Täällä olen Rönön (Kuopio) rannalla ja surffaan netissä. Yksin! Romanttisessa vihreässä valokeilassa, jota luo kuu. Olen kalliolla alasti, sillä edessäni on kuumavesilähde. Peniksellä noin neljän metrin korkeudelta mitattuna 69 metriä syvä. Katselen omia kauniita kirjaimiani, joissa lukee:
Tende.
Ne olen kirjoittanut itse kallioon pikimustalla spraymaalilla. Alaston vartaloni kietoutuu veteen Kallansillan lailla, Sinikan ja Kaarinan katsellesa, kun hyppään veteen. Miksikö? Ajattelin jääkiekkoa Olympialaisissa tänään ja hyppäsin vahingossa.
Ystävällisen oloinen Kaarina Aikanen ja Mirkka ja Masa (Maaritti) (kaikki on salanimii) hyppäsivät kanssa ja toivat mulle kuivat vaatteet. Sen jälkeen mä kuivasin itseni rannalla, kiviä katsellen ja lähin vittuun äkkiä vihreän lampun valossa.
Tämä siis todisti, että edes B.Virtanen ei ole mitään muuta kuin HS-rekisteröity JA Copyrighted eli kopiosuojattu sarjakuva ja ei yhtään NÄPELÖNÖPELÖ-MIEHIMYSTEN ELI ENTISTEN EESTI-PAPPIEN HOMOJUNTTALUA, VAAN IHAN KAARINA JA MIRKÄ AIKAISEN OMISTAMIA JA ASUVAT JO SAMASSA TALOSSA KUIN HE.
Itsestään selvää kaikille, totean syödessäni kaljaa ja juodessani Hessu-Aikaisen aamuleipiä ja HK:n plöötä saunan lauteilla asteissa: 169 C.
Kuulen, kuinka Hessu tulee ja astelee yläkertamme saunaan. Mä leikin nukkuvaa ja heitän kiukaalle, niin bisset kuin muut ruoat. Mä oon kova jätkä!
Terveisin,
Teini-Pissis (B.Virtanen nimerkin keksijä.)!
( . ) <= Hanna Leppisalmi!
Ahaa. olen täällä taas yksin ja tehnyt itsekseni kaikki aloitukset.
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.746439- 1455957
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4963793Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1222240- 401455
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4081399- 741235
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471064Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja119994Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56980