Onko naisia jotka EI värjää hiuksiaan?
Miksi et värjää?
Onko kukaan sanonut hiuksistasi jotain?
Minkä ikäinen olet?
Plussat ja miinukset värjäämättömistä huksista.
Hiusten Värjäämättömyys
4
86
Vastaukset
- Anonyymi
Tietysti on. Mene vaikka katsomaan kirkkokuoroon tai johonkin eläkeläispiiriin. Suurin osa ei värjää hiuksiaan, tosin joukossa on aina joku iäkkäämpikin ihminen, joka värjää.
Suurimman osan elämästäni en ole värjännyt. Jäin koukkuun hennaukseen jossain vaiheessa. Mutta siinäkin annoin kasvaa ensin pitkän juurikasvun, eli värjäsin harvoin. Pari kuukautta sitten värjäsin suunnilleen oman väriseksi. Juurikasvusta näkyy vähän harmaita, ei haittaa.
Miksi pitäisi huomautella ihmisille heidän luonnollisesta hiusten väristä? Usein luonnollinen väri on nätimpi, kuin mitä ihminen itse kuvittelee. Jopa nk. maantien harmaa. Myös luonnollisesti harmaantuneet hiukset voivat olla todella kauniita. Ehkä hankalin vaihe monelle on se, kun hiukset alkavat harmaantumaan. Itse kokee, että ne harmaantuvat liian aikaisin. Tästä oli juttu jossain iltapäivälehdessä ihan vähän aikaa sitten. Asenteet ilmeisesti alkavat muuttua harmaamyönteisemmiksi. Vähän kehopositiivisuutta vastaava tilanne. - Anonyymi
En värjää, enkä värjäytä, koska olen allerginen hiusväreille, onneksi minulla omasta takaa nätti blondi.
- Anonyymi
Minä laitatutan kampaajalla raitoja , koska hiusvärini ihan hyvä, ja raidat tekee siitä vaaleamman, ja raidathan ei kosketa päänahkaa joka mulla arka.
- Anonyymi
Olen lopettanut värjäämisen 2v ja 4kk sitten. Herkistyin tai oikeastaan allergisoidun väriaineisiin että oli pakko lopettaa. Värjäys alkoi minulla ylä asteella ja nyt loppui 54v että on saanut monta purkkia käyttää ja aivan turhaan. Värjäämättömyys on paljon parempi kuin väriläträys. Helppoa kuin mikä ei juurikasvua, ei kalliita aineita shampoo jne. Suosittelen 😍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1717073
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes642772- 562188
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661359Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3601310- 561274
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181186Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171020Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384988Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980