sara siepin

Anonyymi

pullistelu rintoineen joka päivä mediassa on jotain ällöä. Siepit tunnetaan täällä vireinä ja hömppä viihteellä eivät ratsasta. Pusero päälle ja töihin.

21

1970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raha nainen

    • Anonyymi

      Vaiha kanavaa ko et katheellisena kestä kattoa ko toinen on super kaunis ja tienaaki tosi hyvin. Hävytön ihminen olet!

    • Anonyymi

      Tokkopa se edes on Sieppi, kun nykyään ihan kuka vain voi sanoa olevansa jotain aidosti olematta sitä. Vai voinko mieki esimerkiksi väittää olevani vaikka Kekkosen kauan kadoksissa ollut poika olematta sitä? x'3

    • Anonyymi

      Ei taida olla muoniolainen eikä enontekiöläinen. Helsinkiläinen julkkis, eikä sekään kenellekään kuulu mitä tekee ja touhuaa. .

    • Anonyymi

      Väyhlän tyttöjä, kehiskeli mökilläänkin, ko hankkinu vuohraustontille mädän kodan huohraushommillaan ja silikoonia on muuallakin ko akkunalasin saumasa.

    • Anonyymi

      Epäaitoa. Ei hoota roiskita minne sattuu. Kielitieteilijä voi oppia säännöt jos on ahkera. Syntyperäinen hoon päältä puhuva kirjoittaa virheettömästi hoon päältä.

      • Anonyymi

        hoo sulla on housussas, takapuohlela, siinä keltasen ja ruskien välisä


      • Anonyymi

        Näinpä. Muoniolaiseen murteeseen kuuluu h:n päälle puhuminen ja aidot Muoniolaiset sen taitavat muualta tulleet vain yrittävät varastaa omakseen tämän hienon Muonion murteen piirteen.


    • Anonyymi

      vain pulleat on mollukat tytöllä, häätyykö nuilla imetykseen, saa peipi silikoonimyrkyn ko yrithää ?

    • Anonyymi

      Kyllä pittää taas katteellisten ruikuttaa kun ei ittellä avuja heleppoon tienaamiseen niinku Saralla. Fiksu likka kun sijoittaa tulojaan eikä hassaa taivaan tuuliin.

      • Anonyymi

        Perusteleppas, että millä perusteella täällä ihmiset on mukamas kateellisia ? Se, että kaikki ei palvo maata tuon feikki Siepin jalkojen alla ei tarkoita, että ihmiset olisivat kateellisia ko henkilölle.


      • Anonyymi

        Onpa tosi "fiksu likka", kun mitä televisiossa sen asuntoa joskus esiteltiin niin se oli kuin kaatopaikka ja ulosotossakin se on joskus ehtiny olemaan, kun hankki toiminimen eikä tajunnu että toimimestä pitää maksaa tuotti se rahaa sille toiminimen ottajalle taikka ei. Ja se juoksee miljonäärien perässä helpon rahan toivossa ja haukkuu eksän maanrakoon, kun ei pysty kattomaan peiliin ja omia vikojaan näkemään.

        Niin mistä me mukamas kateelliset tarkalleenottaen ollaan kateellisia tälle? Mie en ainakaan ikimaailmassa haluais olla tämä tyyppi! x'3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa tosi "fiksu likka", kun mitä televisiossa sen asuntoa joskus esiteltiin niin se oli kuin kaatopaikka ja ulosotossakin se on joskus ehtiny olemaan, kun hankki toiminimen eikä tajunnu että toimimestä pitää maksaa tuotti se rahaa sille toiminimen ottajalle taikka ei. Ja se juoksee miljonäärien perässä helpon rahan toivossa ja haukkuu eksän maanrakoon, kun ei pysty kattomaan peiliin ja omia vikojaan näkemään.

        Niin mistä me mukamas kateelliset tarkalleenottaen ollaan kateellisia tälle? Mie en ainakaan ikimaailmassa haluais olla tämä tyyppi! x'3

        Kaunis nainen mutta mennyt vähän överiksi tuo jatkuva tyhjänpäiväinen esillä olo.
        Vähempiki kyllä riittää ja kun ei oikeastaan mitään asiaa ole sanottavana, niin näyttäis paremmalta kun olisi esillä vähemmän.


    • Anonyymi

      Ei ainakhaan tarvitte pelastusliiviä southaessa.

      • Anonyymi

        Laina rahalla saa vaikka sarvet päähän. Tuo otti silikoonit.


    • Anonyymi

      Joo isot on tissit sillä.

      • Anonyymi

        Niin silikooniset sellaiset. x'3 Koska kuten sanottua niin lainarahalla saa vaikka sarvet päähän.

        Tietääkö kukaan mikä tämän feikin oikea sukunimi on, kun Sieppi se ei ainakaan ole. Se on yksi mikä on varmaa.


    • Anonyymi

      En tiiä muuta, mutta on hieno nainen, kelpais kyllä mullekkin.

      • Anonyymi

        Ja mulhe, heheh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mulhe, heheh.

        Miksi Saara nauro no ko Jeesus lähti ostahmaan kalilean osuuskaupasta kortonkeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Saara nauro no ko Jeesus lähti ostahmaan kalilean osuuskaupasta kortonkeja.

        ei nauhranu, nieli lastillisen, pyys tuomaan sidukkaa ja kiljua !


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      951
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      179
      835
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe