Pomo vauhkoontui kun myöhästyin vähän töistä. Nyt on kamalan liukkaat jalkakäytävät ja pihat. Parempi myöhään kun ei milloinkaan.Kun Venäjä hyökkää Suomeen ei pommisuojasta lähdetäkään töihin.
Pomo jaksaa valittaa.
7
76
Vastaukset
- Anonyymi
onko tapanasi myöhästyä. Tänään selityksenä liukkaat jalkakäytävät. Huomenna kenties liian kirkas auringonpaiste. Töihin pitää lähteä ajoissa. Silloin ehtii varmasti.
- Anonyymi
Juuri näin. Netistä on helppo katsoa päivää aiemmin että mikä keli tulee olemaan. Sitten vaan lähtee töihin 10 minuuttia aikaisemmin kuin normaalisti jos kelit on vittumaiset. Ei ole vaikeeta tämä homma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Netistä on helppo katsoa päivää aiemmin että mikä keli tulee olemaan. Sitten vaan lähtee töihin 10 minuuttia aikaisemmin kuin normaalisti jos kelit on vittumaiset. Ei ole vaikeeta tämä homma.
Just noin, 4 tuntua aikasemmin
- Anonyymi
Kenkää ja Hetii
- Anonyymi
Tämä. Sori vaan aloittajalle, mutta töistä ei myöhästytä sään takia kuin kolarin/muun merkittävän vahingon sattuessa. Tämäkin kertaluonteista.
- Anonyymi
Töissä ollaan Aina 45 minsaa etuajassa, bitäis senyt tajuu.
- Anonyymi
Minä olen töissä koko viikon yht soittoo, en lähde ikinä pois ku vasta poliisisaattueessa, enkä halua palkkaa edes, sattuu olemaan hilloo muutama euroo jemmas. Joten annan pomomolle mun palkan, ku sil niin vaikeeta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915