sara siepin

Anonyymi

pullistelu rintoineen joka päivä mediassa on jotain ällöä. Siepit tunnetaan täällä vireinä ja hömppä viihteellä eivät ratsasta. Pusero päälle ja töihin.

21

1970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raha nainen

    • Anonyymi

      Vaiha kanavaa ko et katheellisena kestä kattoa ko toinen on super kaunis ja tienaaki tosi hyvin. Hävytön ihminen olet!

    • Anonyymi

      Tokkopa se edes on Sieppi, kun nykyään ihan kuka vain voi sanoa olevansa jotain aidosti olematta sitä. Vai voinko mieki esimerkiksi väittää olevani vaikka Kekkosen kauan kadoksissa ollut poika olematta sitä? x'3

    • Anonyymi

      Ei taida olla muoniolainen eikä enontekiöläinen. Helsinkiläinen julkkis, eikä sekään kenellekään kuulu mitä tekee ja touhuaa. .

    • Anonyymi

      Väyhlän tyttöjä, kehiskeli mökilläänkin, ko hankkinu vuohraustontille mädän kodan huohraushommillaan ja silikoonia on muuallakin ko akkunalasin saumasa.

    • Anonyymi

      Epäaitoa. Ei hoota roiskita minne sattuu. Kielitieteilijä voi oppia säännöt jos on ahkera. Syntyperäinen hoon päältä puhuva kirjoittaa virheettömästi hoon päältä.

      • Anonyymi

        hoo sulla on housussas, takapuohlela, siinä keltasen ja ruskien välisä


      • Anonyymi

        Näinpä. Muoniolaiseen murteeseen kuuluu h:n päälle puhuminen ja aidot Muoniolaiset sen taitavat muualta tulleet vain yrittävät varastaa omakseen tämän hienon Muonion murteen piirteen.


    • Anonyymi

      vain pulleat on mollukat tytöllä, häätyykö nuilla imetykseen, saa peipi silikoonimyrkyn ko yrithää ?

    • Anonyymi

      Kyllä pittää taas katteellisten ruikuttaa kun ei ittellä avuja heleppoon tienaamiseen niinku Saralla. Fiksu likka kun sijoittaa tulojaan eikä hassaa taivaan tuuliin.

      • Anonyymi

        Perusteleppas, että millä perusteella täällä ihmiset on mukamas kateellisia ? Se, että kaikki ei palvo maata tuon feikki Siepin jalkojen alla ei tarkoita, että ihmiset olisivat kateellisia ko henkilölle.


      • Anonyymi

        Onpa tosi "fiksu likka", kun mitä televisiossa sen asuntoa joskus esiteltiin niin se oli kuin kaatopaikka ja ulosotossakin se on joskus ehtiny olemaan, kun hankki toiminimen eikä tajunnu että toimimestä pitää maksaa tuotti se rahaa sille toiminimen ottajalle taikka ei. Ja se juoksee miljonäärien perässä helpon rahan toivossa ja haukkuu eksän maanrakoon, kun ei pysty kattomaan peiliin ja omia vikojaan näkemään.

        Niin mistä me mukamas kateelliset tarkalleenottaen ollaan kateellisia tälle? Mie en ainakaan ikimaailmassa haluais olla tämä tyyppi! x'3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa tosi "fiksu likka", kun mitä televisiossa sen asuntoa joskus esiteltiin niin se oli kuin kaatopaikka ja ulosotossakin se on joskus ehtiny olemaan, kun hankki toiminimen eikä tajunnu että toimimestä pitää maksaa tuotti se rahaa sille toiminimen ottajalle taikka ei. Ja se juoksee miljonäärien perässä helpon rahan toivossa ja haukkuu eksän maanrakoon, kun ei pysty kattomaan peiliin ja omia vikojaan näkemään.

        Niin mistä me mukamas kateelliset tarkalleenottaen ollaan kateellisia tälle? Mie en ainakaan ikimaailmassa haluais olla tämä tyyppi! x'3

        Kaunis nainen mutta mennyt vähän överiksi tuo jatkuva tyhjänpäiväinen esillä olo.
        Vähempiki kyllä riittää ja kun ei oikeastaan mitään asiaa ole sanottavana, niin näyttäis paremmalta kun olisi esillä vähemmän.


    • Anonyymi

      Ei ainakhaan tarvitte pelastusliiviä southaessa.

      • Anonyymi

        Laina rahalla saa vaikka sarvet päähän. Tuo otti silikoonit.


    • Anonyymi

      Joo isot on tissit sillä.

      • Anonyymi

        Niin silikooniset sellaiset. x'3 Koska kuten sanottua niin lainarahalla saa vaikka sarvet päähän.

        Tietääkö kukaan mikä tämän feikin oikea sukunimi on, kun Sieppi se ei ainakaan ole. Se on yksi mikä on varmaa.


    • Anonyymi

      En tiiä muuta, mutta on hieno nainen, kelpais kyllä mullekkin.

      • Anonyymi

        Ja mulhe, heheh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mulhe, heheh.

        Miksi Saara nauro no ko Jeesus lähti ostahmaan kalilean osuuskaupasta kortonkeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Saara nauro no ko Jeesus lähti ostahmaan kalilean osuuskaupasta kortonkeja.

        ei nauhranu, nieli lastillisen, pyys tuomaan sidukkaa ja kiljua !


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe