Henkinen väkivalta

Anonyymi

Kaippa sitä on vähän pöhkö mut mä en oo ymmärtänyt koskaa suhteessa käytöstä jossa toinen huutaa ja raivoo kaikesta mikä vaa sattuu päähän ottaa, voi hajoittaa huonekaluja tai astioita, lapsesi pelkää ja itkee tilanteissa , laittaa jarrut pohjaa autossa, lyö nyrkillä ovenpieliin raivotessa ja syyttää toista ihmistä omasta juomisesta,jota tehnyt ennen suhdetta ja muuttoa yhteen. Tilanteita jossa oikeastaan tuollainen henkilö itse omalla käytöksellään ajaa ihmiset varpailleen ja hyppimään ku marionetti nuket. Koskaan et tiedä mistä huuto alkaa jos sanot väärän sanan yrittäessä puhua ku ahdistaa. On sääntöjä joita sinun on noudatettava ja lapsesi myös tai saat/lapset saavat kuulla olevan päästä vialla. Olet kylmä kun et harrasta seksiä silloin kun hän haluaa, keskellä yötä ja aamulla pitää olla töissä 6. Sääntönä myös ettei hänen omien lasten kuullen saa puhua asioista tai samoista säännöistä joita toisen lapsen pitää noudattaa, koska ovat uhanneet jäädä äidilleen/muuttaa jos puhut kuitenkin tulee riita ja olet hankala ja vittumaisin ihminen ja saat lähteä. Sinä et voi käytännössä sanoa mitään koska sinulla ei ole mitään, ei edes kotia koska hän ja lapset asuivat siellä ensin. Hänen lapset ajattelevat muuttaneiden olevan pahoja ja aikuinen lapsi hyökkäsi kerran päälle että käteen jäi mustelmat ja haistatteli yhtä vtä, isä vieressä ei tehnyt mitään. Nainen oli kuulemma ansainnut tämän. Olihan hän joutunut asumaan siellä heidän kanssa. Tämä aikuinen lapsi ei tiedä mitä kaikkea isänsä tehnyt ja haukku äidin ja lapsen pilanneen Heidän elämänsä. Räyhä pyytää anteeksi kerta toisensa jälkee, hyvittelee ja syyttää kun toinen on lukossa eikä osaa unohtaa ja pam uusinta kierros alkaa.
Kauanko itse olisitte tällaisessa suhteessa?

7

1058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näköjään lopun ikääni, jos sinua uskoo.

    • Anonyymi

      No kauanko olet jo ollut?

    • Anonyymi

      Häneltä on käytöstavat unohtuneet,tai ehkä niitä ei ole opeteltukaan,Aikuinen ihmisen ,joka kohtelee toista epäkunniottavasti, eikä osoita aitoa käyttäytymisen muutoksen halua, voisi kokeilla yksin elämistä.

    • Anonyymi

      Meillä kostetaan puhumattomuudella ja jos vaikutan onnelliselta. Ehkä tuntuu että joskus ois helpompi kun vaikka raivoasi.

    • Anonyymi

      kannattaa pistää ko. toiminnalle loppu samantien, koska kuvaamanlaisesti psykopaattimiehet eivät muutu, tiedän koska yks peruskouluaikainen ent. luokkakaveri on psykopaatti, ja olen seurannut sen toimintaa yli 10v ajan sivusta miten he käyttävät henkistä väkivaltaa ja hyväksikäyttävät naisia... PolPolle vaa rikosilmoitusta kehiin!
      t. asioista tietävä asiamies

    • Anonyymi

      Tuon tyyliset kaverit eivät sitten muutu, samaa kehää kierretään...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      290
      3277
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      25
      3104
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      24
      2047
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      133
      1932
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1844
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1681
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1420
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1243
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1163
    10. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      39
      1152
    Aihe