muiden kanssa ja väität kaipaavasi jotain toista? 🤔
Miksi harrastat seksiä
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuon täytyy olla ns. laastari
- Anonyymi
No, sitähä se pettämine o... JIPIKAJEE!!! Veris kuin työ työttömällä.
- Anonyymi
Kaipuu voi olla myös harrastus ja väittelyt ihan jotain muuta 😂🤣😅
- Anonyymi
Harrastus?? No juu, onhan se 😂
- Anonyymi
Pahuus yrittää tuhota sinua sisältäpäin. Älä anna sille valtaa äläkä tuhoa itseäsi. Älä pidä pahuudesta kiinni vaan päästä se pois. Etsi elämääsi jotain hyvää tilalle. Sitä riittää sitäkin runsaasti.
- Anonyymi
Ei nämä tekstit oikein lämmitä yöllä. Niinkuin raavaan miehen alaston vartalo ja vahvat käsivarret. Siksi.
Olen kerran tehnyt noin, reilu kaksi vuotta sitten yhden yön verran. Siis monikon käyttö olisi liiottelua omalla kohdallani. 😂 Siinä tilanteessa oli hyvin selvää, etten kaipaamani henkilöä saa, eikä minulla ollut kenenkään sitoumuksia. Minut iskettiin, ja koska läheisyyden vaje oli suuri, annoin sen tapahtua. Tiesin, etten siinä kohtaa ollut valmis suhteeseen, eikä vastapuolikaan hakenut muuta kuin hetken lohtua, jonka kanssa taas jaksaa.
Uskoisin, että ap motiiveina voi tuossa tilanteessa lohdutuksen haku tai läheisyyden puute tai sitten ihastumisen provosoimat halut. Juurisyynä on todennäköisesti epävarmuus, joka kumpuaa sinun sanoista tai käytöksestä. Hän kokee todennäköisesti, ettei sinun kanssasi sama ole mahdollista. Jos ei ole toivoa, miksi odottaa?- Anonyymi
En minä ainakaan ole harrastanut seksiä kaipailun ohella kenenkään kanssa, kuka sellaista on väittänyt?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1744978- 1004949
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?904380Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182713Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372688- 442237
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322154Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261900- 901826
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821