Miehelleni Mikämikämaassa

Anonyymi

Pyöritän sua edelleen mielessäni.

Tuoksusi.

Joskus kun riitelen kumppanini kanssa, luulen ymmärtäväni sinua enemmän.

Mutta en aio palata luoksesi. En ota edes yhteyttä. Pakenen vaan muistoihini silloin, kun nykyisyys satuttaa.

Muistikuvissani olet niin ihmeellinen. Kuin satuolento. Rakkauteni sinuun oli niin puhdasta. Kuinka saatoit olla joka puolelta niin syötävän herkullinen. Muistan kun näytit hampaasikin - en ole koskaan nähnyt niin kaunista ja virheetöntä hammasrivistöä. Takapuolesi kaaret skannasin muistiin verkkokalvoilleni.
Katseesi. Rakastin sitä miten tarkkaan katsoit minua. Rakastin miten koin tulleeni nähdyksi, ja miten paljon sain silmistäsi. Janosin katsettasi.
Iloinen ilmeesi.
Se törröttävä ylähuulesi viiksikarvojen alla. Kosketukseni. Suudelmasi. Janosin sinua niin.
Ryhtisi.
Se miten kävelit.
Miten kannoit päätäsi.

Olen minä sinulle vihainenkin. Olen pettynyt sinuun, ja siksihän me emme yhdessä olekaan. Satutit minua niin paljon, etten ole oikein vieläkään toipunut.

Rakastan jo toista, mutta eri tavalla kuin sinua. En tiedä voinko koskaan enää kokea sellaista huumaa, mutta olen valinnut toisen tien. Nykyinen mieheni on kaunis kuten sinä, mutta etäinen, intohimottomampi. Sinun kanssasi elimme tunteiden äärilaidalla jatkuvasti, niin hyvässä kuin pahassa.

En palaa luoksesi, mutta lähetän terveisiä. Olet sydämessäni aina.

16

2176

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä pyöritä mielessäsi. Siihen on syynsä ettet ole hänen kanssa tekemisissä😉.
      Teet väärin nykyistä suhdetta kohtaan tuolla käytökselläsi.

      • Anonyymi

        Kuka sua on pyytänyt palaamaan ja kenen luo, en minä ainakaan, outo olet!


    • Anonyymi

      Rakastan jo toista😆

    • Anonyymi

      Kuinka hän satutti teitä?

    • Anonyymi

      Kunnioitan sun päätöstäsi. Hyvää jatkoa❤️

    • Anonyymi

      Sitten, kun mielesi muuttuu, niin tule käymään, voidaan muistella menneitä makuuhuoneen puolella.

    • Anonyymi

      Kiitos kun kerroit😘

    • Anonyymi

      ööö, tää tei oo multa, kuka lie, ei tee
      minä kulkisin edelleen perässään minne vain, vaikka maan ääriin

    • Anonyymi

      Usein onkin esiintynyt sanonta puoliksi tehty.

    • Anonyymi

      Etköhän sinä ole jäänyt törröttävän ylähuulesi kanssa lehdellle soittelemaan ja se nainen jota yrität imitoida ei mitään terveisiä lähettele mikämikämaahasi, sananpahan vaan

    • Anonyymi

      Tyhmää/teeskentelevää jne

    • Anonyymi

      Lopputulema. Saat perspektiiviä nyksästä ja aikanaan palaat tuon exän luo, vetovoimanlait nääs ja kun tänne huokailet noin niin olet heikko ja palaat m.m maahan

    • Anonyymi

      Kaipaat siis edelleen 😊
      Tiedäthän että joskus kaipuusi muutta mielesi ja asenteesi. Himosi menee kaiken edelle 😎
      Mikämikä maahan tulet vielä sen takii.
      Sitä odotellen... 😂😎
      Et vaan voi loputtomiin vastustaa.. 🤣

    • Anonyymi

      Näistä yksikään ei ole minun kirjoittama vastaus ap.lle.
      Vaikka mulla on hirveä ikävä sua ja edelleen olet ajatuksissani niin näin alas en vajoa että täällä...

      Ps. Olet rakas edelleen ja tulet aina olemaan kaikesta huolimatta.

    • Anonyymi

      Hoxpoks 😊 vanha suola janottaa ei lieneskää selitellä tarvihe 😎 näemme vielä, silloin.

    • Anonyymi

      Vm. -77?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe