Mirai kuskin mainosteipit varoittavat ostamasta vetyautoa

Anonyymi

Tässä kuvassa Mirai auton hankkinut omistaja, joka on näköjään pettynyt vetyautoiluun ja Toyotan asiakaspalveluun, jolloin on laittanut mainosteipit autonsa pelteihin varoittaen "älä osta vetyautoa" sanomalla. Joku toinenkin omistaja valitti että autokauppiaat myyvät surutta vetyautoja vaikka tankkausasemia ei ole tarpeeksi Kaliforniassa suhteessa automääriin, jolloin liian usein tulee ongelmia vetyautoilun sujuvuudessa kiristäen hermoja.

https://www.facebook.com/groups/2354481738171728/posts/3270186929934533/

10

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

audi-ilmiö toyotalla?

joko nostettu näytille johonkin ylös?

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Huomattavan älykäs vetyauton ostaja, joka ei tajua oma-aloitteisesti tehdä edes hieman alkeellisia tautaselvityksiä, josko uuden konseptin kulkine ja vetyverkon laajuus sopii omiin tarpeisiin ... sitten vain valitusvirttä kehiin ja syytteitä väärille tahoille ... miksi minulle edestaakettomalle tälläinen verme myytiin.

Seuraava viihteellisen heppoista anti-vety-tarinaa odotellessa ;-)

USA:n pressa on kuitenkin nyttemmin linjannut säkärin ja vetyrin samalle viivalle ... katsellaan mitä siitä kehittyy pitkällä aikavälillä ... tokihan patteriauton latauspaikat ja verkko on radikaalisti edullisempi ja simppelimpi bykata, kun niille tarvittavat runkoverkotkin ovat olleet valmiit ja taloudellisesti kuolletetut jo ikuisuuden.

• Anonyymi

USAssa ihminen saa olla tyhmä ja siitä voi sada jopa massiivisen korvauksen jos hölmöilee ja ohjekirjassa ei ole mainittu jotain itsestään selvää asiaa.

• Anonyymi

• Anonyymi

Vetyä ei ole Suomessa edes suunnitteilla yksityisautoilijoille.

• Anonyymi

"Huomattavan älykäs vetyauton ostaja, joka ei tajua oma-aloitteisesti tehdä edes hieman alkeellisia tautaselvityksiä, josko uuden konseptin kulkine ja vetyverkon laajuus sopii omiin tarpeisiin ... sitten vain valitusvirttä kehiin ja syytteitä väärille tahoille ... miksi minulle edestaakettomalle tälläinen verme myytiin."

Autokauppiaat myy surutta lisää vetyautoja Kaliforniassa, koska siinä on heidän oma leipänsä kiinni. Ei paljoa paina moraali kun palkka on pientä jos kertoo oikeasti kaikki huonotkin puolet vetyautoilusta, joten samaa kusettamista kuin täälläkin suomi24 kun vetyautoja kehutaan valheellisesti mahtavaksi tavaksi autoilla jättämällä ne ikävät asiat kertomatta. Moni kuvittelee helposti että se on samaa kuin ajaisi vain polttomoottoriautolla kun se tankkaus kestää vain muutama minuutin. Valitusvirttä tullaan myös Suomessa kuulemaan aivan varmasti kun totuus vetyautoilusta selviää tavalliselle kansalle. Pahinta on se että autokauppiaat ovat varmasti kuulleet vetyautoilun ongelmista, mutta salaavat ne.... eiväthän ne muuten niitä autoja saisi myytyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe