Palstalaiset ikäntyy

Anonyymi

Palstan sinkut, joista puolet jo naimisissa ikääntyvät vauhdilla. Itsehän olen ikuisesti sinkku ja nuori. Ainakin omasta mielestä.

Mutta pelottaakohan nuorempaa sukupolvea meidän vanhusten höpötykset? Kovin on vähän nuorempaa sinkkupolvea palstalla.

Toisaalta ihan sama. Vihatkoon, kunhan pelkäävät.

17

307

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitää ymmärtää viinan merkitys parisuhteita etsiessä

T: Viinamies

• Anonyymi

Kun ikääntyy niin tyhmyys lisääntyy, eläkeikäkin pitäisi laskea 37 vuoteen, sitten joutaa jo vanhuuseläkkeelle.

• Anonyymi

Samaa minä sanon miehistä, tuo viimeinen lause. :D
      N46

• Anonyymi

Pelkäävät?

Buahhahhahhaahahhaa!

• Anonyymi

Kiukkuinen pikkusipuli🤭 Sivusta.

• Anonyymi

Ikääntyessä tyhmenee ja lisääntyy.

• Anonyymi

Kaikki ikääntyy.

• Anonyymi

Kun olen yrittänyt ideoida jotain rokote-rokki musiikkijuttua, niin mieleen vimpasi tuo Sigue Sigue Sputnik koska venäläisten oman rokotteen nimi on sputnik, ja esittäjänä love missile vielä: https://www.youtube.com/watch?v=ff974Ocxl4Q

• Anonyymi

Itselläni on kyllä 3krt sitä biontechiä, sputnik-rokote on venäläisten oma, oikeasti venäläisillä on moniakin juttuja joiden nimi on sputnik.

• Anonyymi

Olne jo 46 vuotias. Naimisissa olen ollut 20 vuotta. Ei ole elämää paljon jäljellä ja putinkin voi hyökätä tänne niin sitten voi elämä muuttua vielä pahemmaksi.

• Anonyymi

Olet parhaassa iässä. Tietysti rohkeutta voisi olla hiukkasen enemmän.

• Anonyymi

Kun nuorena juo viinaa löytää kumppanin eikä tarvitse olla yksin.

t. viinamies

• Anonyymi
    • Anonyymi

Aika kuluu, ihmiset ikääntyy, selvää kuin mikä.

"Nuorempi sukupolvi" on suhteellinen käsite. Yli 90-vuotiaiden sukulaisteni mielestä olen lähemmäs 60-vuotiaana nuori. Kolmikymppisten lasteni mielestä en enää kovin nuori, mutten kovin vanhakaan.

• Anonyymi

Kolmikymppiset on teinien mielestä haudan partaalla.

• Jokainen ikääntymistä pelkäävä voi tietysti kaivella vanhan vauvakuvansa esille ja ihailla sitä.

Tarpeeksi kun sitä katselee, on luultavasti hyvinkin samaistettavissa.

• Ihan hyvä, että ikääntyy. Elämä muuttuu jotenkin henkisesti helpommaksi iän myötä. Ei enää jaksa hermoilla ja huolestua kaikesta eikä piitata koko muun maailman mielipiteistä millainen pitäis olla jne.

Eikä tällasta maailmaa loputtomasti jaksas katella muutenkaan, hyvä että ei elä ikuisestikkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      33
      3418
    2. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2585
    3. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      73
      2547
    4. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      2358
    5. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      119
      2217
    6. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1418
    7. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      389
      1085
    8. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      45
      936
    9. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      820
    10. TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation

Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje
      Maailman menoa
      28
      818
    Aihe