Naiset hakevat uutta suhdetta liian aikaisin

Anonyymi

Olen törmännyt sekä tinderissä että muissa deittipaikoissa naisiin jotka ovat eronneet vasta pari kolme kuukautta sitten.

Jotenkin näyttää siltä että suominainen yrittää hakea paikkaussuhdetta heti entisen suhteen loputtua ja täähän on tunnetusti väärä asetelma.

Ite lopetan aloitukset tälläisiin juttuihin heti alkuaan.
Paikkaussuhteeseen hyppääminen on paska juttu. Täysin epävarmaa ja kaikkia ylläreitä voi tulla eteen.

No go.

94

3584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on samalla kosto exälle? Toisilla ei luonne kestä yksiköllä.

      • Anonyymi

        Tollaset kuviot on miehelle pelkkää myrkkyä.
        Ainoastaan panomies menee pukille mutta kunnon jäbä jättää ne asiat. Ja sitähän suominainen ei ymmärrä vaan alkaa vittuilla asioistakun uusi mies tuttavuus saa tietää asiasta.


    • Anonyymi

      Taitaa illa ihan yleismaailmallista ja kaikkia sukupuolia koskevaa tuo laastarointi.

      • Anonyymi

        Ainoastaan tyhmä menee laastarisuhteeseen jos haluaa jotain pysyvää.

        Seksisuhteita hakeville nämä ovat mainio tilaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan tyhmä menee laastarisuhteeseen jos haluaa jotain pysyvää.

        Seksisuhteita hakeville nämä ovat mainio tilaisuus.

        Oli tyhmää tai ei, niin ei se kansallisuuteen tai sukupuoleen sidottua toimintaa ole.


      • Anonyymi

        Kyl maar yhden yön "menettelyllä"se ihmisen tulevaisuus kuin sukukin turvataan....


    • randombypasser

      No ei laastarihommat dorkia ole, jos se on omien korvien välissä myös ymmärrettynä, että mennään nuorallatanssijan roolissa etsimään sitä tasapainoa.

      Mut tietty jos vastakappale olettaa, että haussa on enemmänkin, niin aika kova pudotus siitä tulee, jos kohta omien vinoon menneiden toiveitten vuoksi.

      Paha mennä soimaamaan toista, jos olisi itse pitänyt olla paremmin kartalla siitä, missä kumpikin osapuoli omien korvien välin osalta kiikkuu.

      • Anonyymi

        Eli paha mennä vastaavasti soimaamaan rikollista jos uhrin olisi pitänyt olla paremmin kartalla?

        Samaa ajattelumalliasi voidaan siis tulkita tämän hetken poliittiseen maailmantilanteeseenkin?

        En ole tyhmempää mielidettä lukenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli paha mennä vastaavasti soimaamaan rikollista jos uhrin olisi pitänyt olla paremmin kartalla?

        Samaa ajattelumalliasi voidaan siis tulkita tämän hetken poliittiseen maailmantilanteeseenkin?

        En ole tyhmempää mielidettä lukenut.

        Omasi on, kaukaa haettua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli paha mennä vastaavasti soimaamaan rikollista jos uhrin olisi pitänyt olla paremmin kartalla?

        Samaa ajattelumalliasi voidaan siis tulkita tämän hetken poliittiseen maailmantilanteeseenkin?

        En ole tyhmempää mielidettä lukenut.

        Mistähän sinä pieni aivokuolema tähän nyt yhtäkkiä rikoksen ja rikollisen kaivoit? Jos muutat keskustelun kontekstia, niin tottakai sisältökin muuttuu. Minä puhun parisuhdepettymyksestä, kuten aloittajakin, mutta sinä käännät keskustelun aivan muihin asioihin.

        En ole taitamattomampaa ja tyhmempää kommenttia ikinä lukenut.


    • Anonyymi

      Tapauskohtainen. Jätetyllä naisella voi olla kiire suhteeseen, asiat sekaisin. Ero voi olla harkittu ja mietitty, jolloin ongelmaa ei ole. Sama pätenee miehiin.

    • Anonyymi

      minä todella rakastin ja rakastan edelleen enkä voi edes ajatella toista ihmistä romanttisesti vieläkään
      ihastuneet ihastuu aina uuteen ja uuteen ja elävät tunteesta rakastunut elää tunteelle

    • Anonyymi

      Senssi palstoilla keikaroi naisia jotka ovat naimisissa, sen faktan kiistäen, inttämällä olevansa sinkkuja. samoin on naisia jotka kertoo olevansa lapsettomia, vaikka lapsiakin on.
      Vaikea ymmärtää miksi näin ?
      Usein myöskin koulutuksestaan valehtelevat ?

      • Anonyymi

        Sama miehillä. Miksi pitää valehdella tuollaisista asioista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama miehillä. Miksi pitää valehdella tuollaisista asioista?

        Valehtelevat vielä usein ikänsä 😆😆😆😆😆


    • Anonyymi

      Aloitusta on turha kohdentaa vain naisiin, on varsin yleistä että niin naiset kuin miehetkin lähtevät turhan nopeasti etsimään uutta seuraa.

      Joillekin se systeemi toki toimii, mutta moni tulee siinä samalla satuttaneen niin itseään kuin uusia tapailukumppaneitaankin, kun ei ollutkaan vielä ihan valmis uuteen.

      Toki on ymmärrettävää haluta lämpöä ja läheisyyttä, mutta olisi hienoa jos sen voisi sanoa suoraan, eikä ottaa pöydälle parisuhdeasioita ellei niihin ole oikeasti vielä valmis.

      • Anonyymi

        Mulle yks nainrn ehdotti seurustelua ja hän oli eronnut vasta 2 kk aikaisemmin ja olivat asuneet kimpassa.

        Aluksi ei edes maininnut asiasta mitään. Aloin ihmetellä kun jatkuvasti tuli viestejä ja osa huonekaluista katosi.
        Lopulta kysyin että mikä tää kuvio oikein on.
        Sitten vasta kertoi.

        Takki niskaan ja kengät jalkaan. Ja lähdin.


      • Anonyymi

        Sehän on ap:n oma kokemus tai näkemys asiasta. Älä nyt lähde jeesustelemaan sen asian kanssa.

        Tällä kertaa ap ilmeisesti oli housut jalassa eli mies joten kirjoitus kohdistui luonnolisesti naisiin.

        Itsekin miehenä olen vuosien aikana törmännyt tuollaisiin naisiin useammankin kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on ap:n oma kokemus tai näkemys asiasta. Älä nyt lähde jeesustelemaan sen asian kanssa.

        Tällä kertaa ap ilmeisesti oli housut jalassa eli mies joten kirjoitus kohdistui luonnolisesti naisiin.

        Itsekin miehenä olen vuosien aikana törmännyt tuollaisiin naisiin useammankin kerran.

        Äläs nyt lähde jeesustelemaan etteikö tällä palstalla keskustelu olisi usein tarpeettoman sukupuolitettua. Aivan turha on nostaa tämmöisessä asiassa tikunnokkaan vain toista sukupuolta, kun molemmista löytyy "uhreja" ja "tekijöitä".

        Jos tälle palstalle kirjoittaa vastaavan tekstin jossa yksilöi miehet "pahantekijöiksi", saa niskaansa hirveät haukut ja normijankkaukset että "ei kaikki miehet" jne.

        Näistä hyvistä puheenaiheista kun pitäisi tuon sukupuolten välisen sodan irrallaan niin voisi saada mainioita keskusteluita aikaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt lähde jeesustelemaan etteikö tällä palstalla keskustelu olisi usein tarpeettoman sukupuolitettua. Aivan turha on nostaa tämmöisessä asiassa tikunnokkaan vain toista sukupuolta, kun molemmista löytyy "uhreja" ja "tekijöitä".

        Jos tälle palstalle kirjoittaa vastaavan tekstin jossa yksilöi miehet "pahantekijöiksi", saa niskaansa hirveät haukut ja normijankkaukset että "ei kaikki miehet" jne.

        Näistä hyvistä puheenaiheista kun pitäisi tuon sukupuolten välisen sodan irrallaan niin voisi saada mainioita keskusteluita aikaiseksi.

        No voi voi, eikö enää saa "sukupuolisoida" asioita😅
        Miten tässä näkee ja asiat kirjoittaa kun oma näkökanta on esitettynä.

        Toki mulkeroita löytyy molemmista sukupuolista!
        Ja he toistavat täysin samoja veemäisiä asioita.

        Mielestäni lukijan pitää olla sen verran älykäs ja soveltava että osaa kääntää asiaan liittyvät sukupuolet myös toisinpäin, eikö? Tänne tekstiin kun ei ole tarkoitus kirjoittaa pro gradu tyylistä tekstiä kun asia kuitenkin kohdistuu joko miehiin tai naisiin. JA on käännettävissä miten useimmissa tapauksissa toiseen sukupuoleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi, eikö enää saa "sukupuolisoida" asioita😅
        Miten tässä näkee ja asiat kirjoittaa kun oma näkökanta on esitettynä.

        Toki mulkeroita löytyy molemmista sukupuolista!
        Ja he toistavat täysin samoja veemäisiä asioita.

        Mielestäni lukijan pitää olla sen verran älykäs ja soveltava että osaa kääntää asiaan liittyvät sukupuolet myös toisinpäin, eikö? Tänne tekstiin kun ei ole tarkoitus kirjoittaa pro gradu tyylistä tekstiä kun asia kuitenkin kohdistuu joko miehiin tai naisiin. JA on käännettävissä miten useimmissa tapauksissa toiseen sukupuoleen.

        Tietenkin saa sukupuolittaa aiheita jos siltä tuntuu. Se vaan harvoin johtaa rakentavaan keskusteluun AIHEESTA, kun ihmiset tarttuvat siihen sukupuoliasiaan. Miehet ja naiset lähtevät herkästi puolustuskannalle, jos kokevat olevansa hyökkäyksen kohteena, ja siinä sitten unohtuu se aiheen puiminen.


    • Anonyymi

      No, kyllä ne taitaa miehetkin hakea uutta "pesää" jo, vaikka ei oltaisi kuivillla edellisestäkään suhteesta. On nähty! 😏

      • Anonyymi

        Kyllä, olen hakenut miehenä uutta pesää jo kahden päivän päästä kun suhde meni poikki.

        Mutta niin kuulema teki exäkin😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, olen hakenut miehenä uutta pesää jo kahden päivän päästä kun suhde meni poikki.

        Mutta niin kuulema teki exäkin😅

        Sarjassamme ulkopoliittiset suhteet pesimiskehityksemme kivijalkana.


    • Anonyymi

      Ja höpö höpö. Laastaripanot on parhaita, kiimaa ilman meininkiäkään sitoutua. Usein sellaisia voi yllyttää kokeilemaan vähän erikoisempiakin juttuja kuten bdsm ja kimppaseksi. Tyttö jatkaa sitten kiertoon jonkun muun vaivoiksi ihan omasta aloitteestaan monia kokemuksia ja orgasmeja rikkaampana.

    • Anonyymi

      Toi laastarisuhdejuttu on kyllä enemmän miesten juttuja. Miehellä on yleensä jo samalla viikolla uusi eukko. Naisella menee just helpostikin 2-3 kk, ennkuin löytyy parisuhteelle varovaista orastavaa alkua.

      • Anonyymi

        Yksilöllistä tuokin on, ei pysty tosiasiassa sanomaan että naiset sitä miehet tätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksilöllistä tuokin on, ei pysty tosiasiassa sanomaan että naiset sitä miehet tätä

        Niinpä, ei todellakaan pysty sanomaan sukupuolen mukaan. Ihan sama ihminenkin saattaa toimia eri kohdassa elämäänsä aivan eri tavalla.


      • Anonyymi

        No tähän sukupuoleen ottavaan kantaan vain totean että naisilla on usein myös 3 - 4 samanaikaista panosuhdetta päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tähän sukupuoleen ottavaan kantaan vain totean että naisilla on usein myös 3 - 4 samanaikaista panosuhdetta päällä.

        Eli et halua käydä keskustelua ihmisistä ja heidän tavoistaan yleisesti, vaan ainoastaan ruotia naismakusi mukaisten naisten tapoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et halua käydä keskustelua ihmisistä ja heidän tavoistaan yleisesti, vaan ainoastaan ruotia naismakusi mukaisten naisten tapoja?

        Mitä se sinulle kuuluu


      • Anonyymi

        Niin ja tämäkö on sitä sukupuolineutraalia keskustelua.
        Tää keskustelyryhmä on täynnä itsekeskeisiä henkilöitä jotka vängäävät omaa mielipidettään kuin piru raamattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja tämäkö on sitä sukupuolineutraalia keskustelua.
        Tää keskustelyryhmä on täynnä itsekeskeisiä henkilöitä jotka vängäävät omaa mielipidettään kuin piru raamattua.

        Tässäkin on taas hairahduttu aiheesta puhumisesta, kun on pitänyt päästä puolustamaan omaa sukupuolta.

        Mikähän siinä on ettei näillä palstoilla ole mahdollista pitää nais-/miesvihaa aisoissa ja keskittyä ruotimaan yhdessä yhteisiä ongelmia, ilman että pitää syyllistää "kaikki naiset/ miehet sitä ja tätä".


      • Anonyymi

        Todellakin, miehillähän on huomattavasti useammin kuin naiset uusi jo hyvissä ajoin ENNEN kun edellistä suhdetta on edes lopetettu, jos viitsivät sitä edes lopettaa. En tosin ymmärrä miksi naiset suostuvat siihen, kuka sellaista epäluotettavaa itsekästä tyyppiä haluaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tähän sukupuoleen ottavaan kantaan vain totean että naisilla on usein myös 3 - 4 samanaikaista panosuhdetta päällä.

        no enemmän miehillä niitä panosuhteita löytyy :D


    • Anonyymi

      Joo jätä väliin ja entäs jos se suhde josta nainen ilmoittaa eronneensa on kestänyt vaikka kokonaiset kaksi viikkoa, koska elämä saa jatkua?

    • Anonyymi

      Miehet myös.Tyhmyyksissäni aikoinaan nostin kaksi just eronnutta ukkoa murheen suosta...kiittivät jättämällä mut. Toinen jopa sanoi lähteissään ettei koskaan rakastanut minua vaan olin hyvä tuki ja turva.Nyt olen ollut melkein kymmenen vuotta ilman miehiä.Ei ole mielipahaa ja palkka jää omaan käyttöön.

    • Anonyymi

      Suurin osa naisista etsii sen toisen suhteen tai suhteet jo ennen alkuperäisen päättymistä. Kokemusta on.

      • Anonyymi

        Sinulla on siis kokemusperäistä tietoa siitä miten suurin - ei suuri vaan suurin, eli ainakin yli puolet - naisista suhdetta solmiessaan toimii. Ts. olet elämäsi aikana ehtinyt yrittää suhteen aloittamista lähes kaikkien naisten kanssa. Vaikka tarkoittaisitkin vain suomalaisia naisia etkä kaikkia maailma naisia, niin on sinulla ihan ennätysmäisen laajat kokemukset naisista. Enpä ole ennen kuullutkaan tuollaisesta naistenmiehestä! Tee ihmeessä asiasta väitöskirjatason tutkimus - kyllä se noin laajalla otannalla onnistuu!


    • Anonyymi

      Tuokin on niin suhteellista. Esimerkiksi sillä on väliä millainen se suhde, josta on erottu, on ollut. Olen kuullut sanottavan, että "suruaika" olisi puolet suhteen kestosta. Siis, että viisi vuotta suruaikaa kymmenen vuoden suhteen jälkeen. No juu ja jos siltä tuntuu. Itselleni riitti hieman vähemmän.

      Monet ihmiset myös tekevät sitä eroa pitkään ja hartaasti. Suhdetta yritetään korjata uudestaan ja uudestaan ja jokainen epäonnistunut yritys etäännyttää entisestään ja tekee lopullisen eron helpommaksi. Lopullisen eron hetkellä ei sitten ehkä enää ole jäljellä mitään mitä surra.

      • Anonyymi

        Tuota tuota... tuolla logiikalla 30 vuotisen suhteen päättymisen jälkeen ei siis tule koskaan enää elämänsä aikana uskaltautua parisuhdemarkkinoille koska "suruaika" on se 15 vuotta? Ehtii itse elämäkin päättyä sitä ennen. Että justiinsa..
        Aloitushan on jonkun oman elämänsä surkean oraakkelin yksisilmäinen purkaus, jolle ei tule korvaansa lotkauttaa sen enempää. Tuolla logiikalla tämä "mestari" ei naista löydä kuunaan. Mutta se on hänen ongelmansa.


      • Anonyymi

        Minulla oli kolmen kuukauden suhde, jonka päättymistä surin kymmenen vuotta.


    • kynä.mi

      "Laastarisuhteesta" puhuminen pikaisen uuden suhteen syntyessä on idiotismia.

      Paremminkin tulee aloittaa uusi jo entisen vielä ollessa meneillään. On helpompi erottautua entisestä. Ei aikaa ole loputtomasti. Mitä enemmän jahkailee, sitä todennäköisempää on, että aika ei riitä. 🌹👀

      • Anonyymi

        Ja mikä on fiilis sen jälkeen kun huomaat että SINÄ oletkin se kolmas pyörä jolla ei ole enää merkitystä?

        Yhäkö olet hymynaamoin. Tuskin.


    • Anonyymi

      Vasta 2-3 kuukautta sitten? Toisilla on nopeamminkin. Mutta entä miehet kritisoisitko heitäkin? Lisäksi puhutko nyt avioerosta? Suhdehan on voinut olla pitkään karilla.

    • Anonyymi

      Tietenkin loiset etsivät niin montaa isäntää, kuin mahdollista.

      Näin maksimoidaan oma saanto. Kun yksi on imetty kuiviin resursseistaan, niin on aika hynistä seuraavan kimppuun. Jos suomessa puuttuu naiset suurelta osin työelämästä, niin millä luulette niitten elävän? Toki yritys on kova myös eläkkeelle millä keinoin hyvänsä, että saisi miesten lisäksi kusettaa lisää myös koko yhteiskuntaa.

      Nää vampit upottaa kohta koko yhteiskunnan hillittömyydellään. Kohta ei ole enää pysyviä perheitä ollenkaan ja kaikki on yhtä isoa hippileiriä. Ja kuka voi enää luottaa siihenkään, että kakarat on omia? Ainakin ne on jo sellaisia biokemiallisia sekoituksia, ettei perimäänkään voi enää luottaa, jos eukolla on ollut 50 äijää ennenkin.

    • Anonyymi

      Laastarisuhteet on pakoa entisestä.
      Miehet on helposti roikkumissuhteessa kun ei tajuta päästää irti?

      Suhde pitää osata lopettaa ja elää sen asian kanssa riittävästi jotta uusi suhde voisi hengittää vapaasti sitten aikanaan.

    • Anonyymi

      Ei ainakaan Martina. Kerran oli 3,5 päivää yksin.

    • Anonyymi

      Martina Aitolehti on käynyt läpi jo ainakin kolme miestä parin vuoden takaisen avoeron jälkeen ja julistanut rakkauttaan julkisesti lehdissä, tv:ssä, mutta on edelleen ilman miestä. Hänellä sentään kaksi alaikäistä lasta, joista toinen tosin asuu isällään. Haku päällä varmasti kaiken aikaa, vaikka muuta esittää. Sitten kun jostain jonkun sattuisi saamaan (epäilen vahvasti), sitten selittäisi että on jo kauan tapailtu salassa ja perheellekin esitelyt ja Esko ja Stefu ovat muka hyväksyneet uuden isäpuolikokelaan (taas!) :D)))))))))))))))))))))))

      • Anonyymi

        Ite oon tavallaan osittain samassa tilanteessa Martinan kanssa. Itellä on 2 lasta kahden eri miehen kanssa. Viimesimmästä erosta on nyt noin 4 vuotta enkä oo kaivannut uutta miestä elämään. Mutta ihastunut olen ollut muutamaan ja pientä juttua ollut parin tyypin kanssa. Mut ei mitään suurempaa. Oon aina salannut lähipiiriltäni sen että tapailen jotakuta ja tämän uuden suhteen alun. Vasta sitten kerron jos suhde on kääntynyt vakavaksi enkä voisi salata sitä enää millään tavalla. Haluaisin ensiksi lähimpien ihmisten eli lasten tutustuvan rauhassa tähän uuteen ihmiseen jos sellaisen tuon meidän elämään ja lasten mielipide olisi tosi tärkeä ja ehkä ratkasevakin tekijä suhteen jatkamiselle. Ja tietty sen kumppanin mielipidekin lapsiin yms on tärkeä. Mun ekan lapsen isä on niin verrattavissa eskoon, välittää myös mun toisestakin lapsesta ja on ollut tukena mm edellisessä erossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon tavallaan osittain samassa tilanteessa Martinan kanssa. Itellä on 2 lasta kahden eri miehen kanssa. Viimesimmästä erosta on nyt noin 4 vuotta enkä oo kaivannut uutta miestä elämään. Mutta ihastunut olen ollut muutamaan ja pientä juttua ollut parin tyypin kanssa. Mut ei mitään suurempaa. Oon aina salannut lähipiiriltäni sen että tapailen jotakuta ja tämän uuden suhteen alun. Vasta sitten kerron jos suhde on kääntynyt vakavaksi enkä voisi salata sitä enää millään tavalla. Haluaisin ensiksi lähimpien ihmisten eli lasten tutustuvan rauhassa tähän uuteen ihmiseen jos sellaisen tuon meidän elämään ja lasten mielipide olisi tosi tärkeä ja ehkä ratkasevakin tekijä suhteen jatkamiselle. Ja tietty sen kumppanin mielipidekin lapsiin yms on tärkeä. Mun ekan lapsen isä on niin verrattavissa eskoon, välittää myös mun toisestakin lapsesta ja on ollut tukena mm edellisessä erossa.

        Kyllähän Stefukin elätti Martinan vanhempaa lasta 9 vuotta taloudessaan. Avoeron jälkeen tyttö ei jostain syystä (!) halunnut asua äidillään vaan asuu isänsä kanssa Espoossa. Thermanin tytärkin voi päätyä toisenlaiseen ratkaisuun, kunhan täyttää 12 v. Onneksi yksiö odottaa Martinaa... :)


    • Anonyymi

      Itse kyllä luulen että monikin on tehnyt jo sitä eroa pitkään mielessään . Ehkä jo vuosia. Sitten vasta alkavat seuraa hakemaan kun se on virallista. Kuitenkin erossakin kestää aikansa. Ja taitaa kuitenkin olla yleisempää miesten keskuudessa mennä seuraavaan suhteeseen. Käsitelemättä koko eroa.

      • Anonyymi

        Niinpä niinpä uusi suhde voi olla ihan ok mutta kova pala ja tuskallinen kokemusta on ja tiedän joitakin vaihtaa miestä tämän tästä mikään ei riitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niinpä uusi suhde voi olla ihan ok mutta kova pala ja tuskallinen kokemusta on ja tiedän joitakin vaihtaa miestä tämän tästä mikään ei riitä

        Mitäpä sitä kukaan on tuomitsemaan. Ihmisillä voi olla tarve elää ja tapailla jos ollut pitkässä liitossa. Jokainen tyylillään. Jotkut eivät etsikään mitään vakavaa suhdetta enää jos ollut huono suhde edellinen.


    • Anonyymi

      Monissa tapauksissa suhde on henkisesti loppunut jo kauan ennen varsinaista eroa. Täytyyhän eropäätöstä harkita pitemmän aikaa, se on niin iso päätös.

      • Anonyymi

        Noin se oli minunkin tapauksessa, mutta en ole etsinyt uutta kumppania. Kahta eri miestä pari kertaa tapasin monta vuotta sitten, mutta en enää jaksa sopeutua uuden ihmisen tapoihin ja tulin siihen tulokseen että voin paremmin kun olen yksin ja vuosi vuodelta se tunne on vain vahvistunut. Saa elää juuri niin kuin itse haluaa.


    • Anonyymi

      Tinderit sun muut suhdehaut ovat tuhoon tuomittuja. Kannettu vesi ei kaivossa kestä.

    • Anonyymi

      Mistä tiedät miten kauan nainen on mahdollisesti harkinnut eroaan ennen kuin päätti erota?
      Toki ymmärrän pointtisi mutta tarviiko yleistää?
      Ihmiset ovat kuitenkin erilaisia.
      Tinderissä on muutenkin kaikenlaisia tapauksia varmaan.
      Mutta tärkeintähän on löytää oikeanlainen kumppani.

      • Anonyymi

        A:ltä.. Ei kai kukaan väitä etteikö uusi ja toimiva suhde olisi kaikkien unelmissa.

        MUTTA näin asian kokeneena olen huomannut että naisisissa on paljon niitä joille aika ei ole vielä kypsä.
        Haetaan ja kokeillaan sitä sun tätä. Sinänsä se ei enää häiritse minua koska en enää hae naisseuraa tinderistä tai nettideittipalstoilta.

        Koko kuvio on yhtä sekoilua. Sitä pelleilyä ei vaan enää jaksa. On parempi elää omaa elämän kuviota ja kenties livenä tavata oikea tuttavuus.

        Kukaan ei ota tindereitä ja muita maksullisia deittipaikkoja enää tosissaan. Niiden aika on mennyt ohi meiltä jotka ollaan tosissaan liikkeellä. Ei enää näitä kuvioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A:ltä.. Ei kai kukaan väitä etteikö uusi ja toimiva suhde olisi kaikkien unelmissa.

        MUTTA näin asian kokeneena olen huomannut että naisisissa on paljon niitä joille aika ei ole vielä kypsä.
        Haetaan ja kokeillaan sitä sun tätä. Sinänsä se ei enää häiritse minua koska en enää hae naisseuraa tinderistä tai nettideittipalstoilta.

        Koko kuvio on yhtä sekoilua. Sitä pelleilyä ei vaan enää jaksa. On parempi elää omaa elämän kuviota ja kenties livenä tavata oikea tuttavuus.

        Kukaan ei ota tindereitä ja muita maksullisia deittipaikkoja enää tosissaan. Niiden aika on mennyt ohi meiltä jotka ollaan tosissaan liikkeellä. Ei enää näitä kuvioita

        Moni tuntemani mies ja nainen on löytänyt ihan kumppanin tinderistä. Kyllä sieltä muutakin löytyy kuin panoja, riippuu mitä kirjoittelee ja millaisista tykkää. Se vaan on nykypäivän juttu, sitäpaitsi ei kaikki tapaa irl sopivia ehdokkaita. Joillain on työ, jossa ei kauheammin muita ihmisiä tai sit omanikäsiä, sopivaa sukupuolta ja sinkkuja tapaa. Samoin kaikki ihmiset ei niin usein baareissa tykkää juosta, eikä siellä pahemmin päälle nelikymppisiä käykään. Harva sitä tuolla metsän siimeksessä tai harrastuksissaan välttämättä sopivia ehdokkaita tapaa, mun mielestä tinder vaikuttaa siinä hyvältä, tosin ehkä nuo maksulliset seuranhakupalvelut on kuitenkin parempia, jos suhteen haluaa löytää.


    • Anonyymi

      Kyllä on ihminen eläimen tasolla, jos tärkeintä on parittelu.

      • Anonyymi

        Eihän se Raamatun aikainen käsky muuten toteutuisi. - Nm. Menkää ja täyttäkää maa


    • Anonyymi

      Aivan samalla tavalla tekevät myös mieähet. - Nm. Ei mitään eroa

    • Anonyymi

      Nainen on täydellinen nolla ilman miestä joten itsetunto ei kestä olla hetkeäkään yksin ilman.

      • Anonyymi

        Poken riivaama mies nollaa suhteensa, avioliittonsa sekä naisen itsetunnon ja mt.toimisto saa seuraavan särkyneen sydämen asiakkaansa.


    • Anonyymi

      Vaimo seurusteli vieraan miehen kanssa jo avioliittomme loppuaikoina ja otti eron ja muutti heti (ennen 6 kk harkinta-ajan päättymistä) uuden miehensä luo avoliittoon,
      Ero tuli voimaan 6 kk kuluttua avioerohakemuksesta ja vajaan vuoden kuluttua erosta minäkin löysin uuden tosi mukavan naisen (tai hän löysi minut), jonka kanssa olen ollut nyt avioliitossa lähes 15 vuotta.

      Ex-vaimolle kävi surullisesti kun hänen avopuolisonsa kuoli n. 5 avoliittovuoden jälkeen. Exä on edelleen tietääkseni ilman vakisuhdetta ja 65 v.

