Mies ei synny miehekkääksi. Naiset tekevät miehekkään miehen.
Väittämä iltaan:
14
<50
Vastaukset
Tuossa voipi olla vinha perä moneltakin kantilta katsottuna.
- Anonyymi
Määrittele miehekäs.
- Anonyymi
Ei ole tarve määritellä.
Minusta miehekäs on esim. itsensä tunteva, reilu, naisen halut herättävä, kiinnostava, turvallinen, itsensä ja kumppaninsa huomioiva ihminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tarve määritellä.
Minusta miehekäs on esim. itsensä tunteva, reilu, naisen halut herättävä, kiinnostava, turvallinen, itsensä ja kumppaninsa huomioiva ihminen.No mikäs ne naisen halut herättää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäs ne naisen halut herättää
Arvaa, jos et tiedä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa, jos et tiedä :)
Kysyin sinulta kysymyksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin sinulta kysymyksen
Voin vastata vain omasta puolestani, en kaikkien naisten puolesta. Siksi jätän vastaamatta.
Elokuva "Das Boot" ja kori kaljaa tekee sohvaperunasta miehen.
Das Boot - Escaping Gibraltar
https://www.youtube.com/watch?v=wrljuFPukvs
Aallokon pärskeet on tehty studiossa, mutta illuusio on riittävä tuottamaan miehisen tunteen.- Anonyymi
Kyllä mies syntyy mieheksi ja miehekkääksi jolla voimaa ja hallitsee kaikkea mutta sitten mies kohtaa voittajansa ja vahvempansa eli naisen ja rakastuu voittajaansa ja sit mies onkin alistettu niin kaiken muun mies voittaapi mut ei voittajaansa niin miten pomoansa tai päällikköänsä vastaan voi nousta ja jos sen tekee niin nenästä tulee verta eli parempi totella kuin saada turpiinsa
- Anonyymi
Ja mies ei voi muuta kuin toivoa et nainen olis mukava ja kiltti ja kiva joka antaa hyvän elämän niin ilkeän ja ikävän kanssa ei ole kiva elämä
- Anonyymi
Jaa, että tuokin on sitten naisten vika. Eiköhän ne ole ne miesten hormonit, jotka tuon vian aiheuttavat.
Eri mieltä.
Ensinnäkin mitä on miehekkyys? Tätä kysyttäessä saamme useanlaisia määritelmiä, riippuen yksilöiden miehekkyys näkemyksestä. Toiseksi miehekkyys on nippu juttuja mitä voi olla naisessakin aivan kuten naisekkuuttakin miehessä. Kolmanneksi miehet tekee miehet, muokkaa käsityksiä mikä on miehekästä. Naiset ei siihen pysty.
Naiset vaan valkkaa siitä mitä on tarjolla. Mikä lähemmäs omia ihanteita osuu.
- Anonyymi
Väittäisin että testosteronilla ja sen määrällä on jotain tekemistä asian kanssa, eikä pelkästään hypi pompi pyöri käskyillä. 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432181Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141396Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21958Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675