Olisi mukava tietää mitä yhdelle entiselle ystävälleni kuuluu kun en ole kuullut hänestä mitään moneen vuoteen.
Punaiset hiukset
20
896
Vastaukset
- Anonyymi
Asumme samalla paikkakunnalla ja en näe häntä koskaan missään. Sitä olen ihmetellyt tai sitten on muuttanut muualle.
- Anonyymi
Ai van
- Anonyymi
Jos on muualle muuttanut sitten on vaikeampi homma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on muualle muuttanut sitten on vaikeampi homma.
😄😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😄😄
Mikäs naurattaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs naurattaa?
Jos on muualle muttanut sitten on vaikeampi homma...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on muualle muttanut sitten on vaikeampi homma...
Se oli vain arvelua en usko että on muuttanut.
En minä tiedä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli vain arvelua en usko että on muuttanut.
En minä tiedä.Minä olen kyllä muuttanut...toki ei olisi kannattanut! T. ex punapää jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kyllä muuttanut...toki ei olisi kannattanut! T. ex punapää jo
Miksi muutit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi muutit?
Homekoti ja nyt on sitten myös muutakin asumishaittaa! Lähdin sutta pakoon niin karhu tuli vastaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homekoti ja nyt on sitten myös muutakin asumishaittaa! Lähdin sutta pakoon niin karhu tuli vastaan...
Voi kökkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutitko kauaskin aikaisemmasta paikasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä viesti poistettiin kun en kerennyt lukea.
T:aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kyllä muuttanut...toki ei olisi kannattanut! T. ex punapää jo
On hänellä joskus vaaleat hiuksetkin kuulemma ollut. Ei enää värjännyt vaaleaksi kun tuli joku allergia.
- Anonyymi
Onko sinulla ollut välillä punaiset hiukset? Vai mietitkö mitä punahiuksiselle kuuluu?
- Anonyymi
Hänellä oli silloin punaiset hiukset.
- Anonyymi
Siksi huhuilen tätä kautta koska en ole saanut häneen yhteyttä hänen numeronsa saattaa olla salainen.
T:aloittaja - Anonyymi
Hän on minua vuoden vanhempi.
- Anonyymi
En uskonutkaan että tämän kautta hänet löydän eikä tarvitsekaan.
Mutta toivon että hänelle kuuluu hyvää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162346
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673