Ystävällinen neuvo

Anonyymi

Ystävän päivänä 14.2. on syytä välttää vierailuja, sillä ihmiset haluavat olla vain ystäviensä seurassa.

12

92

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, jopa oli outo aloitus. Varmaan jokainen kysyy ensin sopiiko tulla vierailulle.
      Kiva tietysti jos joku kutsuu kylään IRL.

    • Anonyymi

      TOVERIT ja YSTÄVÄT ovat tärkeitä.

      KAVERI on aina outo tyyppi. HEI KAVERI! Huudetaan oudolle tyypille.

    • Anonyymi

      Kaveri ei ole outo tyyppi. Kaveri on mukava ja kiva henkilö.

    • Anonyymi

      Tai vain yksin, koska tämä on myös rakastavaisten päivä ja rakas on poissa.

    • Anonyymi

      Miten kukaan voi viettää aikaa ystäviensä kanssa, jos kaikki välttelevät menemästä vierailulle?

    • Anonyymi

      Tuo on niiiiiiin totta! Teko mielistely päivä!

    • Anonyymi

      Niin haluavat! Siksi en soita kenellekään eikä kukaan soita minulle. En käy missään eikä kukaan käy luonani. Näin on mennyt useita vuosia yhtä mittaa. Ja näin se menee vastakin.
      Ystävät ovat yhtä tavallisia kuin keijut, lentävät lehmät, enkelit ja nymfomaanit.

    • Anonyymi

      Onpa kehnoa manipulointia. Päivänhän pitäisi nimenomaan olla ihmisten väliseen kanssakäymiseen tarkoitettu ja yllätysvieraat on sitäpaitsi kiva asia

    • Anonyymi

      Ei myö olla tulossa mihinkään, vaikka pyydettäs kun ootte mulkkuja muutenkin?😁😁😁

    • Anonyymi

      Ei ole sellaisia ystäviä kenen kanssa tarvitsisi kyläillä.
      Ystävänpäivä meni tällä kertaa lapsenlasta hoitaessa.
      Seuraa ei löydy edes netistä kun ei huoli seksinvonkaajia ja alan olla jo liian vanhakin liki seittemänkymppisenä että kenellekään kelpaisin minkäänlaiseksi seuraksi.

      • Anonyymi

        Voisit minulle kelvatakin. Vaan en tiedä sinusta mitään. Niin että se siitä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit minulle kelvatakin. Vaan en tiedä sinusta mitään. Niin että se siitä sitten.

        Uskonpa ettet sinäkään haluaisi näyttäytyä seurassani kun en meikkaa, en värjää harmaantuvia hiuksiani, en pukeudu naisellisesti kukkamekkoon ja korkkareihin kun en edes omista moisia. Kesällä hikoilen kuin porsas ja joudun kulkemaan naama märkänä kilpirauhasen ongelmien takia ja myös siksi kun joudun pukeutumaan kovin peittävästi etten saa aurinkoihottumaa ja siksi välttelen ihmisten seuraan menoa ellei ole pakko. Yli 23 asteen lämpötilat alkaa olemaan liikaa. Hampaista alkaa paikat rapisemaan ja vaihtuukin tekareihin kunhan saan pienestä eläkkeestä säästettyä tarvittavat rahat.
        Mitä muuta haluat tietää :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe