Sitten kun mulle selviää että et ole koskaan mun

Anonyymi

Lähden etätöihin jonnekin kauas unohtamaan sut. En vaan tiedä minne.
Onko kellään ideoita mihin voisi mennä? Vuokrata asunnon tai mökin tai vastaavaa.. Suomessa ajattelin pysyä.

27

68

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan tyhmiä juttuja…

• Anonyymi

Kerro minne menet niin voin tulla mukaan?

• Anonyymi

Samaa vähän mietin tuossa itsekin kun olin kirjoittanut tuon. Että voishan niitä etätöitä tehdä jossain kivassa paikassa vaikka toinen olisi kokonaan mun.

• Anonyymi

Etätyöhommelit juuri peruttiin että muuten kelpo ultimaatum jollekin..

Tästä aiheesta on laulukin olemassa:"Ja joooos en sinua saa, läähden muille maille" ( Kalliolle Kukkulalle) kuunnelkaapa niin itkettää.

• Anonyymi

Aika moni firma huomasi, että se on hyvä juttu. Sairaspoissaolot väheni kummasti. Koronasta johtuva etätyösuositus on poissa, mutta etätyöt jatkuu monilla aloilla silti. Mulla jatkuu.

• Anonyymi

Puolijoukkuetelttaa joku kaupitteli, minnehän sen sais pystyttää.

• Anonyymi

Hehtaareita saa varmaan halvalla lapista. Sinne mahtuisi ja saisi olla rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehtaareita saa varmaan halvalla lapista. Sinne mahtuisi ja saisi olla rauhassa.

Et saa rauhaa missään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et saa rauhaa missään.

Häneltä en varmaan saakaan. Ehkä en haluakaan koskaan. Eikä mulle ole vielä selvinnyt saanko hänet. Unohdan aina kysyä kun näen hänet, ajatukset menee sekaisin.

• Anonyymi

Riippuu vähän millä alalla olet töissä. Radiossa joku kertoi just lähteneensä Havaijille, olisko se ap:lle kiva paikka.

• Anonyymi

Voisihan se mennä viikon tai kaksi, mutta ei pidemmäksi aikaa. Hyvässä seurassa mikä vaan paikka kelpaa.

• Anonyymi

Tuttu lähti just jonnekin Singaporeen. Ei aikonut tulla hetkeen takas. Suomalaiselle firmalle hommia tekee

• Anonyymi

Työ on muuttunut täysin. Jotain hyötyä koronastakin.

• Anonyymi

Kokeile matkailuautoa sillä pääsee minne vaa.

• Anonyymi

Ei onnistu, en ole koskaan ajanut henkilöautoa suurempaa.

• Anonyymi

Tulisin hyvin surulliseksi, jos hän luulisi sellaista. Ajatus yhdessä olemisesta olisi mukavampi. En osaa lukea rivien välistä, enkä aina näe metsää puilta. Epäsuora vihjauskaan ei välttämättä aina mene perille. Suora puhe toimii.

• Anonyymi

Miten suoraan sulle pitää sanoa? Jos ajatellaan hetki, että olisit hän. Jos on liian suora niin toinen voi säikähtää. Pitää löytää se kultainen keskitie, mutta mikä se sitten on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten suoraan sulle pitää sanoa? Jos ajatellaan hetki, että olisit hän. Jos on liian suora niin toinen voi säikähtää. Pitää löytää se kultainen keskitie, mutta mikä se sitten on?

Asioita voi kertoa monella tapaa. Lempeästi, mutta rehellisesti. Vitsi voi jäädä vitsiksi, koska jää edelleen "entä jos" -asteelle. Uskon, että se kultainen keskitiekin löytyy. Hieman arkana saattaisin säikähtää jonkun toisen kohdalla, hänen tyylinsä ei säikäytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asioita voi kertoa monella tapaa. Lempeästi, mutta rehellisesti. Vitsi voi jäädä vitsiksi, koska jää edelleen "entä jos" -asteelle. Uskon, että se kultainen keskitiekin löytyy. Hieman arkana saattaisin säikähtää jonkun toisen kohdalla, hänen tyylinsä ei säikäytä.

Kyllä se varmasti löytyy jokaiselle aikanaan. Olet oikeassa. Toivottavasti yksi ajattelee musta samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina pikkusen pitää mustamaalata samalla jotain, kun kerää itselleen pisteitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina pikkusen pitää mustamaalata samalla jotain, kun kerää itselleen pisteitä?

Tä? Mitähän tälläkin mahdat tarkoittaa. Mustamaalata ketä. En nyt ihan saa ideasta kiinni. 🙄

• Anonyymi

Juo viinaa

• Anonyymi

Olen sitä tehnyt jo ihan tarpeeksi elämässäni. Ehkä vappuna sitten.

• Anonyymi

Kannattaa myydä kaikki mitä on ja poistua maasta lopullisesti.

• Anonyymi

Ei yhtään huono idea. Pari kertaa käynyt mielessä, että pitää katsoa eri vaihtoehtoja miten pääsee Ruotsiin nopeimmin. Ehkä pakkaan kassin sitä varten valmiiksi. Passikaan ole voimassa, pitäs käydä uusimassa ajoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei yhtään huono idea. Pari kertaa käynyt mielessä, että pitää katsoa eri vaihtoehtoja miten pääsee Ruotsiin nopeimmin. Ehkä pakkaan kassin sitä varten valmiiksi. Passikaan ole voimassa, pitäs käydä uusimassa ajoissa.

Ruottihan voi olla samassa kusessa

Nuukkioon haluaisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruottihan voi olla samassa kusessa

Nuukkioon haluaisin

No eikö aluksi ole hyvä lähteä vaan poispäin Ruotsista. En tiedä pitäisikö tuo passijuttu hoitaa kuntoon, tiedä mihin tässä joutuu.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      138
      2534
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      359
      1948
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1617
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1453
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1340
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      107
      889
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      762
    Aihe