Kysymys miehille

Anonyymi

Miksi te vittuilette naisille siitä, että heillä on leveämpi lantio kuin teillä? Mikä siis näkyy myös takapuolen leveytenä.
Yhtä hyvin teitäkin voisi nimitellä ruikkuperseiksi.

17

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä aloitus tämäkin on nyt ei ymmärrä empä ole koskaan kuullut että miehet vit.uilisi naisten lantioista tai pepuista tai vartaloista vaan naiset kiihottavat ja saa kikkeliin eloa mut luonne onkin sitten eri juttu esim ilkeys tai tinderitytön luonne tai korkeastikoulutettujen tinderityttöjen luonne voi voi sentään

      • Anonyymi

        Et tietenkään ole kuullut, kun olet mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tietenkään ole kuullut, kun olet mies.

        Naisten lantiot ja peput miellyttävät miehiä ja saa kikkelin isoksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten lantiot ja peput miellyttävät miehiä ja saa kikkelin isoksi

        Pienestä ei saa isoa millään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienestä ei saa isoa millään.

        Mut kyl se pikkuriikkinenkin vähän isommaksi tulee ja kivi kovaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut kyl se pikkuriikkinenkin vähän isommaksi tulee ja kivi kovaksi

        Vähän, mutta ei riittävästi 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän, mutta ei riittävästi 😉

        Mut ei ollut kyse kuinka isoksi mut kyllä se isommaksi tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ei ollut kyse kuinka isoksi mut kyllä se isommaksi tulee

        Ja kun se isoksi tulee ja jylhänä ja kovana seisoo niin tyttöä laa laa laulattaa ja tyttö tietää pian saa jotain tosi ihanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun se isoksi tulee ja jylhänä ja kovana seisoo niin tyttöä laa laa laulattaa ja tyttö tietää pian saa jotain tosi ihanaa

        Seisoo ylväänä pikkusormen pituisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seisoo ylväänä pikkusormen pituisena.

        Kyllä ylväänä ja jylhänä ja kiveäkin kovempana ja nainenkin miettii onko se kiveä vai terästä


    • No mun miehellä on leveämpi lantio kun mulla, myös perslihat on isommat. Mä olen vaan kokonaisuutena pienempi, hän suurempi. Suhteessa muihin mittoihin mulla on isompi lantio, mutta mittanauhalla mitattuna hänellä on suurempi lantio ja perse.

      • Ei ole tapana nimitellä eikä haukkua. Itsehän olen hänet valinnut. Ja ei se perse läskiä ole.


    • No, naisilla on keskimäärin leveämpi lantio kuin miehillä ja tuleekin olla, koska se mahdollistaa terveellisen painoisten lasten synnyttämisen. En oikein ymmärrä, mitä vittuilemista asiassa on.

      Toisaalta, modernit naisvartalon kauneuskäsitykset ovat niin vinoutuneet, että naisella pitäisi olla esipuberteettinen takapuoli jälkipuberteettisten rintojen kanssa. En tiedä, mitä tällainen naisihanne kertoo sen luojasta, mutta ei sillä tavoitella mitään tervettä, sillä ihanne vetoaa erityisesti suuriin äiti-rintoihin fiksaantuneisiin ja lapsi-kokoisen vartalon kiihottavaksi kokeviin.

      Naisen vartaloa on turha kritisoida siksi, että se ei ole miehen eikä lapsen vartalo.

    • Anonyymi

      Kyllä naisen pitää olla ns. persevä. Asia nyt vain on näin.

    • Anonyymi

      Mikä olisi hyvä kysymys sitten miehille...l voisi olla rakastatko varallisuutta vainaista?

      Noista ukrainan-jutuista, eli siis "pelastusoperaatiosta"... niin vauvoilla näytää olevan kivaa kun synnyttäjiä raiskataan ytmärillä ;D

      ¨Naisten raiskaus on eräs Kiovan ja sellainen normaali-toimenpidekin sotilastoininnassaq... toi tulla paljonjon kummia Mikoja sitten heheh ;D

    • Anonyymi

      Youtubessa oli niitä nakupyörämarsseja, mitä ympäri maailmaa järjestetään. Ja siinä oli miehiä ja yks nainen. Niin kyllä se nainen erottu. En mä millään pahalla, mutta kun erottu, niin ei voi mitään.

    • Leveä lantio johtuu luuston rakenteesta. Se ei johdu, jos kuljettaa mukanaan rasvavarastoa seitsemän laihan vuoden tarpeisiin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe