Lopetin viljatuotteet,maitotuottet ja karkin

Anonyymi

Nyt oli jo pakko lopettaa nämä eniten lihottavat tuotteet.Nämä on vain niille tarkoitettuja joilla on suuri energiankulutus.
Jos lopettaa liikunnan harrastamisen ja syö näitä lihominen alkaa välittömästi.Minullekkin kävi niin kun seurasin vain ukrainan sotaa enkä liikkunut yhtään.

Lopettamisen syy oli sekin että nämä tekee erittäin huonoa oloa.Päätä särkee todella paljon väsyy ja lihominen ON erittäin nopeaa kun veren sokerit nousee liian syömisen ja hiilihydraatin takia liian suureksi.

Olo parantui jo heti seuraavana päivänä kun lopetin nämä täysin turhat elintarvikkeet.Niitä itsemurhapäänsärkyjä en halua missään nimessä takaisin mitä tämä roska aiheutti minulle.

Sen hiilihydraatin mitä ihminen tarvitsee saa hedelmistä,juureksista marjoista ja kasviksista ja pienestä määrästä riisiä.Näistä tuleva hiilihydraatti riittää kohtuulliseen liikuntaan n 250-300g päivässä.Jos ei riitä,niin kävelee tarpeen vaatiessa.Sitä ei joka tapauksessa kannata alkaa enempää syömään jos haluaa laihtua.
Minulla ei ole tehnyt yhtään mielikään syödä niitä leipiä jugurtteja eikä karkkeja.Korvaan nyt ne terveellisillä vähäkalorisilla hedelmillä.

Kalorini on nyt reilusti alle 2000 päivässä.Näin pienellä kalorimäärällä laihtuu varmasti kun kulutukseni ON vähintään 3000 päivässä
Tämä roskaruoka mitä vähän aikaa söin nosti ne aina 4000-5500 kaloriin päivässä.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinulla on kaakau ja mansikkakakku pyörän tarakalla sotkenut pääsi. Ovatko sauvojesi sommat pahasti kaulasi ympärillä?

      "Jos lopettaa liikunnan harrastamisen ja syö näitä lihominen alkaa välittömästi.Minullekkin kävi niin kun seurasin vain ukrainan sotaa enkä liikkunut yhtään."

      Aloit siis lihoa 3 - 4 päivässä, kun söit viljoja..... Tosi kummallista - montako kiloa lihoit tuossa ajassa ja miksi valehtelet ihan sikana?

      • Anonyymi

        En valehtele.Viljat ON sikojen lihottamista varten.


    • Anonyymi

      Tämä roska mitä söin on ravitsemuksen kannalta vain turhia kaloreita siis viljat maito ja sokeri mitä tuli karkista.
      Laskin nyt kalorit uudestaan 1600 sillä syö erittäin hyvin ja ruoka on hyvän makuista.

      100g karkkia ON 400 kal
      1kg omena 360 kal

      Roskaruoka vaikuttaa siis muutenkin kuin siihen että se lihottaa .Se lamauttaa ja tekee toimintakyvyttömäksi.Ei jaksa eikä pysty liikkumaan.
      (vain JOS on suuri energiankulutus niinkuin kovilla urheilijoilla se ei sitä tee)

      Vilja on erinomaista ravintoa sikojen lihottamiseen sen suuren kaloripitoisuuden takia.Ei ole mikään ihmekkään että suomenkin kansalaisista yli 54% on ylipainoisia.Syödään metsurin ruokaa vaikka kalorinkulutus on pieni.Pitsoja,hampurilaisia,sämpylöitä voileipiä yms
      https://www.perttimustajoki.fi/lihavuusepidemian-koko-kuva-2-980-000-ylipainoista/

      Tämä ei liity mitenkään laihduttamiseen .Suomen kannattaa nyt liittyä natoon
      Venäjä on nyt uhannut atomipommilla.Venäjän duuma se on mikä tekee nämä päätökset.Koko venäjä duumassa on vain 2 henkilöä joka vastustaa sotaa.
      Putin on vain juoksupoika joka ilmoittaa venäjän yhteisistä päätöksistä.
      https://www.youtube.com/watch?v=pMtDA-bd-qo

      Venäjän tarkoitus on vallata ensin ukraina sitten muutkin maat ja lietsoa sotaa maailmassa.

      • Anonyymi

        Tuo edellinen siis oli pilailija, en minä originaali.


      • Anonyymi

        Venäjä ja koko venäjän kansa haikailee historiallisia rajoja (ei putin).Sen mukaan ruotsi ja suomikin kuuluisi venäjään.Koko venäjän kansa on tähän syyllinen.He ovat äänestäneet itse päättäjä venäjän duumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjä ja koko venäjän kansa haikailee historiallisia rajoja (ei putin).Sen mukaan ruotsi ja suomikin kuuluisi venäjään.Koko venäjän kansa on tähän syyllinen.He ovat äänestäneet itse päättäjä venäjän duumaan.

        Pilailija on seonnut lopullisesti, väärä foorumi tälle aiheelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilailija on seonnut lopullisesti, väärä foorumi tälle aiheelle.

        Kyllä tämä kuuluu tähän aihealueeseen.Miten joku asia voi aiheuttaa lihomisen.
        Ihmetyttää nämä putinin puheet historiallisista rajoista.Joskus kesiajalla santeri suuri on ratsastanut suomeen ja ruotsiin ja julistanut nämä maat venäjän vallan alle.
        Kyllä sen kielestäkin tietää kelle maa kuuluu.Suomen kieli ei muistuta yhtään venäjän kieltä.

        Tämäkin tudettaja sanoo miten nyt pitää vain hyväksyä tosiasiat.Jos me ei olla natossa kuolee vain kaikki suomalaiset ja jos ollaan natossa kuolee kaikki muutkin JOS tänne suomeen hyökätään.
        https://www.youtube.com/watch?v=KGJVB2yCi7g&t=335s


    • Anonyymi

      Hyvin riittää nyt energiat hiihtoonkin.Siihen vaikuttaa sekin mitä syö ja mihin aikaan.
      Uusin asia mitä olen nyt tehnyt on iltasyönnin melkein kokonaan lopettaminen.Sen vähän minkä olen nyt illalla syönyt on proteeipainotteinen ruoka.
      Voi olla että en tätä enään kommentoi.Syödyn kalorimäärän perusteella painoni tulee nyt laskemaan nopeasti,ja olen pystynyt noudattamaan hyvin ohjemaa.Mitään lipsumisia ei ole tullut.

      • Anonyymi

        Täydellinen 0 linja herkkujen suhteen näyttää toimivan.Nytkin kun kävin kaupassa en ostanut yhään mitään herkkuja eikä niitä nyt yhtään edes mieli.Ainakin nyt kuuri vaikuttaa paremmalta mitä yksikään aikaisempi.Tämän kuurin onnistumisen salaisuutena pidän karkin ja muun lihottavan ruuan korvaamista hedelmillä.Kaikki muut hedelmät käy mutta ei banani,koska siinä on puolet enemmän kaloreita.


    • Anonyymi

      Koska massiivikalorihöpöttäjä ei tiedä lainkaan, mistä puhuu, aion ottaa viljat päivittäiseen käyttöön. Kannattaa aina tehdä päin vastoin kuin MKH sanoo.

      • Anonyymi

        Saathan sinä syödä niitä vehnäsämpylöitä ja pitsoja.MUTTA minä EN syö.


      • Anonyymi

        Syökkö nää karkkia ja pullaakin.


    • Anonyymi

      ALOITIN TÄMÄN AVAUKSEN VUOKSI SYÖMÄÄN VILJAA JA VARSINKIN KAURAA. KIITOS.

      Lehdistä löytyy asialla tukea.

      --

      Kaura on sikäli harvinainen ruoka-aine, että sillä on neljä hyväksyttyä terveysväitettä. Tutkimusten mukaan kaura vaikuttaa suotuisasti kolesteroliin kahdella tapaa, verensokeriin sekä suoliston toimintaan. Sillä ei periaatteessa ole terveyden näkökulmasta merkitystä, missä muodossa täysjyväkauran nauttii.

      Hyväksytty terveysväite tarkoittaa, että Euroopan elintarviketurvallisuus-viranomainen EFSA on arvioinut väitteen taustalla olevan tieteellisen näytön, jonka perusteella väite on hyväksytty osaksi EU:n ravitsemus- ja terveyslainsäädäntöä.

      1. Kolesteroli pysyy paremmin kurissa.

      2. Verensokeri pysyy tasaisempana.

      3. Suolisto hyötyy kauran kuidusta.

      4. Painonhallinta voi olla helpompaa.

      Kauran beetaglukaani saattaa olla hyödyksi myös painonhallinnassa. On viitteitä siitä, että tasainen verensokeri lisää kylläisyydentunnetta paremmin kuin nopeasti korkealle nousevat ja laskevat veren sokeritasot.

      IS.fi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe