Kielitaitoa varmaan presindetin virka edellyttää, ainakin englanti ja ruotsi.
Täytyy olla myös hyvä muisti, että muistaa mitä esim. usan presidentti on puhelimessa puhunut ja osata englantia, että ymmärtää mitä usan presidentti on sanonut.
Puhelin soisi ja Putin soittaisi, täytyisi ymmärtää mitä Putin puhuu ja täytyisi osata myös vastata.
Jos ei hallitse englantia, niin puhelusta voi tulla vääriä tulkintoja.
Putin: Olemme ajatelleet hyökätä suomeen Vappuna
Presidentti: Minä olen sillloin Linnanmäellä vappujuhlissa, tervetuloa vaan.
Putin: No me hyökkäämme sitten, sovittu
Presidentti: Tervetuloa, tuokaa kuohuviinit mukana.
Olisko sinusta presidentiksi???
12
<50
Vastaukset
Ei olisi minusta presidentiksi. En olisi tarpeeksi diplomaattinen anustappeja kohtaan.
Miksi ihmeessä vaatii.🙄 onko se joku vaatimus.
- Anonyymi
Minusta tulisi hyvä presidentti, tekohymyni on niin imelä että Kiinalaisetkin sulaisivat. Hymyilisin ja nyökyttelisin vaan ja tunkisin kaviaaria ja shamppanjaa suuhuni.
"Suomessa kaikki hyvin! Jåå-å, var so god!" - Anonyymi
Suurella osalla Suomalaisista olisi varmasti huomattavasti enemmän moraalista koko kansan etua edistävää sanottavaa kuin sekoomus-porvarilla.
- Anonyymi
Nuo sanomasi asiat eivät tuottaisi ongelmaa, kielitaito on kunnossa ja muisti toimii erinomaisesti. Sen sijaan en usko, että kykenisin tuon viran vaatimaan diplomaattisuuteen. Olen liian suorasanainen yksilö.
- Anonyymi
Ei ole. En jaksa diplomatiaa. Se on halki, poikki ja pinoon.
- Anonyymi
Olisi . En pelkäisi laittaa putinin päätä pölkylle ja halkaista polttopuuksi
- Anonyymi
https://www.presidentti.fi/presidentin-toimi/presidentin-valinta/
Tuolta löytyy edellytykset tulla valituksi presidentiksi.
Ei, ei minusta olisi. Sen verran kovaa erityisosaamista ja kokemusta vaatii sen työn hoitaminen. Saati että tulisi edes valituksi 🤣
xLiner - Anonyymi
Ei, en jaksaisi aina puhua kieli keskellä suuta sanomatta mitään.
Sanoisin suoraan että matut pitäisi heti lähettää takaisin kotimaihinsa ja muuta poliittisesti epäkorrektia, mutta reaalisesti järkevää. En tiedä presidentistä, mutta ammattikoulussa eräs opettaja sanoi koko luokan kuullen jotenkin että "Anssi" on kyllä tulevaa kansanedustajamatskua!" tms. 😁
Ei sentään vihjaillut puolueesta tai mistään, enkä edes muista mikä verbaalinen selkkaus tai jonkun mielipiteeni aukoton perustelu siinä oli taustalla. 😅 Oliskohan silloin ollut joidenkin vaalien aika, ja osa opetusryhmästä oli aikuisia, mutta politiikasta pihalla kuin lumiukot. Mä taas ehkä noin 15-17 vuotiaana opiskelijana olin perehtynyt sen hetkiseen ajankohtaiseen politiikkaan yms. ja taisin argumenteillani tehdä kyseiseen opettajaan vaikutuksen.
Kielitaitohan suomen lisäksi mulla rajoittuu ainoastaan englantiin, mutta se on ihan oikeasti hyvä, ei mitään Tommi Mäkinen tyylistä mongerrusta. Käyn viikottain tai lähes päivittäin englanniksi keskustelua eri alustoilla, työjuttujen parissa on toisinaan englantia puhuvia asiakkaita, ja sanoipa jopa poikuuteni ryöstänyt muslimityttö että kuulostan aidolta britiltä tai australialaiselta 😅
-------
En ala itse sen enempää julistamaan mielipiteitäni, mutta saatte halutessanne kertoa arvionne millainen poliitikko olisin, mikä puolue sopisi mun kaltaiselle juppihippipunkkarille, tai millainen olisi valtionpäämies P234 😂
Ps. Täällä kun kaikki halutaan ymmärtää aina väärin, niin ylläoleva kappale on läpällä. Ei siis ole mitään putinkompleksia tai muutakaan suuruudenhulluutta, vaan enemmänkin liittyy ihan vain ketjun otsikkoon.Hyvä poliitikko sä olisit, ja mä melkeinpä suosittelisin että osallistuisit joskus vaikka kunnallispolitiikkaan kuten oon itekin ajatellut 👍 Kuitenkin oot hyvin perillä ajankohtaisista asioista, tavallisten ihmisten fiiliksistä ihan ruohonjuuritasolla, etkä oo sen tyylinen että vetäisit kotiinpäin koko ajan ja luovisit jonkun kameleontin tavoin. Pirun reilu jätkä oot, kiitti vielä teknisestä ja konsulttiyhteistyöstä Daytona-projektissamme 👍
Mut hyvä pointti toi puolue ja vähän sama dilemma kuin mulla. Oletkohan sä kuitenkin ehkä vähän liian persujuntti vihervassariksi, ja liian vihervassari pesunkestäväksi persuksi. Ehkä sellanen Ano-tyylinen sitoutumaton oman onnensa seppä voisi olla paras vaihtoehto. Ei tarttisi väitellä kännisten persujen kanssa siitä onko se hauskaa ja oikein, että mä toimin toisinaan sun kartanlukijana nojatuolissasi, eikä vihervassarien kanssa siitä että sä lämmität saunasi puilla ja ajelet 2.0 vapari bensa-autolla ja mä V8-dieselillä.
Sekoomus tuskin tulee kummankaan mieleen, ja mahtaisivatko edes kelpuuttaa elitistiseen porukkaansa, jos mentäisiin puoluetoimistolla käymään, sä Dimexeissä ja mä PMC:n nahkaliivissä jortikkalogoineen. Todennäköisesti katsoisivat vain nenänvartta pitkin, sanoisivat että elämän varrella kokemamme ongelmat on oma vika, ja kaikki mielipiteet/päätökset pyörii rahan ympärillä.
- Anonyymi
Ei olisi, sillä olen liian pehmeä luonne siihen. Sama koskee sotilaan tai muun turvallisuusvastaavan uraa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845