nainen lähestyy sinua paplarit päässä kuusi rullaa ja kukkaleninki päällä ja kälätys kuuluu jo kaukaa etkä pääse pakenemaan sieltä tulee nainen lukuisten kassien ja kantamusten kanssa ja kissankantokoppakin on ja akvaario mukana ja nainen on jo portaillasi ja istahtaa potkuriisi siinä pihalla.
Mitä tekisit jos
45
164
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tekisit jos Sinulla olis vain 10sntin kolikko koko vuodeksi, miä tekisit=
- Anonyymi
Kuvailit juuri naisen jonka kutsuisit ilomielin kotiisi ja toivoisit hänen jäävän. Vai miksi muuten tällaisia kyselet. Taidat jo odottaa häntä potkukelkka pihalle aseteltuna.
- Anonyymi
En miestä haluu peruukkeineen!
- Anonyymi
Toi akvaario meni kyllä yli.
- Anonyymi
🤣🤣
- Anonyymi
Vielä on vettä :)
Kirkuisin!
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Ei muuten, mutta paplarit? Wtf?!
🤣🤣
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Ei muuten, mutta paplarit? Wtf?!
Miten luulet niiden kauniiden kiharoiden syntyvän? Ei kuumilla raudoilla voi kurittaa karvoja jatkuvasti.
Anonyymi kirjoitti:
Miten luulet niiden kauniiden kiharoiden syntyvän? Ei kuumilla raudoilla voi kurittaa karvoja jatkuvasti.
No vaiks luonnonkiharat, kuten mun tyttärellä. Vaaleet kiharat kutrit. ;)
Ja niitä on sellassia pötkylöitä mitkä kieputellaan kosteisiin hiuksiin ja tulee kiharat.HALiMONSTERi kirjoitti:
No vaiks luonnonkiharat, kuten mun tyttärellä. Vaaleet kiharat kutrit. ;)
Ja niitä on sellassia pötkylöitä mitkä kieputellaan kosteisiin hiuksiin ja tulee kiharat.Hiuspatukat nimeltään. Ei perinteisiä paplareita. :)
- Anonyymi
Toivottaisin tervetulleeksi. Energinen olemus laittoi toivomaan rouvan olevan kodinhengetär. Täällä olisi kyllä siivoamista ja järjestämistä, eiku sisään vaan 😁
xLiner- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Samaa ajattelin. Bonusta oli vielä nuo täyteen ahdetut kauppakassit :-D
Mitähän ne sisältävät? Ihan perunaa vai kaljaa? Toki molemmat kelpaavat.
>Simiti< Anonyymi kirjoitti:
Mitähän ne sisältävät? Ihan perunaa vai kaljaa? Toki molemmat kelpaavat.
>Simiti<Perunoista tulikin mieleen, että voisi huomenna väsätä pottumuusia. Isäntä voisi tehdä murekkeen.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Perunoista tulikin mieleen, että voisi huomenna väsätä pottumuusia. Isäntä voisi tehdä murekkeen.
Ei kuulosta huonolta idealta.
>Simiti< Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulosta huonolta idealta.
>Simiti<Eikös tää ollut sunkin lemppareita?
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Eikös tää ollut sunkin lemppareita?
Pitää paikkaansa. Kermaviili ja sipulikeitto. J-lihaa ja ehkä sieniä sekaan. Hifistit ripoittelevat juustoakin pinnalle.
>Simiti<
- Anonyymi
Onko akvaario tyhjä vai täynnä? Ja onko milloin viimeeksi putsattu?
- Anonyymi
Aikamoinen kissa! 😺
- Anonyymi
Miytä tekisit jos olisit jalattomana ks kädettämä jossain loukkauuntuneeinta , phelimsita tietokaan?
Mitä tekisit silloin? - Anonyymi
😂😄😉 ihana...
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
kuu-ukkeli = google, siis lähetti elimeeni vistin, puheelmineen, bitivartmistaa juttua.
Liukastuin taas aika pakasti noin 2senttimetrin syvyinen nilkassa, onneksi on rollaattori apuna jotta pääsee käåymään keittiössä jos haluaa.
Tuo kaikenlaisten loukkaantumisien kanss kuitenkin piristää.... joku pelityttöjen ja miesten juttu mutta... jos pääsen menevään kun yhdellä kådellä on huono kävellä.- Anonyymi
Minun oma rollaattori on Taima merkkinen. Kätevä peli.
>Simiti<
No jos nyt tuohon tupsahtais, niin voisin guuglata jonkun seurakunnan tai kaupungin turvatalon tms. Ja tarjota koko sirkukselle kyydin sinne.
Toivottavasti ei ihan just tule ovelle, kun meinasin vetäistä ansaitut päikkärit. Oon koko päivän siivonnut vaatehuonetta. Tai ainakin pitkään... 😁- Anonyymi
Sirkukselle!? Noh noh poika hyvä
Anonyymi kirjoitti:
Sirkukselle!? Noh noh poika hyvä
No minkälaiseksi tuollaista esitystä voisi muuksi kutsua?
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No minkälaiseksi tuollaista esitystä voisi muuksi kutsua?
Jos vaikka alkuun naiseksi? Nimi selvinnee sitten avioliittovuosien myötä.
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaikka alkuun naiseksi? Nimi selvinnee sitten avioliittovuosien myötä.
Kysyinkin, että miksikäs tuota esitystä voisi muunsi kutsua? Nainenhan sen hoitaa kyllä, mutta kyllä tuo lähinnä menisi sirkuksesta
elisakettu kirjoitti:
Dissellä kevätriehajainen menossa? :-D
(vaatehuoneen siivousta koko päivä... kääk)No perhana! Tänään iski se päivä, kun senkin mylläsin. 2 pussillista roskiin vaatetta, 1 keräykseen ja kaikki vaattet mahtui hyvin lipastoon. Nyt avohyllyt jäi tyhjiks, mihin laitan laatikoita tai jotain alipainepusseja, että saa ylimääräiset petivaatteet jne pois kodinhoitohuoneesta. Seuraavaksi sit se kodinhoitohuone syyniin...
Eteinen, veski ja keittiö kyllä pitäis maalata ennen ylppärijuhlia, että voipi olla, että ne vielä tässä rytkäsen, ennenkuin alkaa kevät hommat.... saa nähdä...😄Disseisback kirjoitti:
No perhana! Tänään iski se päivä, kun senkin mylläsin. 2 pussillista roskiin vaatetta, 1 keräykseen ja kaikki vaattet mahtui hyvin lipastoon. Nyt avohyllyt jäi tyhjiks, mihin laitan laatikoita tai jotain alipainepusseja, että saa ylimääräiset petivaatteet jne pois kodinhoitohuoneesta. Seuraavaksi sit se kodinhoitohuone syyniin...
Eteinen, veski ja keittiö kyllä pitäis maalata ennen ylppärijuhlia, että voipi olla, että ne vielä tässä rytkäsen, ennenkuin alkaa kevät hommat.... saa nähdä...😄Hulluna touhuaa... :-D
Noi ylppäri- yms juhlat ovat siinä mielessä metkoja, et laittaa hieman housuihin vipinää, tekemäpuolelle.
Mitäs sullon aikaa, jotain reilu kaksi kuukautta kai.
Onnittelen poitsua saavutuksesta:) Ja iskää tietty, ja muitakin tukijoukkoja.
Nyt ei jaksa tehdä mitään. Sain muuten sen muutaman kuution jo paperitöitä siivotuksi, kunnes isäntä tyhjensi yhden kaapiston - opiskeluajoilta kaikkea roinaa ynnämuuta - sinne saamarin vanhaan työhuoneeseen, joka alkoi jo näyttää ihmisasumukselta. Pitäisi tässä alkaa aktivoitua. Kunhan olen topilaana hieman paremmassa kunnossa, nyt ei nappase, no ei niin yhtään. Kesemmällä oottaa muut urkut.elisakettu kirjoitti:
Hulluna touhuaa... :-D
Noi ylppäri- yms juhlat ovat siinä mielessä metkoja, et laittaa hieman housuihin vipinää, tekemäpuolelle.
Mitäs sullon aikaa, jotain reilu kaksi kuukautta kai.
Onnittelen poitsua saavutuksesta:) Ja iskää tietty, ja muitakin tukijoukkoja.
Nyt ei jaksa tehdä mitään. Sain muuten sen muutaman kuution jo paperitöitä siivotuksi, kunnes isäntä tyhjensi yhden kaapiston - opiskeluajoilta kaikkea roinaa ynnämuuta - sinne saamarin vanhaan työhuoneeseen, joka alkoi jo näyttää ihmisasumukselta. Pitäisi tässä alkaa aktivoitua. Kunhan olen topilaana hieman paremmassa kunnossa, nyt ei nappase, no ei niin yhtään. Kesemmällä oottaa muut urkut.No just mietin, että teen sellaisen kevyturakan... rajaimella tms. listat ja nurkat. En irroittele erikoisemmin mitään. 😁
No varmaan toi ylioppilaaks pääsee. Kyllä sen verta tunnollinen sälli on. Eikä ota liikoja paineita. 😁
No mulla sit maalla ois tiedossa omppupuiden leikkaamista, sen vois koittaa tehdä jo ens viikonloppuna ja puskia pitäis nyppii irti ja siirrellä. Täällä yks omppupuu ja ehkä haravointia.
Parissa kohteessa ois polttopuuhommaa vielä, mut toinen on tuossa naapurissa. Sitä voi tehdä vasemmalla kädellä milloin huvittaa. Saattaa se mies jo itsekin jotain kyetä tekemään, joten iisiä biisiä.
Motukkaan vaihdan vaan öljyt ja suotimen, niin sillä pääsee ajelee, kun kelit sallii. Ilmanputsarin putsaan öljyyn ja akku onkin jo ladattu. Muutamaan nippaan rasvaa ja ketjuihin vaihteistoöljysipaisu.
Tulee Ellu vauhdikas kesä. 😎Disseisback kirjoitti:
No just mietin, että teen sellaisen kevyturakan... rajaimella tms. listat ja nurkat. En irroittele erikoisemmin mitään. 😁
No varmaan toi ylioppilaaks pääsee. Kyllä sen verta tunnollinen sälli on. Eikä ota liikoja paineita. 😁
No mulla sit maalla ois tiedossa omppupuiden leikkaamista, sen vois koittaa tehdä jo ens viikonloppuna ja puskia pitäis nyppii irti ja siirrellä. Täällä yks omppupuu ja ehkä haravointia.
Parissa kohteessa ois polttopuuhommaa vielä, mut toinen on tuossa naapurissa. Sitä voi tehdä vasemmalla kädellä milloin huvittaa. Saattaa se mies jo itsekin jotain kyetä tekemään, joten iisiä biisiä.
Motukkaan vaihdan vaan öljyt ja suotimen, niin sillä pääsee ajelee, kun kelit sallii. Ilmanputsarin putsaan öljyyn ja akku onkin jo ladattu. Muutamaan nippaan rasvaa ja ketjuihin vaihteistoöljysipaisu.
Tulee Ellu vauhdikas kesä. 😎Katot on inhottavia maalata. Ja pestä, savuvahinkoja esmes.
Keittiö vaatisi uudistamista. No uusi leivinuuni tai mikä tahansa uusittu tulisija olisi tarpeen.
Ai vauhdikas kesä(-kin), vai?
Ainahan sulla ollut :-Delisakettu kirjoitti:
Katot on inhottavia maalata. Ja pestä, savuvahinkoja esmes.
Keittiö vaatisi uudistamista. No uusi leivinuuni tai mikä tahansa uusittu tulisija olisi tarpeen.
Ai vauhdikas kesä(-kin), vai?
Ainahan sulla ollut :-DNo kattoon en nykäsekään. Mutta seinät hölvään... jos kerkeen. 😁
No mua mietityttää koko torppa. Vähän liikaa tilaa yhdelle ukolle, varsinkin jos poika muuttaa muualle. Mutta ehkä kitkuttelen kuitenkin tässä ja sit joskus 10 vuoden päästä alan peruskorjaamaan ja kuorin voitot...😁
Sit laitan siihen malliin, että menee kaupaks. Aloitan katosta ja käyn läpi kaiken vielä kerran... maalle en taida muuttaakaan, vaan siitä tehdään kunnon huvila. 😁
Pikkuisen pitää raivailla sieltä ensin vanhoja kamoja hittoon ja sit hoitaa katto kuntoon. Sit salaojat ja viemärit... sitä mukaa vähän muutakin.
Eläkkeellä sit voi vetää pitkää tikkua aamulla, missä nukahtaa illalla 😁Disseisback kirjoitti:
No kattoon en nykäsekään. Mutta seinät hölvään... jos kerkeen. 😁
No mua mietityttää koko torppa. Vähän liikaa tilaa yhdelle ukolle, varsinkin jos poika muuttaa muualle. Mutta ehkä kitkuttelen kuitenkin tässä ja sit joskus 10 vuoden päästä alan peruskorjaamaan ja kuorin voitot...😁
Sit laitan siihen malliin, että menee kaupaks. Aloitan katosta ja käyn läpi kaiken vielä kerran... maalle en taida muuttaakaan, vaan siitä tehdään kunnon huvila. 😁
Pikkuisen pitää raivailla sieltä ensin vanhoja kamoja hittoon ja sit hoitaa katto kuntoon. Sit salaojat ja viemärit... sitä mukaa vähän muutakin.
Eläkkeellä sit voi vetää pitkää tikkua aamulla, missä nukahtaa illalla 😁Ei liika tila ole laitonta. Itsehän asumisestasi maksat, ei kuulu muille. Mun on pakko myöntää, että jos missä, niin mukavuudenhaluinen olen tilan suhteen. Kyllähän moni karsastaa meitä hieman tyylistämme, mutta mikään ei loppujen lopuksi ole niin yksiselitteistä.
Et kai kattoremppaa tarkoita? Sullahan on uusi kate päällä, jos nyt oikein muistan.
Mutta onhan näissä, aina, vanhoissa uudistamistarvetta. Mutta hyvin kerkeet vielä, reipas nuorukainen olet siinä mittakaavassa.
Eihän sitä tiedä, jos likkasi vielä muuttaa opiskelemaan luoksesi? Tai joku muu tarve enemmälle tilalla. Suurperhe :)elisakettu kirjoitti:
Ei liika tila ole laitonta. Itsehän asumisestasi maksat, ei kuulu muille. Mun on pakko myöntää, että jos missä, niin mukavuudenhaluinen olen tilan suhteen. Kyllähän moni karsastaa meitä hieman tyylistämme, mutta mikään ei loppujen lopuksi ole niin yksiselitteistä.
Et kai kattoremppaa tarkoita? Sullahan on uusi kate päällä, jos nyt oikein muistan.
Mutta onhan näissä, aina, vanhoissa uudistamistarvetta. Mutta hyvin kerkeet vielä, reipas nuorukainen olet siinä mittakaavassa.
Eihän sitä tiedä, jos likkasi vielä muuttaa opiskelemaan luoksesi? Tai joku muu tarve enemmälle tilalla. Suurperhe :)No tässähän sikahalpa asua. 180 neliötä lämpee vuoden alle tonnilla ja muutenkin tiedän tönön niksit. Roipetta voi pistää lisää mäkeen ja siivoilu aina vaan helpottuu.
No katto on laitettu 2004 ja 2007, joten ei se monia vuosia välttämättä kestä? Ja ehkä pelti ois parempi, niin ei tarviis vanhuudenpäivillä könytä katolle tyhjentelemään. 😁
Lämmitystsydemikin menettelee, mutta sekin tulee tiensä päähän jossainvaiheessa.. ja se on nyt työläs kuitenkin. Vanhana ei jaksais samaa. Ja ostajat ei tykkäis. Sitä pitänee pohtia.
No muksut menee ja tulee.. mutta kyllä mun tarttee miettiä enempi ihteeni jo. Suurperhettä tänne ei tule mun hengissäolon aikaan. 🤣
- Anonyymi
Ei mennyt sinänsä polalle koska tuli tytöiltä sähköhirviööön viestejä jutuista ja ... en kertonut uudesta hirviömäisestä loukkaantumestani, on ollut tiedossa tuo, Trweffipyyntöhäö ;LD¨
- Anonyymi
Kelpais kyllä. Sisälle pyytäisin ja hyvänä pitäisin.
- Anonyymi
on sullakin maku…
- Anonyymi
Löin niin pahasta tuon nillkkani jälleen etttä kun se muljahtelee, "This is it dyint# really ... siis oikeasta, ei missään keijumaailmassa missaä jotkin eläimet elävät,...
Paranen vähän jälleen, mutta niin sinkuille joku elokuvamainen peli, Leisure Suit Lärry 6: https://www.youtube.com/watch?v=RSihVeSWpS4 - Anonyymi
Jaahas, anoppi näyttää olevan kutsuttu tukemaan siippaa pidemmällä tähtäimelle taas, tuttu juttu
- Anonyymi
Antaisin sille väliksen osoitteen ja lainaisin potkuriani.
-keinovaginamies-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521663826Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään763034Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442101Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka221944Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461828TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851321Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251258- 401250
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581028Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10738