    • Anonyymi

      uus jätkä on hommattava HETI eron jälkeen

      • Anonyymi

        Kuka muuten tarjoo illalliset ja drinksut


    • Anonyymi

      Käyttävät laastarina uutta miestä ja käyttävät hyväkseen aikansa ja sitten lemppaavat kun ovat päässeet erosta yli nussimalla. Tätäkään harva nainen edes kehtaa myöntää koska ovat kieroja.

    • Anonyymi

      Noi on noit heikkoja naisia jotka ei pärjää yksin ees kolmea tuntia, ei tarvi niputtaa kaikkia suomalaisia naisia tuohon roskasakkiin

    • Anonyymi

      Suurinosa ihmisistä on roskaa, sukupuoleen katsomatta. Jos löydät kauniin sielun, älä ikinä päästä irti...

      • Anonyymi

        Toisen roska on toisen aarre!


      • Anonyymi

        Entä sitten, jos kaunis sielu tahtoo itse irti? - Nm. Riittääkä kapasiteetti


    • Anonyymi

      Eukon kanssa liitto ohi. no eukon sisko on sinkku ja hyvis hankkeis niin me päätettiin laittaa hyntyyt yhteen ja musta tuli talonmies hänen maatilalleen, hällä ei oo mukuloita, mikäs täs on isäntänä olla.

      • Anonyymi

        Kuulostaa kyllä extreme masokistin ratkasulta. Vaan kai tuollanenkin voi toimia, jos joko eksä ei ole ihan kauhea tai nyksälle on ok olla olematta lainkaan tekemisissä siskonsa ja luultavasti koko perheensä kanssa. Onnea matkaan!


    • Anonyymi

      Naiset usein käsittelevät eroa jo ennen varsinaista eroa. Siksi naiset harvemmin siitä luhistuvat tai tarvitsevat niin pitkän ajan toipuakseen. Ja mitäpä se muille kuuluu toisten asiat. You go girls ja teette just niinku itsestä hyvälle tuntuu.

    • Anonyymi

      Aloittajalle: ihmisillä on tapana muodostaa tietynlainen maku kumppaniehdokkaiden suhteen. Jos tuntuu että aina törmää vain samantyyppisiin ihmisiin, niin sille on ihan syynsä. Se että sinä itse alitajuisesti viehätyt heistä ja hakeudut heidän seuraan.

      Siitä voi kyllä oppia pois, kun oppii tiedostamaan asian. Se vaatii toki töitä eikä ole helppoa muuttaa omia mieltymyksiä, mutta se on melkeimpä ainoa tapa päästä eroon tuosta oravanpyörästä.

      Jos aina tuntuu että törmää vain vastaeronneisiin ihmisiin, voi olla varma että sitä vain sulkee silmät niiltä kaikilta muilta. Jos ajattelee punaista väriä, tuntuu että sitä näkee kaikkialla ja sitten ihmettelee, että eikös niitä muun värisiä autoja tai takkeja olekaan. Sitä vaan varsin luonnostaan kiinnittää huomiota asiaan, joka pyörii itsellä paljon mielessä.

    • Anonyymi

      Jep. Hyvä olisi hetki miettiä mikä meni suhteessa pieleen, ennen seuraavaan hyppäämistä. Tavallaan kasvaa ihmisenä ja eheytyä.
      Muussa tapauksessa on vaara, että tuo edellisen suhteen paskat myös uuteen suhteeseen. Tai vanha suola voi alkaa hetkellisesti janottamaan.

      Kaikkien aikuisten tulisi asua ja tulla toimeen jonkin aikaa myös ihan itsekseen. Tämä myös ihan vaikka vain henkisen kasvun vuoksi.
      Näin sitä osaa sitten paremmin arvostaa toisen apua ja tekemisiä ja siten rakentaa paremman parisuhteen.

      • Anonyymi

        "Kaikkien aikuisten tulisi asua ja tulla toimeen jonkin aikaa myös ihan itsekseen. Tämä myös ihan vaikka vain henkisen kasvun vuoksi.
        Näin sitä osaa sitten paremmin arvostaa toisen apua ja tekemisiä ja siten rakentaa paremman parisuhteen."

        Mikä tuossa itsekseen asumisessa sitten on niin kovin vaivalloista ja vaativaa, että se aiheuttaisi jotain erityistä arvostusta "toisen apua ja tekemistä" kohtaan? Itse olen (ja valtaosa kaikista tuntemistani ihmisistä) aina kokenut itsekseen asumisen helpommaksi vaihtoehdoksi ja siksi tuo ajatus kuulostaa minusta hyvin oudolta.

        Minustakin ihmisen on tosin syytä asua itsekseen ja "osata" asua itsekseen, mutta oikeastaan melko vastakkaisesta syystä. Minusta se on tärkeää, jotta oppii ihan itse pitämään huolen itsestään ja hoitamaan itsensä, eikä kaipaa toiselta juuri noita "apuja ja tekemisiä".


    • Anonyymi

      Miehenä kannattaa tehdä DANNYT.
      Suosia nuoria naisia.

      Elää vapaasti.

    • Anonyymi

      Syyria Somaleille Irakilaisille suomi nainen sopiva. Suomimiehen ei kannate liittoutua suominaisen kanssa. Huo.ia ovat. On

    • Anonyymi

      Elintasoaan he yrittävät paikkailla fyrkat kotiin tuovalla .

    • Anonyymi

      Ite näkisin että vähän tapauskohtasta. Ihan eriasia onko ollu pitkässä suhteessa missä kokenu paljon vai onko ollu ihan lyhyt suhde mikä ei oo ollu hyvä tai enemmän kaverillinen tms.

    • Anonyymi

      Naisilla on huono itsetunto ja siksi haluavat jonkun miehen paikkaamaan sitä että saivat huonoa kohtelua.

      • Anonyymi

        Niin kai siihen selitys löytyy.
        Ite jätän tinderit ja muut ainakin toistaiseksi.
        Joku täällä foorumissa sanoi musta hyvin että jollei kohtuuajassa tapaa ketään niin on parempi poistua näistä kuvioista.

        Olen ihan samaa mieltä. Miehillä tuntuu(pano-oria lukuunottamatta) olevan vähän erilainen asenne deittailuun. Eli haetaan oikeesti sellasta hyvää naistyyppiä
        Ilman kieroilua ja vittuilua. Naisilla asenne tuntuu olevan pääosin erilainen.


    • Anonyymi

      Ja noilta saa tosi helposti. Ei ole tullut kertaakaan pakkeja. Helpoimpia tapauksia todella. Ihan sopivaa näin poikamiehelle. Ei tarvii katelle jotain natisevaa muijaa ja miettiä et saao. Noilta saa ja löytyy vaikka joka päivälle eri muija.
      Hyvä niin

    • Anonyymi

      Eipä noihin mitään aikarajoja oo. Enempi vaikuttaa varmaan eroonkin se, että jos sen rakkauden sattuu kohtaan tai vaihtoehtoisesti tietty se, että on elämänsä miettinyt niin, että loppuelämän hyväksyy elävänsä yksin ilman parisuhdetta.

    • Anonyymi

      Jos tuomitset naisen heti, ennen suhteeseen ryhtymistä niin ei varmasti etene mihinkään. Toiset vaatii kk tai pari päästäkseen jaloilleen ja tehnyt eroa edeltävän suhteen aikana jo vuosia ennen varsinaista eroa. Sitten on niitä jotka ei pääse ihmisestä yli edes 10 vuodessa. Tämä selviää vain tutustumalla ihmiseen eikä katsoa sokeasti erokuukausia. Se sinun nainen voi olla vastaeronnut, eronnut 4 vuotta sitten tai ei ole koskaan suhteessa ollut. Kukaan ei tiedä mutta kohtaa ihmiset ihmisenä äläkä vedä johtopäätöksiä sokeasti diktaattorin elkein.

    • Anonyymi

      Juu eli yleistät taas joihinkin naisiin joita et edes tunne... että sellasta tiedettä täällä taas tänään

    • Anonyymi

      Naisethan aloittavat eroprosessin omassa pienessä mielessä yleensä suhteen aikana ja mies on yleensä yllättynyt. Ehkä naiset siitä syystä vaihtavat miestä lennosta?

      • Anonyymi

        Tilastojen mukaan naiset hakevat avioeroa miehiä useammin ja se tulee useammalle miehelle täysin yllätyksenä.

        Tosin mitä mies tekee suhteella jossa nainen suunnittelee eroa. Ei mitään. Se on ulospääsy myös miehelle vaikka tuleekin täytenä yllätyksenä.


    • Anonyymi

      En ole oikein ymmärtänyt mitä huonoa laastarisuhteessa on. Se voi onnistua tai epäonnistua. Tosin vaikka olisi 10v yksin ja sen jälkeen aloittaisi suhteen voi sekin epäonnistua. Siinä paikataan vain eri asiaa, yksinäisyyttä.

      • Anonyymi

        Eiköhän laastarisuhde ole yleensä täysin toisen hyväksikäyttöä. Se tekee asiasta epämieluisan.

        Kukaan tuskin sukupuolesta riippumatta haluaa olla hetken korvike jos hakee muuta. Toki moni ei halua kuin hetken huumaa se on täysin eri asia.

        Vakavissaan olevien pitää luottaa omaan vaistoon ja ghostata henkilö joka tuntuu epäilytävältä.


    • Anonyymi

      Nainen silmä
      Lähti viestit liian aikaisin it
      Pakko silmätipat ei tarvii tölli sinua enää3

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2146
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2002
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      160
      1699
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      139
      1624
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe