Annan sut pois

Anonyymi

Mä annan sut pois, vaikka sattuu. Näin päätin tänään, Ystävänpäivänä 2022. Olen viisikymppinen nainen, ja hyvin todennäköistä on, että en löydä enää ketään. Uskon, että yksinolo tulee olemaan kuitenkin helpompaa kuin tämä jatkuva epävarmuus, joka suhteessamme on viimeiset kolme vuotta ollut.

Ole hyvä mies, piiritä ex vaimoasi, vaikka erostanne on kohta kymmenen vuotta ja vaikka ex vaimosi on ollut naimisissa uuden kanssa jo viisi vuotta. Vaikka yhteiset lapsemme ovat jo aikuisia, vaikka olet jo itsekin kohta vaari, vaikka ex vaimosi elää jo ihan uutta elämää toisen miehen kanssa, niin ole hyvä, mene ex vaimosi luo. Hänen sanojensa mukaan ei ottaisi sinua enää takaisin, mutta elä haavemaailmaasi, irtaudu todellisuudesta. Elä uudestaan teidän joulut, muistele lomat, kodin rakentamisen, juhlat, lasten valmistumiset. Kaipaa yhä uudestaan hetkiä, kun teidät vihittiin 199..., kuinka tuit vaimoasi, kun lapsenne syntyivät.

Minä en enää jaksa sinun kiukuttelua, vertailua, miten x hoiti ja teki tämän ja tuon, kuinka x pukeutui, ym. Olisin antanut sinulle aikuisen naisen kypsän, tasavertaisen rakkauden, olisin luonut kanssa uusia muistoja, pitänyt kodista ja sinusta huolta, ym. Mutta minä annan sut pois, vaikka sattuu.

Vajoa muistoihisi, elä niitä yhä uudestaan, puhu kaikille, kuinka hyvä, älykäs ja fiksu sinun ex vaimosi oli, ennen kuin jätti sinut. Siinä sinulle on turva ja seura vanhuuteen.

Minä jatkan yksin. Vaikka sattuu.

3

1667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin anoin pois ja kuntelin laulua annan sut pois ,vaikka satuu ystävän päivänä 12 vuotta sitten. Jestas miten aika menee. Raksin häntä.En koskan sanonut sitä. Oltin yhdessä suhtessa 7v. Kun ilmotti hakee perhesitein vaimon suomi espoon Matinkylään ja asiasta soitti ulkomalilta 14.2. kaksitoista vuotta sitten. Se oli sinä.En jaa miestä.

    • Anonyymi

      Näin se valitettavasti taitaa mennä.
      Rakastin sitä miestä niin paljon mutta hän mursi sydämeni 💔 .
      Ei minkäälaista hellyyttä,halausta tai välittämistä,kun vain oli omin sanoin on.
      Kuinka toinen voi satuttaa pahasti.
      Ei panostanut suhteeseen vain oli ja odotti valmista.
      Kaikki läheiset ihmiset varoittivat mutta luotin häneen 100%.
      Hänellä oli kiire tulla ja mennä ,ei jäädä..
      Ei antanut eikä järjstänyt aikaansa. Kaikki muu oli tärkeämpää,kuin minä😪
      Kun vain puran näitä kipu pisteitäni.
      Hän teki suhteestamme🥳🤡.
      Kuinka surkeaksi toinen ihminen voi toisen vetää.
      Olin suhteessamme se roska jonka voi heittää menemään,kun itse mies ei kykene kasvamaan aikuiseksi.
      Koko suhteen aikana ei kyennyt sanomaan naamatusten rakastan sinua.
      No 5v suhteessa,ei suotta.😁. Opetit ,olen arvokkaampi muille ,kuin sinulle.
      Joten annan sut pois,saat mennä p:lle.
      Kaverina voi vain jatkaa,vaikka rakkaus on ja pysyy sinuun kuolemaani asti.🤗😘

    • Anonyymi

      Sama asia annan sut pois vaikka satuu ystävän päivänä :2010. Satuminen kesti ja aika on tehnyt tehtävän ,Ei satu enää. Olin silloin 58v. Soitit Turkista tulossa Espoo ja perhe mukana,perhe sitein. Kuinka monta vuotta huijasitkin mua kaikessa? inä kun en jaa miestä,enkä suostunnut jalkavaimoksi.Kyllä naisena olin tyhmä..tietysti on perheet lapset.Ei mitään eroja.. ymm.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe