sara siepin

Anonyymi

pullistelu rintoineen joka päivä mediassa on jotain ällöä. Siepit tunnetaan täällä vireinä ja hömppä viihteellä eivät ratsasta. Pusero päälle ja töihin.

21

1970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raha nainen

    • Anonyymi

      Vaiha kanavaa ko et katheellisena kestä kattoa ko toinen on super kaunis ja tienaaki tosi hyvin. Hävytön ihminen olet!

    • Anonyymi

      Tokkopa se edes on Sieppi, kun nykyään ihan kuka vain voi sanoa olevansa jotain aidosti olematta sitä. Vai voinko mieki esimerkiksi väittää olevani vaikka Kekkosen kauan kadoksissa ollut poika olematta sitä? x'3

    • Anonyymi

      Ei taida olla muoniolainen eikä enontekiöläinen. Helsinkiläinen julkkis, eikä sekään kenellekään kuulu mitä tekee ja touhuaa. .

    • Anonyymi

      Väyhlän tyttöjä, kehiskeli mökilläänkin, ko hankkinu vuohraustontille mädän kodan huohraushommillaan ja silikoonia on muuallakin ko akkunalasin saumasa.

    • Anonyymi

      Epäaitoa. Ei hoota roiskita minne sattuu. Kielitieteilijä voi oppia säännöt jos on ahkera. Syntyperäinen hoon päältä puhuva kirjoittaa virheettömästi hoon päältä.

      • Anonyymi

        hoo sulla on housussas, takapuohlela, siinä keltasen ja ruskien välisä


      • Anonyymi

        Näinpä. Muoniolaiseen murteeseen kuuluu h:n päälle puhuminen ja aidot Muoniolaiset sen taitavat muualta tulleet vain yrittävät varastaa omakseen tämän hienon Muonion murteen piirteen.


    • Anonyymi

      vain pulleat on mollukat tytöllä, häätyykö nuilla imetykseen, saa peipi silikoonimyrkyn ko yrithää ?

    • Anonyymi

      Kyllä pittää taas katteellisten ruikuttaa kun ei ittellä avuja heleppoon tienaamiseen niinku Saralla. Fiksu likka kun sijoittaa tulojaan eikä hassaa taivaan tuuliin.

      • Anonyymi

        Perusteleppas, että millä perusteella täällä ihmiset on mukamas kateellisia ? Se, että kaikki ei palvo maata tuon feikki Siepin jalkojen alla ei tarkoita, että ihmiset olisivat kateellisia ko henkilölle.


      • Anonyymi

        Onpa tosi "fiksu likka", kun mitä televisiossa sen asuntoa joskus esiteltiin niin se oli kuin kaatopaikka ja ulosotossakin se on joskus ehtiny olemaan, kun hankki toiminimen eikä tajunnu että toimimestä pitää maksaa tuotti se rahaa sille toiminimen ottajalle taikka ei. Ja se juoksee miljonäärien perässä helpon rahan toivossa ja haukkuu eksän maanrakoon, kun ei pysty kattomaan peiliin ja omia vikojaan näkemään.

        Niin mistä me mukamas kateelliset tarkalleenottaen ollaan kateellisia tälle? Mie en ainakaan ikimaailmassa haluais olla tämä tyyppi! x'3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa tosi "fiksu likka", kun mitä televisiossa sen asuntoa joskus esiteltiin niin se oli kuin kaatopaikka ja ulosotossakin se on joskus ehtiny olemaan, kun hankki toiminimen eikä tajunnu että toimimestä pitää maksaa tuotti se rahaa sille toiminimen ottajalle taikka ei. Ja se juoksee miljonäärien perässä helpon rahan toivossa ja haukkuu eksän maanrakoon, kun ei pysty kattomaan peiliin ja omia vikojaan näkemään.

        Niin mistä me mukamas kateelliset tarkalleenottaen ollaan kateellisia tälle? Mie en ainakaan ikimaailmassa haluais olla tämä tyyppi! x'3

        Kaunis nainen mutta mennyt vähän överiksi tuo jatkuva tyhjänpäiväinen esillä olo.
        Vähempiki kyllä riittää ja kun ei oikeastaan mitään asiaa ole sanottavana, niin näyttäis paremmalta kun olisi esillä vähemmän.


    • Anonyymi

      Ei ainakhaan tarvitte pelastusliiviä southaessa.

      • Anonyymi

        Laina rahalla saa vaikka sarvet päähän. Tuo otti silikoonit.


    • Anonyymi

      Joo isot on tissit sillä.

      • Anonyymi

        Niin silikooniset sellaiset. x'3 Koska kuten sanottua niin lainarahalla saa vaikka sarvet päähän.

        Tietääkö kukaan mikä tämän feikin oikea sukunimi on, kun Sieppi se ei ainakaan ole. Se on yksi mikä on varmaa.


    • Anonyymi

      En tiiä muuta, mutta on hieno nainen, kelpais kyllä mullekkin.

      • Anonyymi

        Ja mulhe, heheh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mulhe, heheh.

        Miksi Saara nauro no ko Jeesus lähti ostahmaan kalilean osuuskaupasta kortonkeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Saara nauro no ko Jeesus lähti ostahmaan kalilean osuuskaupasta kortonkeja.

        ei nauhranu, nieli lastillisen, pyys tuomaan sidukkaa ja kiljua !


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe