Suomi on saanut jo 4 mitalia olympialaisista ja kaikki perinteisesti hiihdosta, mikä oli odotettuakin. Tosin miesten ja naisten viestihiihdot menivät hieman pieleen, muttei se haittaa. Joillakin on sairastelua takana ja erityisesti Risto-Matti Hakolalla on ollut paljon vastoinkäymisiä kun on ollut murtumaa ja kylkiluut murtuneet kaatuessa ja oli flunssassakin 10 päivän ajan ! Vähempikin vie mehut ja voimat miehestä... Nyt pitäisi vain löytää paras mahdollinen kaveri Iivo Niskaselle siihen pari sprinttiin hiihtämään. Loput miehet voivat mennä hiihtämään pidempi matkoja josko sieltäkin irtoaisi vielä mitalia. No luulen ja toivon että sekä miesten ja naisten jääkiekosta saadaan mitalit Suomeen, joten ainakin toiset neljä mitalia on tilauksessa. Se onnea tuova musta korppi vain sinne stadionin alueelle lentelemään ja lisää onnea tuomaan...
Suomalaiset olympiaurheilijat
Anonyymi
0
135
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013