Lähden etätöihin jonnekin kauas unohtamaan sut. En vaan tiedä minne.
Onko kellään ideoita mihin voisi mennä? Vuokrata asunnon tai mökin tai vastaavaa.. Suomessa ajattelin pysyä.
Sitten kun mulle selviää että et ole koskaan mun
27
82
Vastaukset
- AnonyymiIhan tyhmiä juttuja… 
- AnonyymiKerro minne menet niin voin tulla mukaan? - AnonyymiSamaa vähän mietin tuossa itsekin kun olin kirjoittanut tuon. Että voishan niitä etätöitä tehdä jossain kivassa paikassa vaikka toinen olisi kokonaan mun. 

- AnonyymiEtätyöhommelit juuri peruttiin että muuten kelpo ultimaatum jollekin.. 
 Tästä aiheesta on laulukin olemassa:"Ja joooos en sinua saa, läähden muille maille" ( Kalliolle Kukkulalle) kuunnelkaapa niin itkettää.- AnonyymiAika moni firma huomasi, että se on hyvä juttu. Sairaspoissaolot väheni kummasti. Koronasta johtuva etätyösuositus on poissa, mutta etätyöt jatkuu monilla aloilla silti. Mulla jatkuu. 

- AnonyymiPuolijoukkuetelttaa joku kaupitteli, minnehän sen sais pystyttää. - AnonyymiHehtaareita saa varmaan halvalla lapista. Sinne mahtuisi ja saisi olla rauhassa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hehtaareita saa varmaan halvalla lapista. Sinne mahtuisi ja saisi olla rauhassa. Et saa rauhaa missään. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Et saa rauhaa missään. Häneltä en varmaan saakaan. Ehkä en haluakaan koskaan. Eikä mulle ole vielä selvinnyt saanko hänet. Unohdan aina kysyä kun näen hänet, ajatukset menee sekaisin. 

- AnonyymiRiippuu vähän millä alalla olet töissä. Radiossa joku kertoi just lähteneensä Havaijille, olisko se ap:lle kiva paikka. - AnonyymiVoisihan se mennä viikon tai kaksi, mutta ei pidemmäksi aikaa. Hyvässä seurassa mikä vaan paikka kelpaa. 

- AnonyymiTuttu lähti just jonnekin Singaporeen. Ei aikonut tulla hetkeen takas. Suomalaiselle firmalle hommia tekee - AnonyymiTyö on muuttunut täysin. Jotain hyötyä koronastakin. 

- AnonyymiKokeile matkailuautoa sillä pääsee minne vaa. - AnonyymiEi onnistu, en ole koskaan ajanut henkilöautoa suurempaa. 

- AnonyymiTulisin hyvin surulliseksi, jos hän luulisi sellaista. Ajatus yhdessä olemisesta olisi mukavampi. En osaa lukea rivien välistä, enkä aina näe metsää puilta. Epäsuora vihjauskaan ei välttämättä aina mene perille. Suora puhe toimii. - AnonyymiMiten suoraan sulle pitää sanoa? Jos ajatellaan hetki, että olisit hän. Jos on liian suora niin toinen voi säikähtää. Pitää löytää se kultainen keskitie, mutta mikä se sitten on? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miten suoraan sulle pitää sanoa? Jos ajatellaan hetki, että olisit hän. Jos on liian suora niin toinen voi säikähtää. Pitää löytää se kultainen keskitie, mutta mikä se sitten on? Asioita voi kertoa monella tapaa. Lempeästi, mutta rehellisesti. Vitsi voi jäädä vitsiksi, koska jää edelleen "entä jos" -asteelle. Uskon, että se kultainen keskitiekin löytyy. Hieman arkana saattaisin säikähtää jonkun toisen kohdalla, hänen tyylinsä ei säikäytä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Asioita voi kertoa monella tapaa. Lempeästi, mutta rehellisesti. Vitsi voi jäädä vitsiksi, koska jää edelleen "entä jos" -asteelle. Uskon, että se kultainen keskitiekin löytyy. Hieman arkana saattaisin säikähtää jonkun toisen kohdalla, hänen tyylinsä ei säikäytä. Kyllä se varmasti löytyy jokaiselle aikanaan. Olet oikeassa. Toivottavasti yksi ajattelee musta samoin. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Asioita voi kertoa monella tapaa. Lempeästi, mutta rehellisesti. Vitsi voi jäädä vitsiksi, koska jää edelleen "entä jos" -asteelle. Uskon, että se kultainen keskitiekin löytyy. Hieman arkana saattaisin säikähtää jonkun toisen kohdalla, hänen tyylinsä ei säikäytä. Aina pikkusen pitää mustamaalata samalla jotain, kun kerää itselleen pisteitä? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Aina pikkusen pitää mustamaalata samalla jotain, kun kerää itselleen pisteitä? Tä? Mitähän tälläkin mahdat tarkoittaa. Mustamaalata ketä. En nyt ihan saa ideasta kiinni. 🙄 

- AnonyymiJuo viinaa - AnonyymiOlen sitä tehnyt jo ihan tarpeeksi elämässäni. Ehkä vappuna sitten. 

- AnonyymiKannattaa myydä kaikki mitä on ja poistua maasta lopullisesti. - AnonyymiEi yhtään huono idea. Pari kertaa käynyt mielessä, että pitää katsoa eri vaihtoehtoja miten pääsee Ruotsiin nopeimmin. Ehkä pakkaan kassin sitä varten valmiiksi. Passikaan ole voimassa, pitäs käydä uusimassa ajoissa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei yhtään huono idea. Pari kertaa käynyt mielessä, että pitää katsoa eri vaihtoehtoja miten pääsee Ruotsiin nopeimmin. Ehkä pakkaan kassin sitä varten valmiiksi. Passikaan ole voimassa, pitäs käydä uusimassa ajoissa. Ruottihan voi olla samassa kusessa 
 Nuukkioon haluaisin
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ruottihan voi olla samassa kusessa 
 Nuukkioon haluaisinNo eikö aluksi ole hyvä lähteä vaan poispäin Ruotsista. En tiedä pitäisikö tuo passijuttu hoitaa kuntoon, tiedä mihin tässä joutuu. 

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424905
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011428
- 1521311