Osaisikohan joku antaa neuvoa. Kohta kaksi viikkoa sitten tein kotona kyykkyjä kahvakuulalla ja sekä myös ilman painoja. Tein useita toistoja ja kyykkyjen syvyyttä vaihdellen.
On ollut taukoa kyykyistä, joten tein liikaa nyt kerralla ja varmaan myös tekniikka useiden toistojen myötä ei ollut ihan paras.
Venyttelin siinä vielä sitten ja olin polvillaan sekä jalkojen päällä istuen lattialla.
No tästä sitten seurauksena tuli todella kiristävä polven alapuolen kipu. Vetää myös sääriluun. Kävely onnistuu ja liikkuminen ok, mutta todella kova tuo kiristyksen tunne molempien polvien alapuolella.
Nyt en tiedä mitä pitäisi tehdä. En ole nyt kuntoillut, kävelyllä hieman käynyt.
Pitääkö näitä jalkoja venytellä vai antaa olla ja rauhoittua. Varsinkin yöllä kiristää kun pitäisi nukkua.
Vai pitääkö mennä lääkäriin?
Ehkä hieman nyt helpottanut, mutta edelleen kahden viikon jälkeen kiristää ikävästi. Kovin ei voi jalkoja koukistaa kun kiristää.
Kauanko tämmöinen voi jatkua ennen kun alkaa parantua .
Jos jollakin on samanlaista kokemusta ollut tai osaisi muuten neuvoa niin olisin kiitollinen.
Kyykyistä polvi/säärikipu, mitä tehdä?
Anonyymi
0
204
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1233067EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351445- 1041309
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661027- 60957
- 41767
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta120730