Annan sut pois

Anonyymi

Mä annan sut pois, vaikka sattuu. Näin päätin tänään, Ystävänpäivänä 2022. Olen viisikymppinen nainen, ja hyvin todennäköistä on, että en löydä enää ketään. Uskon, että yksinolo tulee olemaan kuitenkin helpompaa kuin tämä jatkuva epävarmuus, joka suhteessamme on viimeiset kolme vuotta ollut.

Ole hyvä mies, piiritä ex vaimoasi, vaikka erostanne on kohta kymmenen vuotta ja vaikka ex vaimosi on ollut naimisissa uuden kanssa jo viisi vuotta. Vaikka yhteiset lapsemme ovat jo aikuisia, vaikka olet jo itsekin kohta vaari, vaikka ex vaimosi elää jo ihan uutta elämää toisen miehen kanssa, niin ole hyvä, mene ex vaimosi luo. Hänen sanojensa mukaan ei ottaisi sinua enää takaisin, mutta elä haavemaailmaasi, irtaudu todellisuudesta. Elä uudestaan teidän joulut, muistele lomat, kodin rakentamisen, juhlat, lasten valmistumiset. Kaipaa yhä uudestaan hetkiä, kun teidät vihittiin 199..., kuinka tuit vaimoasi, kun lapsenne syntyivät.

Minä en enää jaksa sinun kiukuttelua, vertailua, miten x hoiti ja teki tämän ja tuon, kuinka x pukeutui, ym. Olisin antanut sinulle aikuisen naisen kypsän, tasavertaisen rakkauden, olisin luonut kanssa uusia muistoja, pitänyt kodista ja sinusta huolta, ym. Mutta minä annan sut pois, vaikka sattuu.

Vajoa muistoihisi, elä niitä yhä uudestaan, puhu kaikille, kuinka hyvä, älykäs ja fiksu sinun ex vaimosi oli, ennen kuin jätti sinut. Siinä sinulle on turva ja seura vanhuuteen.

Minä jatkan yksin. Vaikka sattuu.

3

1465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin anoin pois ja kuntelin laulua annan sut pois ,vaikka satuu ystävän päivänä 12 vuotta sitten. Jestas miten aika menee. Raksin häntä.En koskan sanonut sitä. Oltin yhdessä suhtessa 7v. Kun ilmotti hakee perhesitein vaimon suomi espoon Matinkylään ja asiasta soitti ulkomalilta 14.2. kaksitoista vuotta sitten. Se oli sinä.En jaa miestä.

    • Anonyymi

      Näin se valitettavasti taitaa mennä.
      Rakastin sitä miestä niin paljon mutta hän mursi sydämeni 💔 .
      Ei minkäälaista hellyyttä,halausta tai välittämistä,kun vain oli omin sanoin on.
      Kuinka toinen voi satuttaa pahasti.
      Ei panostanut suhteeseen vain oli ja odotti valmista.
      Kaikki läheiset ihmiset varoittivat mutta luotin häneen 100%.
      Hänellä oli kiire tulla ja mennä ,ei jäädä..
      Ei antanut eikä järjstänyt aikaansa. Kaikki muu oli tärkeämpää,kuin minä😪
      Kun vain puran näitä kipu pisteitäni.
      Hän teki suhteestamme🥳🤡.
      Kuinka surkeaksi toinen ihminen voi toisen vetää.
      Olin suhteessamme se roska jonka voi heittää menemään,kun itse mies ei kykene kasvamaan aikuiseksi.
      Koko suhteen aikana ei kyennyt sanomaan naamatusten rakastan sinua.
      No 5v suhteessa,ei suotta.😁. Opetit ,olen arvokkaampi muille ,kuin sinulle.
      Joten annan sut pois,saat mennä p:lle.
      Kaverina voi vain jatkaa,vaikka rakkaus on ja pysyy sinuun kuolemaani asti.🤗😘

    • Anonyymi

      Sama asia annan sut pois vaikka satuu ystävän päivänä :2010. Satuminen kesti ja aika on tehnyt tehtävän ,Ei satu enää. Olin silloin 58v. Soitit Turkista tulossa Espoo ja perhe mukana,perhe sitein. Kuinka monta vuotta huijasitkin mua kaikessa? inä kun en jaa miestä,enkä suostunnut jalkavaimoksi.Kyllä naisena olin tyhmä..tietysti on perheet lapset.Ei mitään eroja.. ymm.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2760
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1528
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      275
      1062
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    Aihe