isä hahmo etsinnässä

Anonyymi

hei! oon siis 19-vuotias tyttö uusimaalta, ja haluaisin todella kovasti lapsel. keinohedelmöitys ei oikein viehätä minua, joten mietin että jos täällä oisi joku kuka oisi jopa kiinnostunu tämmöisestä?
jos kiinnostaa laita itsestäsi kunnon kuvailu! kerro siis vähän miltä näytät, millainen persoona olet, millainen isä olisit lapselle, miten näkyisit hänen arjessaan, opiskeletko vai oletko töissä? minkä ikäinen olet? ja jos kolahdat silmään, niin voidaan jatkaa keskustelua jossain muualla! kaikki miehet on tullut tervetulleiksi!

6

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos nyt ensiksi kävisit koulusi loppuun, ja hommaisit kunnon ammatin, ja työpaikan ennenkö alat yksinhuoltajaksi.

      • Anonyymi

        mie valmistuin jo viime kesänä:)? töissäkin oon jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mie valmistuin jo viime kesänä:)? töissäkin oon jo.

        Nyt sun kantsii tehdä rahaa ja olla töissä ainakin melkeen 10 vuotta ja hommata oma asunto , sitten sulla on jotain tarjota tulevalle perilliselle, ja nuoruus on lyhyt ei sitä kannata heti ” pilata” lapsella, sen kerkee myöhemminkin hankkimaan.
        Nauti nyt nuoruudestasi , harrasta , biletä ja matkustele.


    • Anonyymi

      Olet liian nuori hankkimaan lapsia. Käy töissä ja mieti, mitä asioita haluat tehdä ja kokea ennen kuin menet parisuhteeseen ja teet lapsia.
      Et varmasti kadu, jos odotat muutaman vuoden ja nautit nuorena olosta.

    • Anonyymi

      Aina joku "ostaa" näinkin läpinäkyvän vedätyksen, huutista 🤣

    • Anonyymi

      Trolli!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe