Tekijät ovat poliisin mukaan olleet ulkomaalaisia, ja teon kohteena ovat olleet iäkkäämmät ihmiset.
Havainnot Ruotsin kilvissä olevasta autosta GEX 58Z voi ilmoittaa sähköpostitse osoitteeseen
[email protected].
Torniossa kauppareissun uhrit
7
848
Vastaukset
- Anonyymi
Havainnot Ruotsin kilvissä olevasta autosta GEX 58Z kyllä pitäis löytyä kun Tornion kauppakeskuksen parkkihallin turvakameroista löytyi mutta johtaja kielsi kertomasta että ????
- Anonyymi
Jaaha no niin se tästä cittarin johtajan rehellisyydestä tutkikaapa hänen menneisyyttä on nainen niin ei tutkita....
- Anonyymi
Miten tuosta Gränssenistä on päässyt kehittymään tuollainen pesä? Nykyään, kun jotain ikävää tapahtuu, niin aina Gränsseni mukana ja tuntuu, että siellä työskenteleviä aina mukana hämmentämässä.
Onko näin, vai mistä kyse?- Anonyymi
"Gränssenistä on päässyt kehittymään tuollainen pesä?"
Siellä liikkuu raha ja vielä raja - pääsee kulkemaan (lasteineen) helposti.
Ja virkavalta torkkuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Gränssenistä on päässyt kehittymään tuollainen pesä?"
Siellä liikkuu raha ja vielä raja - pääsee kulkemaan (lasteineen) helposti.
Ja virkavalta torkkuu.Ymmärsinkö oikein, poliisin nukkuessa Gränssenillä liikkuu kama?
- Anonyymi
Onko perää, että joistakin kaupoista kysymällä löytää?
- Anonyymi
Mitä siellä on tapahtunut?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772