Ei palauta takuu vuokraa

Anonyymi

Olkaa varovaisia kun vuokraatte asuntoa Meri-Lapin alueelta, eräs rahakas sijoittaja joka omistaa useita huoneistoja alueelta. Helsinkiläinen varakas mies ei ole vieläkään maksanut takuu vuokraa takaisin. Välitystoimisto sanoo huomauttaneensa vuokra asunnon omistajalle, ei vaan vieläkään näy tilillä rahaa. Toistaiseksi en kerro nimeä, toivottavasti tämä kirjoitus pistää vauhtia maksaan takuu vuokran takaisin.
Mikäli mahdollista älkää vuokratko yksittäisinä ihmisinä/perheenä sijoittajien omistamia asuntoja, voitte tulla huijatuksi.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu, ahneet verenimijäkoirat kannattaa kiertää kaukaa.

• Anonyymi

Olisit laittanu tän aloituksen facebookkiin johonki Kemiin, tai Meri-Lappinn liittyvään keskusteluun Tuskin kyseinen vuokraisäntä täältä löytyy.

• Anonyymi

Tämä vanha ei osaa käyttää facebookia.

• Anonyymi

Lupaa sille omistajalle että viet asian oikeuteen niin se voi olla kimmoke takuuvuokran palautukseen!

• Anonyymi

Minkä takia palauttaisi? Eihän nykyään tälläisiin asioihin kukaan puutu.

• Anonyymi

Suomalaiset on menossa hiljalleen koston kierteeseen. Kun menneisyydessä maasta löydetty lompakko löytänyt palautti sen omistajalle, nykyisin pelkästä kiusasta ihmiset ei palauta.
        Tuokin kun Kemisäki toivotaan ihmisten auttavan vaikka lapioimalla lumet jonku pihalta niin kysymysmerkki, mitä vanhus on itte tehnyt eläessä toisten hyväksi kun asuu omakotitalossa?
        Tuo on myös ollut kiinostavaa kun useinki ihmisiä huomautellaan liikenneonnettumuuksissa on pysähdyttävä js mentävä ohikulkijan katsomasn tilannetta jos ei paikan päällä ole ketään muutakaan. Tuo tuossa tilanteessa on juurikin sitä, että varakkaat, rikkaat saaneet tahtonsa tuollaisessa asiassa läpi jossa ikään kuin vaativat saada maksutonta apua. Samat "paskapäät" jossain muualla riistävät ihmisiltä lain avulla omaisuutta ja rahaa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      156
      1812
    2. Kimmo Kivelä mikä pösilö.

Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla
      Kiuruvesi
      23
      1277
    3. Olisin halunnut...

Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele
      Ikävä
      90
      1157
    4. Nainen kaunokainen

Mitä teet tänään illalla?
      Ikävä
      45
      1143
    5. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      111
      964
    6. Kulta miten menee

Mitä tunnet nyt.
      Ikävä
      68
      938
    7. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      196
      880
    8. No jos sulla on muitakin ottajia

niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata
      Ikävä
      46
      842
    9. Nyt faktoja tiskiin mies

Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.
      Ikävä
      68
      821
    10. Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti

💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o
      Ikävä
      113
      814
    Aihe