Se, että olen sinkku vielä 32-vuotiaana

Anonyymi

Se toisinaan aiheuttaa unettomuutta.

9

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita 10v lisää ja tuu sit sanoo et nukutko

• witun wasta-alkajat. Toisilla on jo tuohon ikään kuollut puolisoita ja ystäviä. Odottakkaa ikää 47, niin vain ryminä kuuluu, kun kavereita kaatuu.

Nukkuminen yöllä on muuten ökyjen harrastus. Työmies tekee vuorotoitä, eikä silti saa voita leipänsä päälle. Kiitos kuuluu oikeistohallituksille, jotka ovat kasvattaneet valtionvelan taivaisiin ja samalla kurjistaneet keskiluokan eloa.

Yrittelijät, kuten huutokauppamöhömaha tai joku muu telkusta tuttu sen sijaan ovat vuosikymmeniä kasvattaneet vararavintoansa ilman osaamista.

• Anonyymi

Se vasta unettomuutta aiheuttaakin kun käsissä on karille mennyt suhde ja talous kuralla eli oikeastaan sinulla menee hyvin.

• Anonyymi

Oletko nyt mies vai nainen?

• Anonyymi

Mies.

• Anonyymi

Ole onnellinen ettet ole sitonut itseäsi
      Ei tuosta voi unet mennä.

• Ei tarvitsis, jos ei onkia yritä neitokaisia.
      Kokeile chatti palvelua.

• Onkiminen on uskomattoman rauhallista puuhaa. Itse en koskaan laita edes matoa koukkuun, etteivät kalat tule häiritsemään onkimista.

• Simiti_taasen kirjoitti:

Onkiminen on uskomattoman rauhallista puuhaa. Itse en koskaan laita edes matoa koukkuun, etteivät kalat tule häiritsemään onkimista.

Tuli mieleen se parikymmentä vuotta vanha onkireissu tyttären kanssa. Hän sai yhden pienoisen ahvenen (varmaan alle 100g)

Olin jo päästämässä poloista takaisin veteen, mutta tytär polki jalkaa ja kiukkasi, ettei hänellä sitten ole yhtään kalaa.

Siitä siis menimme vaarin luokse ja vaari paistoi sen pannulla. Voissa tietenkin. Maistoinhan minä itsekin vaarin kanssa kyseistä, mutta enin osa meni ihan itse saalistajalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      82
      3480
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      76
      3169
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3022
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2710
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2192
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      62
      1774
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1741
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1715
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1638
    Aihe