Itselläni välillä tökkii asiat. Jos klikkaan vaikka jotain keskustelua, niin se pallo pyörii tuossa ruudussa ja sitten avautuu hetkisen kuluttua, tai ei avaudu. Muut sivustot toimivat valon nopeudella, joten ei liene omissa laitteissani ole vikaa.
Toimiiko teillä?
17
92
Vastaukset
- Anonyymi
Ei toimi ei...
xLiner - Anonyymi
ihan sama täällä !?
- Anonyymi
Ei toimi S24 nyt
- Anonyymi
Hyvin toimii ei ongelmaa!
- Anonyymi
Toimii paremmin kuin. Koskaan.
Välillä tosiaan toimii ja välillä ei. Taitaa S24:n modeemissa olla jokin pienehkö virhe. Jos tämä pahenee, niin Matriximme tuhoutuu.
Siinä vaiheessa ei kellään ole kivaa. Mietippäs nyt, jos joutuisi yht'äkkiä reaalimaailmaan.- Anonyymi
"502 Bad Gateway"-näyttö on tullut useampia kertoja tänään. Muuten on toiminut kohtalaisella - ei normaalilla - nopeudella.
- Anonyymi
Ei vaan taas osaa modet tehdä töitään. Yks näyttää kiljuttelevan ja mitä lie muut näprää. Viva la
Vida!- Anonyymi
Hahahah!
- Anonyymi
Nyt on tosi nopea yhteys
- Anonyymi
Tai sitten sinä käyt kovin hitaalla.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten sinä käyt kovin hitaalla.
xLinerKautta historian parhain. En tiedä mikä teitä muita vaivaa?
Hetkittäin toimii ja sitten se on taasen rikki.
Oi voi..- Anonyymi
Mulle lukee portit auki, tervetuloaq!
Anonyymi kirjoitti:
Mulle lukee portit auki, tervetuloaq!
No lähti mullakin rulettamaan..! Hyvin toimii taas. Kohta pitänee vaan poistua...
- Anonyymi
Palsta tökkii, koska sieltä poistetaan keskusteluja. En yhtään ihmettele, että viime aikoina poisteltu enemmän... Selkeästi näkyy, että tyhmät kirjoituksella palstalla lisääntyneet räjähdysmäisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437