Sitten kun mulle selviää että et ole koskaan mun

Anonyymi

Lähden etätöihin jonnekin kauas unohtamaan sut. En vaan tiedä minne.
Onko kellään ideoita mihin voisi mennä? Vuokrata asunnon tai mökin tai vastaavaa.. Suomessa ajattelin pysyä.

27

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan tyhmiä juttuja…

• Anonyymi

Kerro minne menet niin voin tulla mukaan?

• Anonyymi

Samaa vähän mietin tuossa itsekin kun olin kirjoittanut tuon. Että voishan niitä etätöitä tehdä jossain kivassa paikassa vaikka toinen olisi kokonaan mun.

• Anonyymi

Etätyöhommelit juuri peruttiin että muuten kelpo ultimaatum jollekin..

Tästä aiheesta on laulukin olemassa:"Ja joooos en sinua saa, läähden muille maille" ( Kalliolle Kukkulalle) kuunnelkaapa niin itkettää.

• Anonyymi

Aika moni firma huomasi, että se on hyvä juttu. Sairaspoissaolot väheni kummasti. Koronasta johtuva etätyösuositus on poissa, mutta etätyöt jatkuu monilla aloilla silti. Mulla jatkuu.

• Anonyymi

Puolijoukkuetelttaa joku kaupitteli, minnehän sen sais pystyttää.

• Anonyymi

Hehtaareita saa varmaan halvalla lapista. Sinne mahtuisi ja saisi olla rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehtaareita saa varmaan halvalla lapista. Sinne mahtuisi ja saisi olla rauhassa.

Et saa rauhaa missään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et saa rauhaa missään.

Häneltä en varmaan saakaan. Ehkä en haluakaan koskaan. Eikä mulle ole vielä selvinnyt saanko hänet. Unohdan aina kysyä kun näen hänet, ajatukset menee sekaisin.

• Anonyymi

Riippuu vähän millä alalla olet töissä. Radiossa joku kertoi just lähteneensä Havaijille, olisko se ap:lle kiva paikka.

• Anonyymi

Voisihan se mennä viikon tai kaksi, mutta ei pidemmäksi aikaa. Hyvässä seurassa mikä vaan paikka kelpaa.

• Anonyymi

Tuttu lähti just jonnekin Singaporeen. Ei aikonut tulla hetkeen takas. Suomalaiselle firmalle hommia tekee

• Anonyymi

Työ on muuttunut täysin. Jotain hyötyä koronastakin.

• Anonyymi

Kokeile matkailuautoa sillä pääsee minne vaa.

• Anonyymi

Ei onnistu, en ole koskaan ajanut henkilöautoa suurempaa.

• Anonyymi

Tulisin hyvin surulliseksi, jos hän luulisi sellaista. Ajatus yhdessä olemisesta olisi mukavampi. En osaa lukea rivien välistä, enkä aina näe metsää puilta. Epäsuora vihjauskaan ei välttämättä aina mene perille. Suora puhe toimii.

• Anonyymi

Miten suoraan sulle pitää sanoa? Jos ajatellaan hetki, että olisit hän. Jos on liian suora niin toinen voi säikähtää. Pitää löytää se kultainen keskitie, mutta mikä se sitten on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten suoraan sulle pitää sanoa? Jos ajatellaan hetki, että olisit hän. Jos on liian suora niin toinen voi säikähtää. Pitää löytää se kultainen keskitie, mutta mikä se sitten on?

Asioita voi kertoa monella tapaa. Lempeästi, mutta rehellisesti. Vitsi voi jäädä vitsiksi, koska jää edelleen "entä jos" -asteelle. Uskon, että se kultainen keskitiekin löytyy. Hieman arkana saattaisin säikähtää jonkun toisen kohdalla, hänen tyylinsä ei säikäytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asioita voi kertoa monella tapaa. Lempeästi, mutta rehellisesti. Vitsi voi jäädä vitsiksi, koska jää edelleen "entä jos" -asteelle. Uskon, että se kultainen keskitiekin löytyy. Hieman arkana saattaisin säikähtää jonkun toisen kohdalla, hänen tyylinsä ei säikäytä.

Kyllä se varmasti löytyy jokaiselle aikanaan. Olet oikeassa. Toivottavasti yksi ajattelee musta samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina pikkusen pitää mustamaalata samalla jotain, kun kerää itselleen pisteitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina pikkusen pitää mustamaalata samalla jotain, kun kerää itselleen pisteitä?

Tä? Mitähän tälläkin mahdat tarkoittaa. Mustamaalata ketä. En nyt ihan saa ideasta kiinni. 🙄

• Anonyymi

Juo viinaa

• Anonyymi

Olen sitä tehnyt jo ihan tarpeeksi elämässäni. Ehkä vappuna sitten.

• Anonyymi

Kannattaa myydä kaikki mitä on ja poistua maasta lopullisesti.

• Anonyymi

Ei yhtään huono idea. Pari kertaa käynyt mielessä, että pitää katsoa eri vaihtoehtoja miten pääsee Ruotsiin nopeimmin. Ehkä pakkaan kassin sitä varten valmiiksi. Passikaan ole voimassa, pitäs käydä uusimassa ajoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei yhtään huono idea. Pari kertaa käynyt mielessä, että pitää katsoa eri vaihtoehtoja miten pääsee Ruotsiin nopeimmin. Ehkä pakkaan kassin sitä varten valmiiksi. Passikaan ole voimassa, pitäs käydä uusimassa ajoissa.

Ruottihan voi olla samassa kusessa

Nuukkioon haluaisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruottihan voi olla samassa kusessa

Nuukkioon haluaisin

No eikö aluksi ole hyvä lähteä vaan poispäin Ruotsista. En tiedä pitäisikö tuo passijuttu hoitaa kuntoon, tiedä mihin tässä joutuu.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      42
      4905
    2. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      18
      3646
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      69
      3443
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      101
      2798
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      86
      2670
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      30
      2620
    7. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      16
      1693
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1536
    9. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      201
      1428
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      152
      1311
    Aihe