Hei
Koska näit salarakkaasi?
Klo?
Nimikirjaimet ja paikkakunta.
Olen isojen päätösten äärellä.
(Varmaan moni valitsisi toisin, mikäli tietäisi)
Enkä todellakaan valitse miestä joka pettänyt minua.
Pelkään, koska on edellisiäkin pettänyt enkä ole planeetan kaunein ruusu.
Päätös vaikuttaa koko loppu elämääni, enkä todellakaan jaa sitä miehen kanssa, joka käy vieraissa.
Nyt tänne rohkeasti vaan.
Kiitos❤️
Käräyttäkää. Muuten menee elämä hukkaan
6
837
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvi olla kedon kaunein kukka, mutta voi olla pellon paras peruna🤗
Jos pitää miettiä että pettääkö puoliso,niin silloin kannattaa mielummin jättää kuin jäädä miettimään puhuuko puoliso totta.
Kenenkään ei kannata eikä pidä elää epävarmuudessa….jos et voi luottaa puolisoosi, niin miksi pitkittää parisuhdetta🙄 elämä on molemmille todella raastavaa jos joutuu aina miettimään, että onko puoliso käynyt vieraissa vai ei🥺 Jos jää rysänpäältä kiinni tai tuo kotiin ”tuliaisia”, niin silloin jättäisin sen enempää mitään sanomatta…. Mutta siihen asti nauttisin elämästä ja ajattelisin että olen puolisolleni juuri täydellinen eikä se tarvitse muita….- Anonyymi
Kun ei hänen exsät tienneet.
Eikä koskaan kertonut, niin tuskin kertoisi minullekaan.
Haluan olla 100%varma. Siksi kysyn täältä, jos minuakin pettänyt.
Ja varmaan jokainen petetty haluaa tietää epäili tai ei. Saisi oikeasti elää rehellistä elämää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja varmaan jokainen petetty haluaa tietää epäili tai ei. Saisi oikeasti elää rehellistä elämääYmmärrän tuon sinunkin kannan, mutta aijotko jatkossa olla kerran kuukaudessa kyselemässä että pettääkö miehesi jonkun kanssa?🤔sehän voi pettää vaikka työpäivän aikana tai vaikka tutustua kaupankassalla johonkin ja mennä nautiskelemaan naisesta🧐joten jos joutuu kokoajan pelkäämään että miehesi pettää, niin silloin suosittelen jättämään puolison….tai vain yrittää luottaa niin kauan kuin jää siitä kiinni…..se myös ajaa puolison pettämään jos kokoajan epäillään….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja varmaan jokainen petetty haluaa tietää epäili tai ei. Saisi oikeasti elää rehellistä elämääJos on eksiään pettänyt, pettää sinuakin.
- Anonyymi
Kaikki muut tietää paitsi vaimo.
- Anonyymi
Miksi kukaan nainen kirjoittaisi: enkä todellakaan ole kedon kaunein kukka. Miehen pilkkaviesti selkeesti jollekin naiselle, mutta miksi. Mä uskon, että jokainen nainen on sen verran arvokas, että on jollekin kaunis. Jokaisella on oikeus olla kaunis ja aina kantsii ottaa mies, jolle olet kaunis eli kun mies rakastaa hän pitää sinua kauniina. Jos mies on vain kauneuden perässä, anna hänen mennä, se on muutoin jatkuva kilpajuoksu, jossa kukaan ei voi voittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004777030- 262541
- 2212513
- 1491814
- 1141718
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128- 741123
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41115Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.138104224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?11037