita ja selkärangattomia ihmisiä jotka kuvittelee ostavansa itselleen jonkun holhoojan palvelun mukana. Itse ei tehdä mitään oman terveyden eteen ja kuvitellaan että kun maksaa valmennuksesta niin sillä rahalla saa työntää toisen niskaan kaiken paskan mitä sisällään kantaa. Valmentaja ei ole syntipukki.

Itse ostin edullisen valmennuksen ja noudatin ohjeita. Ja kappas kummaa, homma toimi. Oma vastuu jokaisella on siitä mitä napaansa vetää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4878
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      10
      3320
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      17
      2545
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      56
      1633
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1316
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      93
      1249
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      995
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      68
      942
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      855
    Aihe