Miten saada poikaystävä 13 vuotiaana?

Anonyymi

Moi,oon 09/13 haluun poikaystävän. Miten voisin saada?

21

2544

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi:-)
      Itse ainakin tykkään tytöistä jotka on huomaavaisia ja hauskoja. Myös se riittää että olet oma itsesi.

      • Anonyymi

        Mutta en ole hauska


      • Anonyymi

        MISTÄ päin olet


    • Tykkään mimmosista tytöistä vaan. Oon 010/12v. Tykkään kalastuksesta ja piirtämisestä. Mun nimi on Rocky.

      • Anonyymi

        jutellaanko snäpis? mikä sun snäppi kt on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jutellaanko snäpis? mikä sun snäppi kt on?

        LILLI. L.


    • Anonyymi

      Voi kultapikkumussukka. Olet ihan oikealla palstalla koska suurin osa on kanssasi samalla levelillä. Luultavasti et ole 13 mutta mitäs siitä. Poikaystävän saat kun menet kysymään #Voitko olla?

    • Anonyymi

      Meet vaan jutteleen sille ja kysyt vaikka mitä kuuluu ja kysyt halukko lähtee jäätelölle

    • Anonyymi

      saat viä miljoonia poikia.oota vähä

    • Anonyymi

      Tääl ois yks 15v poju sulle oon naamalta ihan ok ja oon 175cm pitkä ;)) mistä päi oot

      • Anonyymi

        Mulle kelpaa,eiku mitä😂😭


      • Anonyymi

        Oon 12v tyttö haluisin tutustuu mun sanp on Raksutius1


      • Anonyymi

        Mun Snäppi on skatainen ja oon 13v mä tykkään niinku semmost pojista jotka on kilttejä ja niinku tää vähän niinku haukkuu muita ja sit niinku hirveesti katois muita tyttöjä ja mun nimi on siiri ja hiusten väri on tällä hetkellä puna oranssi ja mun hiusten oma väri on vaalean ruskeat ja tykkään blondeista mut Brune kin käy


    • Anonyymi

      Joskus, kun olin nuori, niin oli haasteita joskus, mutta kun löytää näkökulmia, niin sosiaalitaitojen kanssa on vähän helppoa. Toki suomalaiset ovat huonoja murtamaan jäätä ihmisestä riippuen. Jos olet koulussa, opiskelemassa, harrastuksessa tai kaverin bileissä, niin voi löytyä todennäköisyyksiä

      Tärkeitä olisi luottaa siihen, että tutustuminen sujuisi hyvin ja ottaa itse rennosti, eikä liikaa kiusaa itseään ajatuksilla siitä ja ei myös varsinkaan tutustumisen alussa, jos ihmiset ovat aluksi arkoja ja varautuneita

      Toivottavasti vastauksesta on sinulle hyötyä pohdinnoissasi!

    • Anonyymi

      Miten saa poikaystävän

      • Anonyymi

        antamalla!


    • Anonyymi

      Sivuston yksi hinnakkaimmista julkimoista pyytää yhdestä minuutin tai parin tervehdyksestä 1 500 dollaria, eli vajaat 1 400 euroa. Hän on saanut 246 arviota, eli on sen perusteella tiennanut noin 344 000 euroa.

    • Anonyymi

      Punaiseksi maalatussa vanhassa osassa on havaittu muun muassa homeen hajua, mutta asiaa ei ole tarkemmin tutkittu.

    • Anonyymi

      Moi tykkään ihan sairaasti yhestä mun luokkalaisesta pojasta mutta en ole varma tykkääkö hän minusta. Miten voin saada selville tykkääkö hän minusta?

    • Anonyymi

      Miten voisin saada poikaystävän?

      • Anonyymi

        Hohoijaa..onkohan nyt ihan oikea paikka tämäntyyppiselle pedofiilien unelmaako pyrit toteuttamaan? Nuoret käyttävät kyllä ihan muita alustoja kuin suomi 24: ää joten pedari, ilm. näpit syyhyää jo pelkästä ajatuksesta? Muistakaa seksuaalirikoslainsääntö ja ei siellä vankilassa ole kivaa olla " peräpää morsiamena".


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe