Onko kokemusta kaukolämmöstä eroamisesta tornion energian verkossa? Alkaa hinnan korotuksia tulla sitä tahtia että menee kannattomaksi touhuksi. Yli tonnia halvemmalla lämpenis torppa vuodessa maalämmöllä.
Sopimusehdoissa lukee että liittymismaksu on palautuskelpoinen, mutta kuinkahan raskaasti laskuttavat liittymän purkamisesta?
Kaukolämmöstä eroaminen
11
1718
Vastaukset
- Anonyymi
Jätä lasku maksamatta niin sanovat itse irti etkä joudu maksamaan kallista irtisanoutumis maksua.Tämä on helpoin ja edullisin tapa irtauntua kaukolämmöstä.
- Anonyymi
Alkaa tosiaan olemaan jo melko ahnetta touhua.
Ei mitään perusteita tuonlaisille hinnoille, lämpöenergiaa kun tuotetaan muullakin kuin raskaalla polttoöljyllä. - Anonyymi
Tulee kalliimmaksi kuin vaimosta eroaminen,mut eroa
- Anonyymi
Eilen oli iltapäivälehdissa juttua jostakin päin suomea missa joku oli irtisanonut kaukolämpöliittymän ja saanut 6000 euron lopetuslaskun.
Kannattaa lukea sopimusehdot - sieltä se selviää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen oli iltapäivälehdissa juttua jostakin päin suomea missa joku oli irtisanonut kaukolämpöliittymän ja saanut 6000 euron lopetuslaskun.
Kannattaa lukea sopimusehdot - sieltä se selviää.Perustuu mihin?
Ei sitä tarvitse purkaa pois.
Sulkee vain kraanan.
Rinnalle rakennetaan vain kokonaan erillinen lämmitysjärjestelmä vaikka sille maalämmölle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustuu mihin?
Ei sitä tarvitse purkaa pois.
Sulkee vain kraanan.
Rinnalle rakennetaan vain kokonaan erillinen lämmitysjärjestelmä vaikka sille maalämmölle.Joopa joo - ja maksat perusmaksua 440 euroa vuodessa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo - ja maksat perusmaksua 440 euroa vuodessa....
Sinetöi sen suljetun kaukolämmön venttiilin.
Ei siitä enää sen jälkeen voida laskuttaa, kun ei ole enää mitään laskutettavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siitä enää sen jälkeen voida laskuttaa, kun ei ole enää mitään laskutettavaa.Ei taida tyytyä energialaitos tuohon. Luultavasti pitää kaivaa runkolinjasta asti putket pois ja tulpata. Menee jäähän ja alkaa vuotaa jos vain sulkee venttiilit. Hullunkierrollekkaan tuskin antavat jättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siitä enää sen jälkeen voida laskuttaa, kun ei ole enää mitään laskutettavaa.Heh - perusmaksu menee niin pitkään kun liittymä on olemassa - vaikka et kuluttaisi vettä pisaraakaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh - perusmaksu menee niin pitkään kun liittymä on olemassa - vaikka et kuluttaisi vettä pisaraakaan...
Heh heh hee - niin menee 😈😈😈🤑
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh - perusmaksu menee niin pitkään kun liittymä on olemassa - vaikka et kuluttaisi vettä pisaraakaan...
Kaukolämmössä ei kuluteta vettä. Suljetusta kierrosta energiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893564Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253103- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642710Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622436Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 692138
- 452132