että seurustelisit jonkun kanssa, jonka nimi on Jorma-Marjatta?
Voisiko käydä niin
8
88
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin, koska nimiyhdistelmä on etunimilain vastainen.
- Anonyymi
Riippuu Jorman pituudesta.
En.
Olet ahdasmielinen taikaolentoon uskova, Mutta me oikeasti tienaavat maksamme sinunkin ja kakaralaumasi elätyksen. Kaukki on siis hyvin.
Aikoinaan muuten seukkasin lessun kanssa ja erotus oli tullut lahkosta koska aviomies tunnusti olevansa homo.
Näin ukon miehensä kanssa ja mielestäni olivat ihan Jeesuksen hyväksymiä ihmisiä. Saatan toki olla väärässä, mutta tuskin.Simiti_taasen kirjoitti:
Olet ahdasmielinen taikaolentoon uskova, Mutta me oikeasti tienaavat maksamme sinunkin ja kakaralaumasi elätyksen. Kaukki on siis hyvin.
Aikoinaan muuten seukkasin lessun kanssa ja erotus oli tullut lahkosta koska aviomies tunnusti olevansa homo.
Näin ukon miehensä kanssa ja mielestäni olivat ihan Jeesuksen hyväksymiä ihmisiä. Saatan toki olla väärässä, mutta tuskin.Ikävä kyllä minäkin tykkää miehekkäästä, en naisellisesta miehestä.
Se ei tue minun tarpeita tykätä eikä ole ahdasmielisyyttä sama asia kuin etten taas haaveile miehistä jotka on naisia.
Se että sinä voit ottaa tyyliin jorma-marjatan ei minun tarvitse ja jos et halua sinä itse, oletko sitten se ahdasmielinen kun ei kaikki kelpaa niinkö?Simiti_taasen kirjoitti:
Olet ahdasmielinen taikaolentoon uskova, Mutta me oikeasti tienaavat maksamme sinunkin ja kakaralaumasi elätyksen. Kaukki on siis hyvin.
Aikoinaan muuten seukkasin lessun kanssa ja erotus oli tullut lahkosta koska aviomies tunnusti olevansa homo.
Näin ukon miehensä kanssa ja mielestäni olivat ihan Jeesuksen hyväksymiä ihmisiä. Saatan toki olla väärässä, mutta tuskin.Ja pitää muistuttaa se että maaäitimme pärjää huonosti meille mutta esim kiinakin se säätäkin jo kuulemma hallitsee. Se on aikas jumalallista jo pelkästää olymppiaita varten vaikka osa sitä kritisoi veden varastamisena.
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Ihan hyvä nimi se on!
Yrjö-Marja 🧟♀️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558