sara siepin

Anonyymi

pullistelu rintoineen joka päivä mediassa on jotain ällöä. Siepit tunnetaan täällä vireinä ja hömppä viihteellä eivät ratsasta. Pusero päälle ja töihin.

21

1970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raha nainen

    • Anonyymi

      Vaiha kanavaa ko et katheellisena kestä kattoa ko toinen on super kaunis ja tienaaki tosi hyvin. Hävytön ihminen olet!

    • Anonyymi

      Tokkopa se edes on Sieppi, kun nykyään ihan kuka vain voi sanoa olevansa jotain aidosti olematta sitä. Vai voinko mieki esimerkiksi väittää olevani vaikka Kekkosen kauan kadoksissa ollut poika olematta sitä? x'3

    • Anonyymi

      Ei taida olla muoniolainen eikä enontekiöläinen. Helsinkiläinen julkkis, eikä sekään kenellekään kuulu mitä tekee ja touhuaa. .

    • Anonyymi

      Väyhlän tyttöjä, kehiskeli mökilläänkin, ko hankkinu vuohraustontille mädän kodan huohraushommillaan ja silikoonia on muuallakin ko akkunalasin saumasa.

    • Anonyymi

      Epäaitoa. Ei hoota roiskita minne sattuu. Kielitieteilijä voi oppia säännöt jos on ahkera. Syntyperäinen hoon päältä puhuva kirjoittaa virheettömästi hoon päältä.

      • Anonyymi

        hoo sulla on housussas, takapuohlela, siinä keltasen ja ruskien välisä


      • Anonyymi

        Näinpä. Muoniolaiseen murteeseen kuuluu h:n päälle puhuminen ja aidot Muoniolaiset sen taitavat muualta tulleet vain yrittävät varastaa omakseen tämän hienon Muonion murteen piirteen.


    • Anonyymi

      vain pulleat on mollukat tytöllä, häätyykö nuilla imetykseen, saa peipi silikoonimyrkyn ko yrithää ?

    • Anonyymi

      Kyllä pittää taas katteellisten ruikuttaa kun ei ittellä avuja heleppoon tienaamiseen niinku Saralla. Fiksu likka kun sijoittaa tulojaan eikä hassaa taivaan tuuliin.

      • Anonyymi

        Perusteleppas, että millä perusteella täällä ihmiset on mukamas kateellisia ? Se, että kaikki ei palvo maata tuon feikki Siepin jalkojen alla ei tarkoita, että ihmiset olisivat kateellisia ko henkilölle.


      • Anonyymi

        Onpa tosi "fiksu likka", kun mitä televisiossa sen asuntoa joskus esiteltiin niin se oli kuin kaatopaikka ja ulosotossakin se on joskus ehtiny olemaan, kun hankki toiminimen eikä tajunnu että toimimestä pitää maksaa tuotti se rahaa sille toiminimen ottajalle taikka ei. Ja se juoksee miljonäärien perässä helpon rahan toivossa ja haukkuu eksän maanrakoon, kun ei pysty kattomaan peiliin ja omia vikojaan näkemään.

        Niin mistä me mukamas kateelliset tarkalleenottaen ollaan kateellisia tälle? Mie en ainakaan ikimaailmassa haluais olla tämä tyyppi! x'3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa tosi "fiksu likka", kun mitä televisiossa sen asuntoa joskus esiteltiin niin se oli kuin kaatopaikka ja ulosotossakin se on joskus ehtiny olemaan, kun hankki toiminimen eikä tajunnu että toimimestä pitää maksaa tuotti se rahaa sille toiminimen ottajalle taikka ei. Ja se juoksee miljonäärien perässä helpon rahan toivossa ja haukkuu eksän maanrakoon, kun ei pysty kattomaan peiliin ja omia vikojaan näkemään.

        Niin mistä me mukamas kateelliset tarkalleenottaen ollaan kateellisia tälle? Mie en ainakaan ikimaailmassa haluais olla tämä tyyppi! x'3

        Kaunis nainen mutta mennyt vähän överiksi tuo jatkuva tyhjänpäiväinen esillä olo.
        Vähempiki kyllä riittää ja kun ei oikeastaan mitään asiaa ole sanottavana, niin näyttäis paremmalta kun olisi esillä vähemmän.


    • Anonyymi

      Ei ainakhaan tarvitte pelastusliiviä southaessa.

      • Anonyymi

        Laina rahalla saa vaikka sarvet päähän. Tuo otti silikoonit.


    • Anonyymi

      Joo isot on tissit sillä.

      • Anonyymi

        Niin silikooniset sellaiset. x'3 Koska kuten sanottua niin lainarahalla saa vaikka sarvet päähän.

        Tietääkö kukaan mikä tämän feikin oikea sukunimi on, kun Sieppi se ei ainakaan ole. Se on yksi mikä on varmaa.


    • Anonyymi

      En tiiä muuta, mutta on hieno nainen, kelpais kyllä mullekkin.

      • Anonyymi

        Ja mulhe, heheh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mulhe, heheh.

        Miksi Saara nauro no ko Jeesus lähti ostahmaan kalilean osuuskaupasta kortonkeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Saara nauro no ko Jeesus lähti ostahmaan kalilean osuuskaupasta kortonkeja.

        ei nauhranu, nieli lastillisen, pyys tuomaan sidukkaa ja kiljua !


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      92
      732
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      73
      615
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      476
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe