Kelakortit?

Anonyymi

Kela ei pysty kuulemma toimittaan uusia kelakortteja raaka-ainepulan vuoksi. Joku viisas keksinyt että ladataan kortti puhelimeen. Mitenkähän se kortti ladataan lankapuhelimeen? Ostaako kela kaikille älypuhelimen? Siis muillekkin kuin maahan muuttajille?

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lankapuhelimen omistajille annetaan ilmaiseksi lankaa jolla sidotaan kortti kiinni puhelimeen.

• Anonyymi

Pittääkö lankapuhelin ottaa mukaan apteekkiin?

• Anonyymi

Sukkalankapuhelimia kannattaa ostaa korillinen.

• Anonyymi

Kyllähän tämä digihomma menee yli äyräiden. Joku koulupoika pikkasen aikaa näpyttelee konetta ja valtakunnassa ei pelitä enää mikään. Lopun alkua koko touhu.

• Anonyymi

Kyllä olen samaa mieltä. Diki diki, entä ne kojarit huijarit kaikenmaailman viirukset.

• Anonyymi

Henkilön tunnistaminen tulee olemaan tarkempaa ja siihen tarvitaan henkilökortti ja se jo nyt toimii kelakorttina.

Kelakortti on täysin turha kortti kun tulevaisuudessa joutuu kuitenkin todistamaan henkilöllisyyden henkilökortilla tai passilla.

• Anonyymi

Eikö ne henkilökortitkin tarvi samaa raaka-ainetta kuin kelakortitkin? Kun seuraa tätä maailman tilannetta niin kohta ei tarvita muuta kuin sotilaspassi. On nämä pentupolitikot ja natohaukat ajaneet Suomenkin siihen tilanteeseen. Vanha totuus: Kun olet rähmällään länteen niin pyllistät Putinille ja karhu on vaarallinen nolattuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ne henkilökortitkin tarvi samaa raaka-ainetta kuin kelakortitkin? Kun seuraa tätä maailman tilannetta niin kohta ei tarvita muuta kuin sotilaspassi. On nämä pentupolitikot ja natohaukat ajaneet Suomenkin siihen tilanteeseen. Vanha totuus: Kun olet rähmällään länteen niin pyllistät Putinille ja karhu on vaarallinen nolattuna.

Sotilaspassi on jo aikoja poistunut käytöstä. Ei ole nyky nuorilla enää ollut aikoihin. Joilla se on niin se on historiallinen asiakirja.

• Anonyymi

Ilmeisesti on tarkoituksena jokaisen ostaa henkilökortti. Hinta oli 50ekeä, ja se sisältää mm tietoja mikä kelpaa pankki asioimiseen, apteekkiin, yksityisen lääkärin ja tk:ssa asioidessa.
      Tuossa haiskahtaa selvästi rahastuksen maku, Ajokortti ei kelpaa enää esim pankkiasioiden hoitoon.

• Anonyymi

Eiköhän seuraavaksi keksitä viinakortti takaisin. Saakohan sen ladattua puhelimeen?

• Anonyymi

Tää henkilökortti ja passi ei olu kuin viisi vuotta voimassa. Sitten taas uudet kuvat ja uutta hakemaan.

• Anonyymi

Suomenkin Natohaukat voi alkaa pakkaan reppuja ja etsiin suksia valmiiksi. Käskyhän voi tulla ylimääräisiin kertausharjoituksiin. Ei sitä sotaa nykyäänkään käydä yksistään tietokonetta näppäilemällä. Sinne vaan telttoja pystyttään pimeään mettään metriseen hankeen. Tuleekohan äitiä ikävä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      176
      2802
    2. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      155
      1849
    3. Hyvä kuolema?

Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o
      Sinkut
      124
      1618
    4. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      262
      1469
    5. Miten tämä

Päättyy sitä pohdin
      Ikävä
      94
      1220
    6. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      80
      1210
    7. Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona

Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata
      Ikävä
      59
      1099
    8. Kuhmon pikku s. Matket

Eikö. Osata päivää sanoa / tervehtiä.
      Kuhmo
      29
      1083
    9. Haluaisin, että oisit jotenkin minun elämässä

Tuntuu, että olet sielunkumppanini.
      Ikävä
      47