Ollia ikävä ja ei sais varmaan olla. Olli vaikutti ihanalta jonka seurassa oli hirmu kivaa olla. Kaikki muu siinä oli sivuseikka. Toivottavasti hän tajusi mistä siinä oli oikeasti kyse.
Ihastuin.
Yleisö. Laitanko hänelle huomenna viestin?
Mulla on yhtä sellasta
4
63
Vastaukset
- Anonyymi
Hän kuitenkin vaikutti myös sen verran kiltiltä tai ainakin asialliselta, että tuskin rumasti sanoisi, vaikka ei nappaisi. Toki sekin riski on otettava. Meillä vain oli niin samanlainen ajatusmaailma tietyissä asioissa. Meillä juttu luisti, niin että tuota. Se tulisi todennäköisesti luistamaan vieläkin paremmin muualla. Potentiaalia on ainakin. Mahdollisuus.
- Anonyymi
Harva ihminen on oikeassa elämässä paska. Täällä voi olla mitä vaan. Ei ihastumista hävetä pidä. Lapsellinen on se joka siihen suhtautuu väärin ja inholla. Varsinkin, kun se toinen ei edes ahdistele. Se nyt ei vaan voi sille mitään, et se tykkää.
- Anonyymi
No todellakin se viesti📩
- Anonyymi
Odotan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831236
Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121699- 25645
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-88454- 3341
Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38326Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090