Miksi te vittuilette naisille siitä, että heillä on leveämpi lantio kuin teillä? Mikä siis näkyy myös takapuolen leveytenä.
Yhtä hyvin teitäkin voisi nimitellä ruikkuperseiksi.
Kysymys miehille
17
66
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä aloitus tämäkin on nyt ei ymmärrä empä ole koskaan kuullut että miehet vit.uilisi naisten lantioista tai pepuista tai vartaloista vaan naiset kiihottavat ja saa kikkeliin eloa mut luonne onkin sitten eri juttu esim ilkeys tai tinderitytön luonne tai korkeastikoulutettujen tinderityttöjen luonne voi voi sentään
- Anonyymi
Et tietenkään ole kuullut, kun olet mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tietenkään ole kuullut, kun olet mies.
Naisten lantiot ja peput miellyttävät miehiä ja saa kikkelin isoksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten lantiot ja peput miellyttävät miehiä ja saa kikkelin isoksi
Pienestä ei saa isoa millään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienestä ei saa isoa millään.
Mut kyl se pikkuriikkinenkin vähän isommaksi tulee ja kivi kovaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut kyl se pikkuriikkinenkin vähän isommaksi tulee ja kivi kovaksi
Vähän, mutta ei riittävästi 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän, mutta ei riittävästi 😉
Mut ei ollut kyse kuinka isoksi mut kyllä se isommaksi tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut ei ollut kyse kuinka isoksi mut kyllä se isommaksi tulee
Ja kun se isoksi tulee ja jylhänä ja kovana seisoo niin tyttöä laa laa laulattaa ja tyttö tietää pian saa jotain tosi ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun se isoksi tulee ja jylhänä ja kovana seisoo niin tyttöä laa laa laulattaa ja tyttö tietää pian saa jotain tosi ihanaa
Seisoo ylväänä pikkusormen pituisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seisoo ylväänä pikkusormen pituisena.
Kyllä ylväänä ja jylhänä ja kiveäkin kovempana ja nainenkin miettii onko se kiveä vai terästä
No mun miehellä on leveämpi lantio kun mulla, myös perslihat on isommat. Mä olen vaan kokonaisuutena pienempi, hän suurempi. Suhteessa muihin mittoihin mulla on isompi lantio, mutta mittanauhalla mitattuna hänellä on suurempi lantio ja perse.
Ei ole tapana nimitellä eikä haukkua. Itsehän olen hänet valinnut. Ja ei se perse läskiä ole.
No, naisilla on keskimäärin leveämpi lantio kuin miehillä ja tuleekin olla, koska se mahdollistaa terveellisen painoisten lasten synnyttämisen. En oikein ymmärrä, mitä vittuilemista asiassa on.
Toisaalta, modernit naisvartalon kauneuskäsitykset ovat niin vinoutuneet, että naisella pitäisi olla esipuberteettinen takapuoli jälkipuberteettisten rintojen kanssa. En tiedä, mitä tällainen naisihanne kertoo sen luojasta, mutta ei sillä tavoitella mitään tervettä, sillä ihanne vetoaa erityisesti suuriin äiti-rintoihin fiksaantuneisiin ja lapsi-kokoisen vartalon kiihottavaksi kokeviin.
Naisen vartaloa on turha kritisoida siksi, että se ei ole miehen eikä lapsen vartalo.- Anonyymi
Kyllä naisen pitää olla ns. persevä. Asia nyt vain on näin.
- Anonyymi
Mikä olisi hyvä kysymys sitten miehille...l voisi olla rakastatko varallisuutta vainaista?
Noista ukrainan-jutuista, eli siis "pelastusoperaatiosta"... niin vauvoilla näytää olevan kivaa kun synnyttäjiä raiskataan ytmärillä ;D
¨Naisten raiskaus on eräs Kiovan ja sellainen normaali-toimenpidekin sotilastoininnassaq... toi tulla paljonjon kummia Mikoja sitten heheh ;D - Anonyymi
Youtubessa oli niitä nakupyörämarsseja, mitä ympäri maailmaa järjestetään. Ja siinä oli miehiä ja yks nainen. Niin kyllä se nainen erottu. En mä millään pahalla, mutta kun erottu, niin ei voi mitään.
Leveä lantio johtuu luuston rakenteesta. Se ei johdu, jos kuljettaa mukanaan rasvavarastoa seitsemän laihan vuoden tarpeisiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2883523BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62415Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2552219- 682089
- 761754
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3511393MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/271195- 651089
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko241084Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola1821080