Sarjakuvanäyttely ja Jalokivigalleria siihen kurtuurikeskuksen tiloihin onko tieto mihin mennessä arviolta se aukeaa (netissä lukee vaan alku vuodesta kohta on jo 2 kuukautta menny tätävuotta )
olis kiva jos nekin olis museo kotti kohteita
Sarjakuvanäyttely ja Jalokivigalleria millon ne on siirtyneet ??
9
64
Vastaukset
- Anonyymi
Lukiko siinä että vuoden 2022 alusta? On pieni mahdollisuus jotta noita alkuvuosia saattaa tulla eteenpäinkin vaikkakin pahalta kyllä näyttää tilanne meidän pallollamme.
- Anonyymi
kyllä luki ja näin luki tarkalleen
Sarjakuvanäyttely ja Jalokivigalleria ovat tällä hetkellä suljettuina. Näyttelyt muuttavat alkuvuodesta 2022 Kemin kulttuurikeskukseen.
vois sitten käydä kattoon jos ei paljoa maksa
- Anonyymi
Että piti Kemin Matkailu Oy:n tämäki saada aikaan, toki tyhmien päättäjien avituksella. Häätää nyt Jalokivigalleria homeiseen kulttuurikeskukseen niin hienolta ja turisteillekkin tunnetuksi tulleesta talosta.
Kyllä ihme kaupungissa osataan. 😂- Anonyymi
Tavanomaista Kemin tyyliä hoitaa asioita. Tyhmät päättäjät??? Kuinkä tyhmiä ovat heitä äänestäneen kemiläiset? Eikö sinne valtuustoon valita rusinat pullasta?
- Anonyymi
se missä se jalokivikalleria oli ennen niin kemin alokivikalleria oli vuokralla siinäja makso isoa vuokraa siitä se on kemille säästöä kun ei tarvi sitä vuokraa maksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se missä se jalokivikalleria oli ennen niin kemin alokivikalleria oli vuokralla siinäja makso isoa vuokraa siitä se on kemille säästöä kun ei tarvi sitä vuokraa maksaa
Alunperin tais talo kuulua kaupungille, mutta Kemin Matkailu sai sen jollai kepulikonstilla haltuunsa ja alkoi periä Kemiltä jätti vuokraa.
- Anonyymi
joo mäkin luin jostakin että ne olis 2600 euroa kuussa maksanu vuokraa siitä eli vuodessa jotain 31200 euroa eli tulee tosiaan kemille hiukan säästöjä ja ihan kiva kun kaikki on samassa paikassa toivottavasti se jalokivikalleria ja sarjakuvanäyttely olis museokortti kohe
- Anonyymi
Hyvä että lopettivat moisen höpöilyn.
- Anonyymi
tä mitä tarkotya tuolla hölynpölyllä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1762792- 1551839
Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o1241608Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2621469- 941220
- 801210
Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona
Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata591099- 291083
- 471041
- 841020