Osaako kukaan selittää?

Anonyymi

Eli elämässäni on tapahtunut paskamainen tapahtuma, joka on vetänyt mielen alas tosi alas. Se ei kuitenkaan ole tämän postauksen varsinainen asia. Vaan se kun luulin tuota yhtä tyyppiä ystäväkseni jollain tasolla kun ollaan tunnettu useampi vuosi. Hänellä on aina ollut sen ajan mitä jokin tarve vittuilla ihmisille ja tehdä kiusaa. Jos siitä sanot se ei auta. Nyt olisin toivonut hiukan edes tukea tilanteessani vaan ei. Kaikki hänen ehdoillaan. Saattaa sanoa, että ymmärrän kun jostain mainitsen vaan käytäntö osoittaa muuta. Mitä paskaa näillä oikein on aivojen tilalla? Mistä kumpuaa aikuisen ihmisen tarve kiusata lähimpiään? Nyt hän on kuitenkin estossa. En usko, että kuitenkaan ymmärtää mistä kenkä puristaa.

3

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joskus ystävyyssuhteet päättyy. Olisiko se jotain kasvua eri suuntiin? Minä menetin pari vuotta sitten lapsuuden ystäväni, jonka kanssa oltiin pitkään todella läheiset ystävykset. Menetys teki todella kipeää. Nyt näen tilanteen väistämättömänä, eikä minua asia enää harmita. On uusia ystäviä, paljon mukavampia sellaisia. Jos vaikka kerron fiiliksistäni , niin oikea ystävä ei ahdistu ja pakene tilanteesta.

    • Anonyymi

      Jos olet estänyt hänet, niin et voi tietää ymmärtääkö vai ei. Itsellä on ollut tuttava, jolla oli tarve jollain tasolla vittuilla mulle aina vähän kaikesta, kai ajatteli etten ymmärtänyt hänen vittuilevan mulle, ymmärsin, mitta en viitsinyt ruveta siitä meteliä pitämään, ei olisi ymmärtänyt miks olisin ottanut itseeni niistä muka hauskoista jutuista. Mä kyllä tuin häntä, kun olen niin idiootti luonteeltani etten voi jättää toista heitteille, kun toisella menee huonosti, hän itse ei piitannut ja antoi ymmärtää ettei mun ongelmat häntä kiinnosta. Onneksi olen tottunut pärjäämään ilman tukea, ei ole ollut kavereita tukemassa vaikeissa paikoissa, oppinut pitämään omat murheet omana tietona, en ole muita niillä rasittanut, koska mulle on opetettu etten ole minkään arvoinen, en tärkeä henkilö kenellekään ja ei mun jutut ja mä kiinnosta ketään.
      Aloituksen kirjoittajalle toivotan tsemppiä ja voimia. Toivottavasti sulla kuitenkin on läheisiä ja muita ystäviä, joilta saat tukea tällä hetkellä, ettet olisi yksin tuossa tilanteessa.

    • Anonyymi

      Mistäköhän se kumpuaa.
      Siitä kun jotkut ihmiset eivät osaa mitään muuta kuin valittaa. Ystävät eivät ole terapeutteja. Jos elämä kolhii, hommaa ammattiapua.

      Toisekseen joillakin on ns. hirtehinen huumorintaju. Monet eivät ymmärrä sitä että joku ronski heitto on oikeasti tarkoitettu kevennykseksi ei veetuiluksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe