Solis taas sen aika, musiikkia

Anonyymi

Tänään vähän köyhempi meno, tippuu nippu tuubaa tiskille kerralla, nyt ei vanha jaksa veivaa viestiä ketjussa. Eka biisi kertoo päivän tunnelmista, väsyttää, tämä meno, elämä, ketuttaa ja tarttis saada jotain takasin, vaan se ei onnistu, niin jotain muuta sitten, uutta, herätys ukkelille.

Dingo - Perjantai
https://www.youtube.com/watch?v=6xqsE-XlIxE

Kyytipojaksi yksi parhaista ikinä, tosin jokainen saa miettiä issekseen mistä "majavasta" tuossa biisissä lauletaan, mutta biisi ei siitä himmene.

Primus - Wynona's Big Brown Beaver
https://www.youtube.com/watch?v=aYDfwUJzYQg

Herätysliikkeen kaikki hyväksyvä biisi siihen päälle, tosin etelä-Afrikasta, mutta who cares? Kovaa settiä anyway, paljon hyviä tuotoksia, kannattaa tsekata, kiitokset exälle tästä löydöstä.

Die Antwoord - I Fink U Freeky
https://www.youtube.com/watch?v=8Uee_mcxvrw

53

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaahans, taas droppasin tän ilman kirjautumista. No sattuuhan tuota.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • No niin nytpä löysin suosikkini, kun olin 13v. Olin kesällä 3vko Ranskassa vuoristossa ilman vanhempia silloin tämä soi paikallisilla musiikkiohjelmissa koko ajan. Vieläkin tykkään.

https://m.youtube.com/watch?v=iMAdNZaf7zc

• Enpä olisi ikinä uskonut, että joku toinenkin tietää T. Trent D'Arbyn...

TTD - Wishing Well
        https://www.youtube.com/watch?v=ynIHsHYaig0

• randombypasser kirjoitti:

Enpä olisi ikinä uskonut, että joku toinenkin tietää T. Trent D'Arbyn...

TTD - Wishing Well

Hah, tykkään myös tuostakin. Aika kauan on tuosta ajasta ja paljon muistoja. Soi sen 3 vko yhteen menoon ranskalaisissa listaohjelmissa.

Muistan myös videon, jossa oli nuorehko uhkea seksikäs nainen taisi laulaa ehkä ranskaksi jopa(?). Muistan tykänneeni kappaleesta paljon, mutta ei ole mitään hajua kuka laulaja on enkä muista laulun sanoja muuta kuin rakkauteen ne liittyi. Tuokin olisi kiva löytää.

• Emberizi kirjoitti:

Hah, tykkään myös tuostakin. Aika kauan on tuosta ajasta ja paljon muistoja. Soi sen 3 vko yhteen menoon ranskalaisissa listaohjelmissa.

Muistan myös videon, jossa oli nuorehko uhkea seksikäs nainen taisi laulaa ehkä ranskaksi jopa(?). Muistan tykänneeni kappaleesta paljon, mutta ei ole mitään hajua kuka laulaja on enkä muista laulun sanoja muuta kuin rakkauteen ne liittyi. Tuokin olisi kiva löytää.

Hmmm, tarkoitatkojotain TTD:n biiseistä vai jotain saman aikakauden biiseistä tuolla videolla jossa nuori nainen laulaa, mahdollisesti ranskaksi, ehkä rakkaudesta?

Hmmm, tarkoitatkojotain TTD:n biiseistä vai jotain saman aikakauden biiseistä tuolla videolla jossa nuori nainen laulaa, mahdollisesti ranskaksi, ehkä rakkaudesta?

Joku toinen artisti. Löysin Ranskan hot listat tuota vuodelta. Sign your name on lista kakkonen yhdellä noista viikoista. Ykkönen on ranskaksi laulava oletettu nainen, jos löydän ja kappale ei ole liian imelä (olin 13v) saatan linkittää sen. En ole vielä katsonut tuota lista ykköstä YouTube.

• Emberizi kirjoitti:

Joku toinen artisti. Löysin Ranskan hot listat tuota vuodelta. Sign your name on lista kakkonen yhdellä noista viikoista. Ykkönen on ranskaksi laulava oletettu nainen, jos löydän ja kappale ei ole liian imelä (olin 13v) saatan linkittää sen. En ole vielä katsonut tuota lista ykköstä YouTube.

Ok, jään odottelemaan. Tuosta päätellen olemme likimain samaa vuosikertaa :)

Enpä olisi ikinä uskonut, että joku toinenkin tietää T. Trent D'Arbyn...

TTD - Wishing Well

No ei ne mikään ranskankieliset naiset ketkä oli listalla osunut. Enkä se etsimäni kappale oli sitä seuraava vuosi kunnollinen samassa paikassa uudestaan.

Tämäkin löytyi saman kuukauden top10 listalta. Tämänkin muistan soi koko ajan, mutta nyt tykkään enemmän kuin silloin.

https://m.youtube.com/watch?v=hdeoNf62A6s

• Emberizi kirjoitti:

No ei ne mikään ranskankieliset naiset ketkä oli listalla osunut. Enkä se etsimäni kappale oli sitä seuraava vuosi kunnollinen samassa paikassa uudestaan.

Tämäkin löytyi saman kuukauden top10 listalta. Tämänkin muistan soi koko ajan, mutta nyt tykkään enemmän kuin silloin.

https://m.youtube.com/watch?v=hdeoNf62A6s

Oooh, tuota en muistanutkaan 😲

Olisin suonut, nyt vanhemmiten, että kuvaaja olisi keskittynyt tuohon pinkkihameiseen naiseen, tuo tanssi on vaan aivan maagista ja tuo mieleen monet nähdyt heimokulttuurin tanssit eri ohjelmissa, olkoonkin että taitaa olla osittain länsimaalaistettu.

Ainoa kuvaukseesi napsahtava, mikä mieleeni tuli, oli tuo Mylene Farmer kappale, jonka Kate Ryan teki myöhemmin tunnetummaksi:

https://www.youtube.com/watch?v=z7kVI2W5jGw

Ok, jään odottelemaan. Tuosta päätellen olemme likimain samaa vuosikertaa :)

Tuo ei soinut vielä Suomessa kun lähdin Ranskaan, silloin listat taisi tulla vähän myöhässä Suomeen vielä tuolloin? Kun osti vaatteita reissulta, nekin oli seuraavana kesänä muotia. 😆

En löytänyt kappaletta. Voi olla, että on ollut top kympin ulkopuolella ja ihan kaikkea ei netistäkin löydä.

• Emberizi kirjoitti:

Tuo ei soinut vielä Suomessa kun lähdin Ranskaan, silloin listat taisi tulla vähän myöhässä Suomeen vielä tuolloin? Kun osti vaatteita reissulta, nekin oli seuraavana kesänä muotia. 😆

En löytänyt kappaletta. Voi olla, että on ollut top kympin ulkopuolella ja ihan kaikkea ei netistäkin löydä.

Tuohon aikaan kaikki paitsi talvi tuli myöhässä Suomeen 😂

Kyllä kaikki löytyy netistä, mutta vaatii riittävästi hakusanoja, että löytää vähemmän yleiset juitsut.

Itse olin lomareissulla silloisessa Jugoslaviassa samana kesänä kun Gun'n'Roses löi läpi. Appetit for Destructionin sai jo sieltä, Suomessa se tuli jakeluun "hieman" myöhemmin. Voi olla, että jokusen piraattikasetin tein tuolloin... 🙄

Tuohon aikaan kaikki paitsi talvi tuli myöhässä Suomeen 😂

Kyllä kaikki löytyy netistä, mutta vaatii riittävästi hakusanoja, että löytää vähemmän yleiset juitsut.

Itse olin lomareissulla silloisessa Jugoslaviassa samana kesänä kun Gun'n'Roses löi läpi. Appetit for Destructionin sai jo sieltä, Suomessa se tuli jakeluun "hieman" myöhemmin. Voi olla, että jokusen piraattikasetin tein tuolloin... 🙄

Ei ollut hän, ketä tarkoitin. Huomattavasti uhkeampi nainen oli kyseessä (reidet, rinnat, hoikka vyötärö) ja kohtuullisen nuori mimmi. Mietin että ehkä se on sattunut olla 90-luvun alkuakin? Olin 13-17v joka vuosi Euroopassa 2-3 vko kesällä (muuta kuin perhelomalla).

Muistan Gun'n'Roses ja White snake, itselle nuo tosin tuli kuunteluun vasta 9lk, vaikka veikkaan että olivat jo monta vuotta vanhaa kamaa siinä kohtaa?

• Emberizi kirjoitti:

Ei ollut hän, ketä tarkoitin. Huomattavasti uhkeampi nainen oli kyseessä (reidet, rinnat, hoikka vyötärö) ja kohtuullisen nuori mimmi. Mietin että ehkä se on sattunut olla 90-luvun alkuakin? Olin 13-17v joka vuosi Euroopassa 2-3 vko kesällä (muuta kuin perhelomalla).

Muistan Gun'n'Roses ja White snake, itselle nuo tosin tuli kuunteluun vasta 9lk, vaikka veikkaan että olivat jo monta vuotta vanhaa kamaa siinä kohtaa?

Nyt ei kyllä omat hoksottimet riitä haarukoimaan mahdollista ehdokasta...

No en tiedä ikääsi, mutta Appetite for Destruction julkaistiin kesällä 1987, Suomessa saatavilla muistaakseni vasta keväällä 1988.

No en tiedä ikääsi, mutta Appetite for Destruction julkaistiin kesällä 1987, Suomessa saatavilla muistaakseni vasta keväällä 1988.

Kokeilin myös ilmeisimmällä hakusanalla johon oma Ranskan kielen taito vääntyy eli J t’aime. No noita tulikin sitten melkein miljoona YouTubesta…. tässä yksi yltiö piip näyte.

https://m.youtube.com/watch?v=k3Fa4lOQfbA

Taitaa jäädä toiseen kertaan etsiminen, katson vielä tuon, tosin luulen että on kuitenkin 90-luvun kappale kun mietin on soinut.

• Emberizi kirjoitti:

Kokeilin myös ilmeisimmällä hakusanalla johon oma Ranskan kielen taito vääntyy eli J t’aime. No noita tulikin sitten melkein miljoona YouTubesta…. tässä yksi yltiö piip näyte.

https://m.youtube.com/watch?v=k3Fa4lOQfbA

Taitaa jäädä toiseen kertaan etsiminen, katson vielä tuon, tosin luulen että on kuitenkin 90-luvun kappale kun mietin on soinut.

Siis Je t’aime oli kirjoitusvirhe

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Oooh, tuota en muistanutkaan 😲

Olisin suonut, nyt vanhemmiten, että kuvaaja olisi keskittynyt tuohon pinkkihameiseen naiseen, tuo tanssi on vaan aivan maagista ja tuo mieleen monet nähdyt heimokulttuurin tanssit eri ohjelmissa, olkoonkin että taitaa olla osittain länsimaalaistettu.

Ainoa kuvaukseesi napsahtava, mikä mieleeni tuli, oli tuo Mylene Farmer kappale, jonka Kate Ryan teki myöhemmin tunnetummaksi:

https://www.youtube.com/watch?v=z7kVI2W5jGw

Sanoitko Mylene Farmer?! :)

Ihana upea kaunis nainen. ❤️

https://youtu.be/fdqn6JekZwc

Nyt vaan kuuntelen ja kattelen, en kirjoita hetkeen mitään.

-Jasu-

Löysin, tämä on englanniksi, mutta taitaa laulaa myös ranskaksi. Je t’aime- haku toimi. 😆 Vähän Imelää nykymakuun ehkä. 😉

https://m.youtube.com/watch?v=WXnR7iZy0ZM

Ja on julkaistu 1992.

On tämänkin tapa viettää perjantai-iltaa. 😂 Etsiä teinivuosien suosikkibiisejä. 😂 Aika kurppameininkiä (nauran itselleni).

Melkein pitäs laittaa vaatekaapista joko shamppanja kylmään (niitä on useampia tullut lahjaksi 2013 enkä ole juonut) tai joku punaviini (nekin alkaa olla 10v vanhoja) ja huomenna (tai jopa tänään!) sallia itselle lasi loman kunniaksi! Pienin ei ole kotona, eli tuo onnistuisi. Alkoholit on vaatekaapissa kumollaan siltä varalta, että teinit joku päivä keksii alkaa maistelemaan, vielä ei ole mitään merkkejä moisesta.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Löysin, tämä on englanniksi, mutta taitaa laulaa myös ranskaksi. Je t’aime- haku toimi. 😆 Vähän Imelää nykymakuun ehkä. 😉

Ja on julkaistu 1992.

On tämänkin tapa viettää perjantai-iltaa. 😂 Etsiä teinivuosien suosikkibiisejä. 😂 Aika kurppameininkiä (nauran itselleni).

Melkein pitäs laittaa vaatekaapista joko shamppanja kylmään (niitä on useampia tullut lahjaksi 2013 enkä ole juonut) tai joku punaviini (nekin alkaa olla 10v vanhoja) ja huomenna (tai jopa tänään!) sallia itselle lasi loman kunniaksi! Pienin ei ole kotona, eli tuo onnistuisi. Alkoholit on vaatekaapissa kumollaan siltä varalta, että teinit joku päivä keksii alkaa maistelemaan, vielä ei ole mitään merkkejä moisesta.

Uhkea nainen?

• Anonyymi kirjoitti:

Uhkea nainen?

Teinin mielestä hän oli, mutta jostain kumman syystä nyt silmä näkee erilailla. 😂🤣😆

• Emberizi kirjoitti:

Teinin mielestä hän oli, mutta jostain kumman syystä nyt silmä näkee erilailla. 😂🤣😆

Tai siis tyttöhän vielä tuossa on.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Tai siis tyttöhän vielä tuossa on.

Vanessa Paradis on syntynyt 1972 eli on ollut 19 tai 20-vuotias tuon videon aikaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Vanessa Paradis on syntynyt 1972 eli on ollut 19 tai 20-vuotias tuon videon aikaan.

Onko sinusta 19v nainen? Sanoisin, että aika tyttö siinä iässä on ja murrosikäiseltä Vanessa näyttää tuossa ei lapselta, mutta ei nyt ihan aikuiseltakaan.

• Emberizi kirjoitti:

Katsoin vielä tuon vanhan video uudestaan, ennen kuin lähden hakemaan sijausautoa (onneksi sellainen on valituksessa).

On jännä miten nyt laulajatar näyttää kapealta nuorelta naiselta, mutta nuoremman urheilijanaisen silmin hän oli uhkea. Taitaa tuo täti täyttä 50v tänä vuonna (tai on juuri täyttänyt).

• Emberizi kirjoitti:

Ja on julkaistu 1992.

Hyvä, vaivannäkö palkittiin 😁

Niin siis ensin vaatekaapista teinivaatteet päälle, sitten niiden vaatteiden alta paljastunutta kuohujuomaa lasiin ja lopuksi nappulat kaakkoon 🤪

Hyvä, vaivannäkö palkittiin 😁

Niin siis ensin vaatekaapista teinivaatteet päälle, sitten niiden vaatteiden alta paljastunutta kuohujuomaa lasiin ja lopuksi nappulat kaakkoon 🤪

Hei! Olen treenannut silloin >30h/vko kestävyyslajia. Ja siitä ajasta on 30v ja olin todella pienessä koossa (aikuisten pienemmät koot tahtoi olla liian suuria, muistan yhdet kokoa 128 olevat uikkarit n.15-16v). Olin fyysisesti ihan lapsi 25v asti (en päässyt baariin sisään kertaakaan ilman papereita, vaikka koko muu seurue pääsi).

90-luvun vaihteen kamaa on tallessa kuin abihaalarit, opiskelijahaalarit ja vanhojen tanssipuku. Keskimmäisen mahdun luultavasti, vaikka on M-kokoa, on sen verran hehtaarihousut. Pitäiskö laittaa haalarit päälle ja muistella nuoruutta? Taitaa olla ainoa, joka mahtuisi päälle, vaikka muuta olisikin tallessa. 😂Ihan niitä kaikkia haalaribileitä en välittäisi kyllä muistaa. 🤣 Siis ehkäpä tuo musiikin kuuntelu on riittävä juttu tähän.

Löysin vaatekaapista Casa Caneval Prosecco doc extra dry Christmass edition. Oli hyvää, korkkasin eilen pullon kun oli ensin jäähtynyt. Tuonkin saanut lahjaksi jossain kohtaa. Normaalisti juon hyvin vähän, osa noista pullosta on 2010-luvun alkupuolelta, jolloin matkustin EU-kokouksissa 2-3 krt/v. Ostin aina isoilta kentiltä 13-20e punaviinejä, jotka oli saanut jonkun palkinnon ja jotka on alueelta, jonka rypäleistä pidän. Sen mitä on avattu, on ollut nappi valintoja. Näkyy olevan enää ~7pll jäljellä lahjapullojen lisäksi. En tosin inventoinut mitä pullot on.

• Emberizi kirjoitti:

Hei! Olen treenannut silloin >30h/vko kestävyyslajia. Ja siitä ajasta on 30v ja olin todella pienessä koossa (aikuisten pienemmät koot tahtoi olla liian suuria, muistan yhdet kokoa 128 olevat uikkarit n.15-16v). Olin fyysisesti ihan lapsi 25v asti (en päässyt baariin sisään kertaakaan ilman papereita, vaikka koko muu seurue pääsi).

90-luvun vaihteen kamaa on tallessa kuin abihaalarit, opiskelijahaalarit ja vanhojen tanssipuku. Keskimmäisen mahdun luultavasti, vaikka on M-kokoa, on sen verran hehtaarihousut. Pitäiskö laittaa haalarit päälle ja muistella nuoruutta? Taitaa olla ainoa, joka mahtuisi päälle, vaikka muuta olisikin tallessa. 😂Ihan niitä kaikkia haalaribileitä en välittäisi kyllä muistaa. 🤣 Siis ehkäpä tuo musiikin kuuntelu on riittävä juttu tähän.

Löysin vaatekaapista Casa Caneval Prosecco doc extra dry Christmass edition. Oli hyvää, korkkasin eilen pullon kun oli ensin jäähtynyt. Tuonkin saanut lahjaksi jossain kohtaa. Normaalisti juon hyvin vähän, osa noista pullosta on 2010-luvun alkupuolelta, jolloin matkustin EU-kokouksissa 2-3 krt/v. Ostin aina isoilta kentiltä 13-20e punaviinejä, jotka oli saanut jonkun palkinnon ja jotka on alueelta, jonka rypäleistä pidän. Sen mitä on avattu, on ollut nappi valintoja. Näkyy olevan enää ~7pll jäljellä lahjapullojen lisäksi. En tosin inventoinut mitä pullot on.

Emberizi: "Olin fyysisesti ihan lapsi 25v asti (en päässyt baariin sisään kertaakaan ilman papereita, vaikka koko muu seurue pääsi)."

Tuo oli mielenkiintoinen tieto, sillä olen kuullut erään opiskelijatytön äidistä, että häneltä kysyttiin paperit vielä yli 50-vuotiaana. Ei kuulema äidillä ollut rypyn ryppyä kasvoissa.

Hyvää helmikuun jatkoa näin jääkiekon olympiavoiton päivänä!

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Emberizi: "Olin fyysisesti ihan lapsi 25v asti (en päässyt baariin sisään kertaakaan ilman papereita, vaikka koko muu seurue pääsi)."

Tuo oli mielenkiintoinen tieto, sillä olen kuullut erään opiskelijatytön äidistä, että häneltä kysyttiin paperit vielä yli 50-vuotiaana. Ei kuulema äidillä ollut rypyn ryppyä kasvoissa.

Hyvää helmikuun jatkoa näin jääkiekon olympiavoiton päivänä!

Olen nykyään ehta kurppa, eipä ole enää tuota ongelmaa muuta kuin hormonitoiminnan osalta. 😆 Siskolle kyllä myytiin kyllä bussissa lasten lippu (lippis päässä) yli 40v. Nuorena olin lapsen näköinen. Kerran kissanäyttelyssä myyjämummo ei suostunut myymään minulle aikuisen lippua (yli 12v), vaikka olin yli 20v. 😬 Yleensä tuossa iässä se ei niin paljon imartele. 😁

• Usko.Toivo.Rakkaus
        Emberizi kirjoitti:

Olen nykyään ehta kurppa, eipä ole enää tuota ongelmaa muuta kuin hormonitoiminnan osalta. 😆 Siskolle kyllä myytiin kyllä bussissa lasten lippu (lippis päässä) yli 40v. Nuorena olin lapsen näköinen. Kerran kissanäyttelyssä myyjämummo ei suostunut myymään minulle aikuisen lippua (yli 12v), vaikka olin yli 20v. 😬 Yleensä tuossa iässä se ei niin paljon imartele. 😁

Emberizi: "Olen nykyään ehta kurppa, eipä ole enää tuota ongelmaa muuta kuin hormonitoiminnan osalta. 😆 Siskolle kyllä myytiin kyllä bussissa lasten lippu (lippis päässä) yli 40v. Nuorena olin lapsen näköinen. Kerran kissanäyttelyssä myyjämummo ei suostunut myymään minulle aikuisen lippua (yli 12v), vaikka olin yli 20v. 😬 Yleensä tuossa iässä se ei niin paljon imartele. 😁"

Ehkä se koko vaikuttaa. Itse olen 194 cm pitkä ja ei varmasti luulla lapseksi pituuden takia. Oliko siskosi yli 40 v.:nä lyhyt lippis päässä?

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Emberizi: "Olen nykyään ehta kurppa, eipä ole enää tuota ongelmaa muuta kuin hormonitoiminnan osalta. 😆 Siskolle kyllä myytiin kyllä bussissa lasten lippu (lippis päässä) yli 40v. Nuorena olin lapsen näköinen. Kerran kissanäyttelyssä myyjämummo ei suostunut myymään minulle aikuisen lippua (yli 12v), vaikka olin yli 20v. 😬 Yleensä tuossa iässä se ei niin paljon imartele. 😁"

Ehkä se koko vaikuttaa. Itse olen 194 cm pitkä ja ei varmasti luulla lapseksi pituuden takia. Oliko siskosi yli 40 v.:nä lyhyt lippis päässä?

On hän selkeästi pidempi kuin minä, mutta silti lyhyt.

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Mulle tää Die Antwoordin kappale on yks uudemmista suosikeista (tosin tää pelkkä musiikki on ollut jo jollain niiden aiemmalla levyllä..)
      https://youtu.be/9NnUVMcUicw

Turmion Kätilöt käy lähes joka tilanteeseen, varsinkin niihin synkimpiin. Viime kevät ja kesä meni pitkälti väkivaltaiseen musiikkiin turvautuen,
      (biisin alku on vähän hevonhumppaa, homma alkaa siitä kun "Raajat repeävät")
      https://youtu.be/v3-KfmoGIEI

Ja sit on tämä
      https://youtu.be/mAAZGy3hR74
      Mikä auttoi selviytymään omien demonieni kanssa tuossa taannoin,

• Kivan aggressiivinen tuo viimeinen. Tosin... Määritelmä, määrittely ja kokeminen sen osalta ovat hyvin tulkinnanvaraisia. Kuka voi heittää sen kiven, ensimmäisen tai viimeisen?

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Kivan aggressiivinen tuo viimeinen. Tosin... Määritelmä, määrittely ja kokeminen sen osalta ovat hyvin tulkinnanvaraisia. Kuka voi heittää sen kiven, ensimmäisen tai viimeisen?

Sitä en tiedä, ainakaan vielä.
        Synnitön? Niinhän sitä kyllä sanotaan,
        Mutta jotain lohtua, voimaa tuosta nimenomaisesta kappaleesta sain kun olotila muuten oli paskimmillaan,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä en tiedä, ainakaan vielä.
        Synnitön? Niinhän sitä kyllä sanotaan,
        Mutta jotain lohtua, voimaa tuosta nimenomaisesta kappaleesta sain kun olotila muuten oli paskimmillaan,

Tää on kans yks,
        Tosi hyvä biisi, aina sillon ku pystyy kuunteleen,
        https://youtu.be/NV-lQ1Gf56s

• Anonyymi
      • Anonyymi

Niin jos antaa videon ohjata ajatteluaan.

• Anonyymi

No mut tyttörakkauskin on jees. Ihminen rakastaa ihmistä u know. :)

-Jasu-

• Anonyymi

Aika lapsellista…

• Anonyymi

Vähän junttimainen ketju joo.

• Anonyymi
      • Anonyymi

"Myrkyttäen aivopestyt mielet" 🤪

• Anonyymi
      • Anonyymi

Paatunut mustasydäminen metalistikin nostaa peukaloa tälle, tämä heppu tekee musiikkia sielulla...Juu, möin omani poies jo aika päiviä sitten 😁

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tämä olisi aika nostaa pinnalle taas, nuo politiikan kuviot ovat vähän sen suuntaisia

• Anonyymi
    • Anonyymi

Marco Antonio Solís - Cuando Te Acuerdes De Mi
      https://www.youtube.com/watch?v=kMC6iwvQgcI

Tuskin mun tarvitsee allekirjoittaa edes, muita tuskin viihdyttää tämän kaltainen musiikki. Soitan tämän vaikka vain itserakkaasti; itselleni.
      Kaunis rakkauslaulu, muistelu ja kaipaus.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4342
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      48
      2749
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2481
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2268
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1947
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1945
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      212
      1644
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79