Kuten Suomen jääkiekko joukkue, tarvii Kolarikin puolustukseen oman Frimanin.
Monen vuoden jälkeen jalometalleja tarvitaankin, että saadaan Suomi ja kolari nousuun.
Kiitos!
Jääkiekosta esimerkkiä
9
193
Vastaukset 9
- Anonyymi
Kolarin Friman puolustaa vain omia etujaan jalometalliasiassa. Ei tartte päällysvaatteitakaan omasta pörssistä kustantaa.
- Anonyymi
Ainahan niistä joku hyötyy.friman kyllä aja kolarin kunnan/kuntalaistenkin etua.samaa ei voi sanoa (valehtelijoiden klubista) tyntyripuolueesta. Turha kadehtia jos joku hyötyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan niistä joku hyötyy.friman kyllä aja kolarin kunnan/kuntalaistenkin etua.samaa ei voi sanoa (valehtelijoiden klubista) tyntyripuolueesta. Turha kadehtia jos joku hyötyy.
korjaus:aja sanaan yksi a lisää eli ajaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai kunnan etua, sallikaa minun nauraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai kunnan etua, sallikaa minun nauraa.
Omaa ja etelässä asuvan veljensä etua.
- Anonyymi
Leijona kesytti karhun. Toivottavasti viesti herättää vain ystavallimielisia tuntemuksia.
- Anonyymi
Ei herätä
- Anonyymi
Kyllähän meillä kolarissa on semmonen historia käpykaartilaisista sun lakkaloista, että osa haluais varmasti NL:n meiningin tännekki.
- Anonyymi
Kunta tarvitsee joukkuepelaajia, eikä loikkareita ja änkyröitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.389959- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei234783- 82716
- 70690
- 70669
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43591