Tutullani on ilmeisesti luulosairaus, vaihtelee viikoittain mikä vakava tauti on, mitään ei ole löytynyt.
Itse en lääkäriä ole tarvinnut monesti, joten ihmettelen pääseekö tosiaan kaikkiin tutkimuksiin julkisella puolella vain siksi, että haluaa itseään tutkittavan? Onko tosiaan aikaa ja rahaa tutkia ilman syytä? On otettu kaikki kokeet, ultraäänikuvat, ydinnesteet ym.
Olen luullut että jos lääkäri haluaa tutkia lisää määrätään tutkimuksiin.
Kuuluuko terveelle kaikki tutkimukset julkisella
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Terveitä ei pitäisi tutkia, kun ei tutkita sairaitakaan.
Itselläni on ollut jo useamman vuoden outoa oireilua, jota on pidetty luulosairautena.
Kerran väittivät, että luulen minulla olevan jotain vakavaa.
Olen sanonut, että enhän voi tietää, mikä vaivaa, tiedän vain, ettei kaikki ole kunnossa.
Osa joistakin oireista ovat jopa ihan silmillä havaittavissa.
Tosin on jonkin verran tutkittukin, ja jotain löytynytkin.
Sitten kohtaa hoitavaa henkilöstöä, joka sanoo " ei ole tutkittu oikeista paikoista ".
Ja paljon on heitelty hoitotaholta erilaisia ehkä mahdollisia sairauksia, mutta kuitenkaan niitä ei selvitetä lainkaan.
Joskus toivon, että olisikin luulosairautta, olisi ainakin fysiikka kunnossa ja elämänlaatu parempaa. - Anonyymi
Saako noi tutkimukset pelkällä terveyskeskusmakuslla eli muutamalla kympillä.Halvalla saa hyvät tutkimukset jos ei joudu niistä erikseen maksamaan.
- Anonyymi
Helsingissä ei tarvitse maksaa edes niitä kymppejä, kaikki sairauden hoitoon liittyvät vastaanottokäynnit terveyskeskuksessa on ilmaisia.
Jos potilas osaa esittää sairauden oireita kattavasti, voi saada luulotautisenakin tutkimuksia ilmaiseksi paljonkin. Mutta jos terveyskeskus lähettää edelleen sairaalan polille, sieltä tulee lasku joka käynnistä. Toisaalta halpaa lystiä sekin kun kalliita tutkimuksia tehdään noin neljällä kympillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingissä ei tarvitse maksaa edes niitä kymppejä, kaikki sairauden hoitoon liittyvät vastaanottokäynnit terveyskeskuksessa on ilmaisia.
Jos potilas osaa esittää sairauden oireita kattavasti, voi saada luulotautisenakin tutkimuksia ilmaiseksi paljonkin. Mutta jos terveyskeskus lähettää edelleen sairaalan polille, sieltä tulee lasku joka käynnistä. Toisaalta halpaa lystiä sekin kun kalliita tutkimuksia tehdään noin neljällä kympillä.Oho.Lahdessa maksaa 42 e lääkärin vuosimaksu.Harvoin lääkärissä täytyy käydä enempää.Aika hyvä sitte helsingissä kun lääkärissä käynti ei maksa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065