muiden kanssa ja väität kaipaavasi jotain toista? 🤔
Miksi harrastat seksiä
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuon täytyy olla ns. laastari
- Anonyymi
No, sitähä se pettämine o... JIPIKAJEE!!! Veris kuin työ työttömällä.
- Anonyymi
Kaipuu voi olla myös harrastus ja väittelyt ihan jotain muuta 😂🤣😅
- Anonyymi
Harrastus?? No juu, onhan se 😂
- Anonyymi
Pahuus yrittää tuhota sinua sisältäpäin. Älä anna sille valtaa äläkä tuhoa itseäsi. Älä pidä pahuudesta kiinni vaan päästä se pois. Etsi elämääsi jotain hyvää tilalle. Sitä riittää sitäkin runsaasti.
- Anonyymi
Ei nämä tekstit oikein lämmitä yöllä. Niinkuin raavaan miehen alaston vartalo ja vahvat käsivarret. Siksi.
Olen kerran tehnyt noin, reilu kaksi vuotta sitten yhden yön verran. Siis monikon käyttö olisi liiottelua omalla kohdallani. 😂 Siinä tilanteessa oli hyvin selvää, etten kaipaamani henkilöä saa, eikä minulla ollut kenenkään sitoumuksia. Minut iskettiin, ja koska läheisyyden vaje oli suuri, annoin sen tapahtua. Tiesin, etten siinä kohtaa ollut valmis suhteeseen, eikä vastapuolikaan hakenut muuta kuin hetken lohtua, jonka kanssa taas jaksaa.
Uskoisin, että ap motiiveina voi tuossa tilanteessa lohdutuksen haku tai läheisyyden puute tai sitten ihastumisen provosoimat halut. Juurisyynä on todennäköisesti epävarmuus, joka kumpuaa sinun sanoista tai käytöksestä. Hän kokee todennäköisesti, ettei sinun kanssasi sama ole mahdollista. Jos ei ole toivoa, miksi odottaa?- Anonyymi
En minä ainakaan ole harrastanut seksiä kaipailun ohella kenenkään kanssa, kuka sellaista on väittänyt?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725